Betrouwbare webmaster gezocht

1
Voor het aanpassen van een webshop ben ik op zoek naar een betrouwbare webmaster.

Waarom betrouwbaar? Ik heb ik het verleden al meerdere malen zaken gedaan met mensen die hun afspraken niet nakwamen wat betreft aanpassingen en oplevering van mijn webshops. Of ze bleken er eigenlijk geen verstand van te hebben...

Het gaat vooralsnog om het updaten van 1 webwinkel (voornamelijk template aanpassingen en het installeren van nieuwe modules en componenten), maar in de toekomst wil ik ook mijn andere webwinkels updaten.

De webwinkel draait op Joomla 2.5 en Virtuemart 2.0

Er is een goede kennis nodig van deze systemen en ook moet je codes kunnen herschrijven (PHP, CSS), om de site helemaal naar wens te krijgen ipv een standaard template.

Het zou fijn zijn als je een actuele kennis hebt van alle modules en componenten die beschikbaar zijn, met enig commercieel inzicht wat interessant kan zijn om de webshop goed te laten presteren.

Reacties via het forum of PB. En als je een portfolio kan tonen heel graag!

Reacties van andere webwinkelhouders die zelf zeer tevreden zijn over hun eigen webmaster en die mij naar diegene willen doorverwijzen, zijn natuurlijk ook welkom.