Gerhard schreef:Weer eens even op jullie site gekeken en op de blog. Een optie om over na te denken is misschien om te kunnen reageren op een blog bericht. Wou er even een reactie neerzetten maar dat kon dus niet. Leuk verhaal op je blog en je maakt het persoonlijk en niet al te zakelijk, dat is een keuze en daar hoeft in mijn ogen niets mis mee te zijn.
Ook nog even snel bij de producten gekeken, was benieuwd welke meerwaarde de UK Thee had, maar helaas kom ik daar als noob moeilijk achter. Misschien dus een idee om een grotere beschrijving te maken waar de smaak naar proeft. ''Een thee rijk van theïne'' daar haal je mij niet mee over om diezelfde thee te gaan bestellen.
Hoe gaat het met de orders zit er een stijgende lijn in ?.
Verder houd ik jullie in de gaten,vindt het alleen wel jammer dat ik de te goed bon niet heb gewonnen
Hoi Gerhard, om met dat laatste te beginnen, idd, wij hebben een eerlijke loterij gemaakt, en twee anderen kwamen daarvoor in aanmerking
Binnenkort starten we weer een nieuwe actie. Dus
Mbt de blog, daar moet ik eens naar gaan kijken, echter nu mbt voorbereidingen van onze eerste fair geen tijd voor. Hoop regelen etc etc etc, maar wel leuk en uitdagend
Op mijn "to do list" staat nog erg veel, idd uitleg bij oa UK Thee. Dit is echter een tijdsrovende klus. Bij de curry's heb ik dat al wel gedaan. Maar het is goed dat je dat zegt, ik ga er na het weekend mee aan de slag. Zoiets als, waarom UK thee anders is dan bv NL thee, plus de cultuur eromheen.
Onze orders lopen langzaam maar gestaag op. In de 6 weken dat we nu "open" zijn hebben we 15 orders mogen ontvangen. Dit lijkt weinig, maar als beginner, met beperkte middelen lijkt me dit toch niet slecht. ook de bezoekers gaan gestaag omhoog, deels doordat we al een paar klanten hebben die ons vanwege zeer snelle levering in hun hart hebben gesloten. En daarbij onze goede communicatie. Althans, dat is de feed-back die we kregen van de huidige klanten.
Mbt de verkoop van producten, juist waarvan je verwacht dat het slecht zal gaan verkopen zijn juist die artikelen erg gewild
Aandachtspuntje dus om dat in de toekomst in grotere volume in te kopen. Dan doel ik op bv de Bulmers Apple Cider (Vintage reserve) en de Vindaloo Curry paste, de 6-pack Irn Bru etc.
Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal. Ik ben er elke dag mee bezig, naast mijn eigenlijke baan, en ben best trots wat we in minder dan 4 maanden van 0 tot iets hebben gemaakt
Maar, blijf ons volgen, en je zult zien dat we elke keer weer beter worden!