Re: Graag feedback op eerste webshop

3
Ok, zal es ff kijken.

Lingerie? Geen ervaring mee :)

Ik ben denk ik ook geen doelgroep dus mijn mening over de lay-out en assortiment is totaal irrelevant.

Je opbouw om te navigeren lijkt me wel redelijk ok; je raakt niet zo snel verdwaald zeg maar.

Op je home kom ik tegen:
12X 'winkelwagen'
10X chilirose
7X 'sexy'
5X 'lingerie'

U verkoopt winkelwagens?

Meta description

Groot assortiment in sexy lingerie en uitgaanskleding. Ook leuk als verrassing voor uw vriendin. Kom nu binnen en bekijk ons ruime assortiment!

Wil je gevonden worden op 'kom nu binnen'?


Meta keywords

lingerie,sexy, babydoll, bhs, bh s, goedkoop, voordelig, aanbiedingen, leer, latex, lak, nachtkleding, grote maten, grote maten lingerie, accesoires, lingerie voor hem, kostuums, sexy kostuums, clubwear, sexy clubwear, bikini, bodystocking, bustier, chemise, kamerjas, corset, kousen,panty, slipjes, teddy,sexy,lingerie,lingerie totaal,pink lingerie,lingerie blog,lingerie van,fashion,fashion lingerie,lingerie fashion,classic lingerie,retro lingerie,sex lingerie,lingerie,site,lingerie merken,lingeriezaak,lingerie zaak,valentijn lingerie,lingerieshop,lingerie vrouw,lingery,,lingeriewinkel,onder goed,bodystocking,

Count: 56 keywords

Length: 616 characters


Hoeft geen uitleg denk ;)

Headings; title en URL wel ok.

Op de pagina http://www.lingerie-heaven.nl/sexy-kostuums.html

Meta description

Default Description

Length: 19 characters


Geen H1 dus Google zal zelf wat gaan googlelen om uit te vinden waar het over gaat. Dat wil je niet denk ik zo.

Favicon is van magento denk ik zo?

Al met al kun je voorlopig lekker vooruit denk ik zo :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag feedback op eerste webshop

5
Hier het oordeel van iemand met wel ervaring met lingerie, anders dan mijn voorganger. :lol:

- De algemene voorwaarden staat vol typefouten.
- Modellen hebben allemaal vrij forse boezem, en smalle taille. Niet echt de standaard voor de Nederlandse vrouw.
- Geen achterafbetaalmethode.
- Staan geen bankgegevens bij de betaalmethodes?
- Bij het retouren staat: Download hier het retourformulier. Maar dat gaat dus niet.
Mocht de retourzending aan bovenstaande voldoen, dan wordt het bedrag van de aankoop (excl. verzendkosten) binnen 7 dagen na ontvangst retourzending aan u gecrediteerd worden.

Mocht u een artikel willen ruilen, dan zal uw nieuwe bestelling binnen twee dagen van ontvangst retourzending aan u geleverd worden.
.
Wanneer een bestelling in z'n geheel retour komt, zal je ook de verzendkosten moeten vergoeden.

Verder ziet de site er netjes en verzorgd uit, fijn dat je ook op prijs kunt zoeken.

Succes.

Re: Graag feedback op eerste webshop

6
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie feedback! Hier kan ik wat mee.
Zoals gezegd wordt dit mijn eerste internetwinkel, heb wel in het verleden een reguliere winkel gehad. Dus heb absoluut nog veel te leren.

Toch heb ik hier uitleg bij nodig,zijn dit te weinig of teveel woorden?
Jan Speelgoedboer schreef:

Meta keywords

lingerie,sexy, babydoll, bhs, bh s, goedkoop, voordelig, aanbiedingen, leer, latex, lak, nachtkleding, grote maten, grote maten lingerie, accesoires, lingerie voor hem, kostuums, sexy kostuums, clubwear, sexy clubwear, bikini, bodystocking, bustier, chemise, kamerjas, corset, kousen,panty, slipjes, teddy,sexy,lingerie,lingerie totaal,pink lingerie,lingerie blog,lingerie van,fashion,fashion lingerie,lingerie fashion,classic lingerie,retro lingerie,sex lingerie,lingerie,site,lingerie merken,lingeriezaak,lingerie zaak,valentijn lingerie,lingerieshop,lingerie vrouw,lingery,,lingeriewinkel,onder goed,bodystocking,

Count: 56 keywords

Length: 616 characters


Hoeft geen uitleg denk ;)

Re: [lingerie-heaven.nl] Graag feedback op eerste webshop

15
Even feedback van mijn kant:

Je layout sprint eruit, maar dan op een negatieve manier.
Ik krijg er spontaan hoofdpijn van.
Hij is te breed en hij laad ontzettend langzaam.
De kleuren (wit, grijs, roze) lijken niet netjes in elkaar te vallen.
Het komt bij mij echt schreeuwerig over.

Ik zou ook je contactinformatie & bedrijfsgegevens op je contactpagina zetten.
Ook je KvK ergens duidelijk onder in de footer.
Ik moet namelijk zoeken naar je gegevens in de algemene voorwaarden.

Succes.
Actief in webshopontwikkeling

Re: [lingerie-heaven.nl] Graag feedback op eerste webshop

16
eentje schreef:
Maverickje schreef:Is het mogelijk deze post te verwijderen?
Komt hoger in Google als mijn eigen website op het moment.
Niet echt prettig.

Alvast bedankt.
Inderdaad dit forum word goed geïndexeerd. Maar het geeft je nu een uitdaging ook. Als jij je site SEO technisch goed voor elkaar krijgt dan staat jou site boven dit forum.
Dit is absoluut waar en ga er ook hard mee aan de slag.

En Anyway...wat bedoel je precies met de kleuren die niet netjes in elkaar vallen?
Heb inderdaad mijn bedrijfsgegevens in de contact pagina toegevoegd.
Lijkt me persoonlijk niet nodig om deze ook nog in de footer te vermelden. De meeste klanten hebben hier toch geen boodschap aan.

Dit is de tweede reactie dat de site te breed zou zijn. Maar heb de site in meerdere resoluties getest en zonder problemen. Het kan wat gaan vervormen bij een resolutie van 640 x 480 en lager, maar dit wordt denk ik nauwelijks nog gebruikt.

Bedankt voor jullie feedback!

Re: [lingerie-heaven.nl] Graag feedback op eerste webshop

18
Hi,

Volgens mij hebt je het inmiddels alweer aangepast, maar ik bedoelde dat de kleuren een beetje botste. Om rust te creëren op een site/webwinkel dien je een goede kleurcombinatie te kiezen. De kleuren die je eerst had gekozen vloekte een beetje.
Actief in webshopontwikkeling