ik weet er helemaal nog niets van

1
Ik ben nieuw op het forum en zou wel wat meer over het opzetten van een webwinkel willen weten.
Ik zou liefst willen chatten of communiceren via facebook. Dat is persoonlijker EN veel sneller naar mijn idee.
Ik ben dus op zoek naar personen die ZELF een webwinkel opgezet hebben met op het net beschikbare software. Ik wil hen uitvragen over hun ervaringen, tips, ...
Mijn account op facebook vind je als je zoekt naar Marc Ogiers.
Hartelijk bedankt!
(Indien moderatoren dat op prijs stellen wil ik graag de "gesprekken" hier op het forum posten)

Marc.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: ik weet er helemaal nog niets van

6
Hoi lucebert,

Maar heb je specifieke vragen of wil je "ingepraat" worden over wat er allemaal bij een webwinkel komt kijken.
Dat laatste kun je namelijk beter doen door zelf in te lezen, en specifieke vragen kun je beter gewoon openlijk op het forum plaatsen. Dan kunnen andere er ook nog wat van leren later. :)

Re: ik weet er helemaal nog niets van

7
Ik wil gewoon weten of het doenbaar is. Ik heb een zaak en wil er een webwinkel aan koppelen. Dus over het zakelijke aspect gaat het niet. Enkel het technische dus. Ik heb een website die ik zelf ontwierp. En heb dus wel ervaring met html.

Re: ik weet er helemaal nog niets van

9
Klopt Marc, wij en vele andere gebruikers hebben een webwinkel.

Wanneer ik je verhaal zo lees, denk ik dat je al aardig wat vaardigheden bezit om je zaak online te zetten.
Als je vragen hebt, kun je ze ook in het daaraan gerelateerde topic posten.

Re: ik weet er helemaal nog niets van

10
Yup.
Wat mij opvalt is dat veel nieuwkomers denken te kunnen ondernemen. Eigen ondernemer zijn is geen 8-17uur cultuur.
Dat moet je tot in het diepste van je poriën hebben en blijkbaar heb je dat al. :)

Dan is het denk ik voor jou nu vooral goed opletten dat je niet te maken gaat krijgen met de cowboy's in de branche die ff een shop voor je willen regelen ..
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren