Hallo,
Ik heb recent een webwinkel aangemaakt voor gamers en heb nog geen bestellingen en wou dus graag wat tips! Ik heb jimdo gebruikt en heb een jimdo pro account, jammergenoeg kan ik nu maar 15 producten toevoegen..iniedergeval wou ik dus weten of het normaal is dat ik nog niets verkoop en dus tips om meer te verkopen, of meer traffic te krijgen. De site; http://www.consolespullen.nl
Re: Mening over mijn console webwinkel?
2- Geen bedrijfsgegevens. Mis KvK, BTW, Telefoonnummer, Adres etc.
- Levertijd is veel te lang. Leuk dat je dropshipt via Chinese webwinkels maar verwacht niet dat mensen zolang gaan wachten.
- Onwijs veel schrijffouten.
-, Ik ben totaal niet thuis in belastingen en wetgeving mbt. KOR, maar volgens mij ben je gewoon verplicht belasting te verekenen?
- Ik kan nergens terugvinden hoe ik kan betalen.
- Die achtergrond heeft helemaal niets met gamen te maken en maakt je shop sloom.
- Je logo is een gejat plaatje met een slogan in Times New Roman lettertype eronder gezet.
Dit is weer een webwinkel die eens op een zondagmiddag gemaakt is en er word verwacht dat de orders binnenstromen. Ik gok dat je nooit een sale gaat pakken zo.
- Levertijd is veel te lang. Leuk dat je dropshipt via Chinese webwinkels maar verwacht niet dat mensen zolang gaan wachten.
- Onwijs veel schrijffouten.
-
Code: Selecteer alles
Volgens artikel 25 van de Wet op de omzetbelasting (kleineondernemersregeling) ben ik niet verplicht BTW in rekening te brengen.
- Ik kan nergens terugvinden hoe ik kan betalen.
- Die achtergrond heeft helemaal niets met gamen te maken en maakt je shop sloom.
- Je logo is een gejat plaatje met een slogan in Times New Roman lettertype eronder gezet.
Dit is weer een webwinkel die eens op een zondagmiddag gemaakt is en er word verwacht dat de orders binnenstromen. Ik gok dat je nooit een sale gaat pakken zo.
Actief in webshopontwikkeling
3https://www.google.com/search?q=gaming+ ... 28&bih=922
Dit rijmt niet:
hanteren wij een standaard levertijd van 10 tot 20 werkdagen. 20 dagen?!
Stel je voor: 'SHIT! Mijn Xbox console is kapot gegaan. Moet er maar snel een op internet kopen.' Dan weet je al 100% zeker dat ze niet bij jou gaan bestellen met 20 dagen levertijd.
Dit rijmt niet:
En zoals Jordi zegt, je moet inderdaad gewoon BTW afdragen. Je hebt de kleine ondernemersregeling verkeerd geintepreteerd.Dus zoek niet verder want wij hebben het hier voor u klaarliggen.
Momenteel hebben wij geen producten voor deze rubriek. Excuses voor het ongemak.
hanteren wij een standaard levertijd van 10 tot 20 werkdagen. 20 dagen?!
Stel je voor: 'SHIT! Mijn Xbox console is kapot gegaan. Moet er maar snel een op internet kopen.' Dan weet je al 100% zeker dat ze niet bij jou gaan bestellen met 20 dagen levertijd.
Haal maar weg. Dit mag niet.We reserveren het recht om extra kosten te rekenen voor alle artikelen die om andere redenen worden geretourneerd.
4Te donkere achtergrond..
en dit:
succes
en dit:
Is leuke informatie maar niet voor een potentiele koper. Je rekent het niet. houdt het daar maar bij..Verzendkosten en BTW zitten bij de prijzen inbegrepen.
Wij verzenden wereldwijd zonder extra kosten.

succes
Mede-eigenaar van Lovekidz Kinderkleding outlet
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Nog een punt ...
Als ik de nunchuck aanklik .. kom ik op een nieuwe pagina waarbij ik ik niet op de productbeschrijving zit, maar waarbij ik weer een rijtje producten zie
Als ik op een product klik wat mij interessant lijkt, wil ik de product gegevens zien , en niet nog eens een lijstje met producten.
Als ik de nunchuck aanklik .. kom ik op een nieuwe pagina waarbij ik ik niet op de productbeschrijving zit, maar waarbij ik weer een rijtje producten zie
Als ik op een product klik wat mij interessant lijkt, wil ik de product gegevens zien , en niet nog eens een lijstje met producten.
6http://www.miniinthebox.com
Veel overgenomen van bovenstaande site, waardoor de levertijd 10 tot 20 dagen is haha. Zal zijn 'leverancier' zijn denk ik
Veel overgenomen van bovenstaande site, waardoor de levertijd 10 tot 20 dagen is haha. Zal zijn 'leverancier' zijn denk ik