2
Ziet er voor een startende webwinkel, netjes uit. Enige wat me wel opvalt is dat je website een beetje accountantsblauwe sfeer uitstraalt terwijl je kinder kadootjes verkoopt? Volgens mij mag de website dan een stuk vrolijker!

:)

3
Goedenavond,

heb jij al veel links geruild met andere webwinkels en je aangemeld op startpaginas. Dat schijnt goed te helpen.... ben er op dit moment ook veel mee bezig... tevens helpt adverteren via marktplaats...

Succes!
www.cherryonthecake.nl
Bijzondere producten voor uw kind!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hallo,
Mooie website. Professionele heading en nette voorstelling van de producten. Wat ik wel niet duidelijk vind, zijn de navigatiebalken op de linkerkant. In één oogopslag kan je niet onmiddellijk zien naar hetgeen je op zoek bent.
Het genereren van bezoekers is een werk van lange adem. Eerst en vooral, moet je proberen je bij zoveel mogelijk sites en verzamelsites aan te melden. Verder kan je ook enkele producten plaatsen op bvb marktplaats.nl of kapaza.nl, enz... Adwords van Google is ook een goeie oplossing, maar duurder. Verder kan je proberen dat Google je beter vindt aan de hand van je titelbalk, navigatiebalk en titels. Bvb als je googelt op 'muziekdoosjes' sta je al ong. op de 20 ste plaats.
Veel succes.

Bibirix
http://www.bibirix.com[/u]