Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

92
trashydiva schreef:Ziet er een stuk beter uit zo :) En bij mij laadt 'ie snel hoor.

Hoop wel snel op wat meer producten, maar ik hou de site in de gaten. Misschien 1 tip (vind ik zelf altijd erg prettig); ingrediënten vermelden. I.v.m. allergieën/voorkeuren/afkeuren. Misschien is dat nog een idee.
Wat Peter reeds schreef ;)

De 9de gaan we zelf weer naar de UK om inkopen te doen. Hebben nu 42 producten, dat zal dan na de 9de uitkomen op 80 producten.
Wij gaan niet meer zoals de eerste keer van veel inslaan, we doen het nu wat bescheidener, hebben ons lesje geleerd mbt THT/Best Before datum wel geleerd :lol:
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

93
Weer eens even op jullie site gekeken en op de blog. Een optie om over na te denken is misschien om te kunnen reageren op een blog bericht. Wou er even een reactie neerzetten maar dat kon dus niet. Leuk verhaal op je blog en je maakt het persoonlijk en niet al te zakelijk, dat is een keuze en daar hoeft in mijn ogen niets mis mee te zijn.

Ook nog even snel bij de producten gekeken, was benieuwd welke meerwaarde de UK Thee had, maar helaas kom ik daar als noob moeilijk achter. Misschien dus een idee om een grotere beschrijving te maken waar de smaak naar proeft. ''Een thee rijk van theïne'' daar haal je mij niet mee over om diezelfde thee te gaan bestellen.

Hoe gaat het met de orders zit er een stijgende lijn in ?.

Verder houd ik jullie in de gaten,vindt het alleen wel jammer dat ik de te goed bon niet heb gewonnen :wink:

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

94
Gerhard schreef:Weer eens even op jullie site gekeken en op de blog. Een optie om over na te denken is misschien om te kunnen reageren op een blog bericht. Wou er even een reactie neerzetten maar dat kon dus niet. Leuk verhaal op je blog en je maakt het persoonlijk en niet al te zakelijk, dat is een keuze en daar hoeft in mijn ogen niets mis mee te zijn.

Ook nog even snel bij de producten gekeken, was benieuwd welke meerwaarde de UK Thee had, maar helaas kom ik daar als noob moeilijk achter. Misschien dus een idee om een grotere beschrijving te maken waar de smaak naar proeft. ''Een thee rijk van theïne'' daar haal je mij niet mee over om diezelfde thee te gaan bestellen.

Hoe gaat het met de orders zit er een stijgende lijn in ?.

Verder houd ik jullie in de gaten,vindt het alleen wel jammer dat ik de te goed bon niet heb gewonnen :wink:
Hoi Gerhard, om met dat laatste te beginnen, idd, wij hebben een eerlijke loterij gemaakt, en twee anderen kwamen daarvoor in aanmerking ;)
Binnenkort starten we weer een nieuwe actie. Dus ;)

Mbt de blog, daar moet ik eens naar gaan kijken, echter nu mbt voorbereidingen van onze eerste fair geen tijd voor. Hoop regelen etc etc etc, maar wel leuk en uitdagend :)

Op mijn "to do list" staat nog erg veel, idd uitleg bij oa UK Thee. Dit is echter een tijdsrovende klus. Bij de curry's heb ik dat al wel gedaan. Maar het is goed dat je dat zegt, ik ga er na het weekend mee aan de slag. Zoiets als, waarom UK thee anders is dan bv NL thee, plus de cultuur eromheen.

Onze orders lopen langzaam maar gestaag op. In de 6 weken dat we nu "open" zijn hebben we 15 orders mogen ontvangen. Dit lijkt weinig, maar als beginner, met beperkte middelen lijkt me dit toch niet slecht. ook de bezoekers gaan gestaag omhoog, deels doordat we al een paar klanten hebben die ons vanwege zeer snelle levering in hun hart hebben gesloten. En daarbij onze goede communicatie. Althans, dat is de feed-back die we kregen van de huidige klanten.
Mbt de verkoop van producten, juist waarvan je verwacht dat het slecht zal gaan verkopen zijn juist die artikelen erg gewild :D
Aandachtspuntje dus om dat in de toekomst in grotere volume in te kopen. Dan doel ik op bv de Bulmers Apple Cider (Vintage reserve) en de Vindaloo Curry paste, de 6-pack Irn Bru etc.

Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal. Ik ben er elke dag mee bezig, naast mijn eigenlijke baan, en ben best trots wat we in minder dan 4 maanden van 0 tot iets hebben gemaakt :)

Maar, blijf ons volgen, en je zult zien dat we elke keer weer beter worden!
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

95
Mark73 schreef:Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal.
Je kunt dat ook min of meer "omkeren". Als uit de huidige inhoud van de winkelwagen blijkt dat je nog niet aan inhoud of gewicht van een volle verzenddoos zit, kun je de doos volmaken door snoep/chocolade met extra korting te laten meebestellen. Immers: de kosten voor doos plus verzenden moet je toch al maken, dus dan kan er wat van de prijs van extra artikelen af.
StoreCore.io

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

96
Ward schreef:
Mark73 schreef:Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal.
Je kunt dat ook min of meer "omkeren". Als uit de huidige inhoud van de winkelwagen blijkt dat je nog niet aan inhoud of gewicht van een volle verzenddoos zit, kun je de doos volmaken door snoep/chocolade met extra korting te laten meebestellen. Immers: de kosten voor doos plus verzenden moet je toch al maken, dus dan kan er wat van de prijs van extra artikelen af.
Dan krijgen klanten die gewoon hun winkelmandje aan het vullen zijn ook korting op deze snoep.

Hoe maak je onderscheid tussen iemand die eerst voor 10 euro besteld en hier voldoende aan heeft (maar wellicht aangetrokken kan worden om snoep te bestellen dmv de korting) en iemand die voor 10 euro in de winkelwagen heeft en daarna nog andere spullen zoals snoep wilt bestellen?

Als je geen onderscheid maakt geef je in principe altijd snoep met korting weg, ook voor mensen die dit zonder de korting zouden bestellen.

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

97
RicardoV schreef:Hoe maak je onderscheid tussen iemand die eerst voor 10 euro besteld en hier voldoende aan heeft (maar wellicht aangetrokken kan worden om snoep te bestellen dmv de korting) en iemand die voor 10 euro in de winkelwagen heeft en daarna nog andere spullen zoals snoep wilt bestellen?
Je kunt daarvoor als webwinkelier je virtuele verkoopassistent programmeren:

Mevrouw, ik zie dat u voor 8 kilo aan thee hebt besteld, mogen we daaraan nog voor 2 kilo overheerlijke theebiscuits toevoegen?
RicardoV schreef:Als je geen onderscheid maakt geef je in principe altijd snoep met korting weg, ook voor mensen die dit zonder de korting zouden bestellen.
En zo'n onderscheid kun je ook programmeren. Voorbeeld in prototype:

if ((winkelwagen bevat nog geen snoep)
and (
klant heeft nog nooit snoep gekocht)
and (
klant heeft zojuist wel naar het schap met chocolade gekeken)) {
bied 3 repen chocolade voor de prijs van 2 aan;
}


Als je beslissingsregels aan verkoop- en winkelpersoneel kunt uitleggen, kun je die ook formaliseren.
StoreCore.io

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

98
Ben ik weer :lol:

Ondanks dat de toko an sich goed loopt, en we niet mogen klagen over unieke bezoekers, en we als beginner gemiddeld 1 bestelling per dag krijgen, variërend van een kleine order tot een hele flinke zou ik jullie willen vragen om de website nog eens onder de loep te nemen. Wellicht dat wij puntjes over het hoofd hebben gezien, of de lay-out anders kan etc.
Wij blijven elke dag bezig om de conversie te verhogen, en de website bij te houden. Op een gegeven moment gaat de routine er in sluipen, en ga je dingen missen.
Mijn gevoel met de hoofdpagina is with mixed emotions.
Wellicht een flashbanner erin met daarin de aanbiedingen ipv hoe ik het nu gedaan heb?
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

100
RicardoV schreef:Kun je de producten niet op de voorpagina plaatsen zoals in je categorieen, met de details en winkelwagen knop?

Ziet er namelijk beter uit dan losse afbeeldingen van producten op een tekstpagina geplakt.
Ik moest even nadenken wat je bedoelde, maar ik snap het nu. Klopt, klanten zien de mei-aanbiedingen, en de alt-text werkt. Daaronder dus gewoon direct bestellen ja. Moeten we wel een ticket sturen om dat aan te laten passen. Dat kunnen we niet zelf doen (althans, ik kan het niet vinden in het programma). Daarom dat men nu gelijk doorgelinkt word naar die betreffende categorie.
Flashbanner lijkt me mooi, maar ben bang dat dit ten koste gaat van de snelheid van het laden pagina.
http://www.ukfood.nl
http://ukfoodnl.blogspot.com
Problemen bestaan niet, hooguit uitdagingen!

Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.

101
Hoe gaat het met je webshop? Ben zelf de laatste tijd niet meer op het forum actief geweest maar ukfood.nl herinner ik nog goed. Loopt het een beetje ? Zelf begint het ook weer te jeuken om weer ideeën te bedenken (en half uit te voeren, dat is mijn probleem :( ) Maar dan moet ik eerst school even op orde hebben.