Hele korte domeinen.

1
Wanneer je een webwinkel wilt starten heb je uiteraard een domeinnaam nodig.
Het vinden van een domeinnaam is heel belangrijk. De belangrijkste factoren van een goede domein zijn:

-Pakkende namen die goed onthouden.
-Korte domeinen.

Wel wij hebben enkele van de kortste domeinen. Dit zijn domeinen die jouw leden makkelijk kunnen onthouden omdat ze maar 2 a 3 letters bevatten. Deze korte domeinen zijn enorm populair voor webwinkels. Omdat ze zo kort zijn worden ze makkelijk onthouden door jouw bezoekers en zal je sneller terugkerend direct verkeer lokken.

Wel, wij hebben nog enkele van deze domeinen liggen voor de verkoop.

iyq.nl
qwj.nl
qwy.nl
vjq.nl
vqg.nl

Deze domeinen zijn 3letter domeinen .nl
Alle mogelijke opties zijn al 3 jaar volledig uitverkocht.

Ook hebben wij nog een toppertje liggen:

vq.be

Dit zijn 2 letter domeinen en zijn al meer dan 10 jaar uitverkocht.

Iemand interesse? Let me know

Re: Hele korte domeinen.

2
Kan ik me niet voorstellen. Ik onthou gatochfietsen.nl veel beter dan vqw.nl (of was het nou wvq.nl?)
Nog beter: een domein dat iets zegt over je product. Als jij loei hete pepers verkoopt, doe je het bij google veel beter met loeihetepepers.nl dan lhp.nl

Re: Hele korte domeinen.

3
De waarde van ultrakorte domeinen of letterdomeinen is naar mijn mening zeer beperkt. Ze kunnen handig zijn als ze een leuk/handig/toepasselijk woord vormen en/of de afkorting voor een bedrijfsnaam, maar verder zijn ze mijns inziens zo goed als waardeloos.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: Hele korte domeinen.

4
Jurgen, Moet ik je nou echt uitleggen dat korte domeinnamen ontzettend veel geld waard zijn?
Ligt eraan natuurlijk welke, maar in de webwinkelbranche heb je er inderdaad niets aan.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hele korte domeinen.

5
Jordi schreef:Jurgen, Moet ik je nou echt uitleggen dat korte domeinnamen ontzettend veel geld waard zijn?
Ligt eraan natuurlijk welke, maar in de webwinkelbranche heb je er inderdaad niets aan.
Voel je vrij om je mening daarover toe te lichten. De mijne staat hierboven :lol:

De genoemde domeinen
iyq.nl
qwj.nl
qwy.nl
vjq.nl
vqg.nl
vq.be

zijn naar mijn mening alleen interessant als afkortingsdomeinen.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: Hele korte domeinen.

6
Bij Michaël De Wever kun je ook Twitter-volgers kopen. Misschien wel handig als bundel wanneer je een URL-shortener zoekt in de vorm van een extreem korte domeinnaam :wink:

Re: Hele korte domeinen.

7
Bovengenoemde link bevat volgens mijn virusscanner een trojaans paard!

JS/Kryptik.ADZ trojaans paard - in quarantaine geplaatst
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: Hele korte domeinen.

8
argosmedia schreef:Bovengenoemde link bevat volgens mijn visrusscanner een trojaans paard!

JS/Kryptik.ADZ trojaans paard - in quarantaine geplaatst
Verbaast mij niets: bij dit soort figuren kun je alles verwachten.

Re: Hele korte domeinen.

9
Ward schreef:
argosmedia schreef:Bovengenoemde link bevat volgens mijn virusscanner een trojaans paard!

JS/Kryptik.ADZ trojaans paard - in quarantaine geplaatst
Verbaast mij niets: bij dit soort figuren kun je alles verwachten.
Misschien maar even de link verwijderen of onwerkzaam maken dan?
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: Hele korte domeinen.

11
Beste,

Ik bied enkel mijn domeinnamen aan. Heb je interesse let me know. Heb je geen interesse, dan voeg je jammergenoeg niet echt iets toe aan dit topic.

Hou het hier dan ook bij.

Re: Hele korte domeinen.

12
MichaelDW schreef:Beste,

Ik bied enkel mijn domeinnamen aan. Heb je interesse let me know. Heb je geen interesse, dan voeg je jammergenoeg niet echt iets toe aan dit topic.

Hou het hier dan ook bij.
Nee, je biedt niet enkel de domeinen aan, je beweert allerlei zaken die volgens sommigen niet kloppen, of in elk geval (letterlijk) discutabel zijn. Op een forum kun je inhoudelijke reakties verwachten, anders dan op een pure domeinverkoopsite zoals SEDO etc.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media

Re: Hele korte domeinen.

13
argosmedia schreef: Nee, je biedt niet enkel de domeinen aan, je beweert allerlei zaken die volgens sommigen niet kloppen, of in elk geval (letterlijk) discutabel zijn.
Zoals dat 2 letter domeinnamen al 10 jaar niet meer verkrijgbaar zijn terwijl vq.be in 2008 is geregistreerd :P
Stuitr.nl