Mijn webshop is online....

1
Hallo,

Ik ben hier al een tijdje ingelogd en lees hier regelmatig mee en heb hier al veel nuttige informatie en tips gevonden.
Ben al jarenlang bezig in het kralenwereldje, en nu mijn eigen concept met een nieuw materiaal en nieuwe techniek. Ben ook blij met de naam....vind het supermooi klinken.
Nu is mijn webshop online, en wil ik graag jullie feed back. http://www.la-vita-e-perla.be
Ik heb ook veel hulp gehad van mijn dochter anders had ik het al lang opgegeven om er zelf iets van terecht te brengen.
Mijn artikels zijn maar voor een bepaalde doelgroep dat besef ik. Vorige week de eerste beurs gehad om mijn product voor te stellen en de reacties waren positief. Ook mijn eigen collectie moet nog een plekje krijgen op de site.
Logo heb ik laten ontwerpen en daar ben ik persoonlijk superblij mee. Die man heeft echt begrepen wat ik bedoelde. Ook mijn slogan vind ik zeer toepasselijk en goed klinken......
Hij is nog niet helemaal af, er zullen nog wel wat foutjes inzitten, en ik heb liever dat jullie ze hier opmerken, dan mijn klanten dit zouden doen.
Groetjes
Peggy

Re: Mijn webshop is online....

2
Al enkele opmerkingen. Je homepage, daar heb je de header en hoofdpagina veel te groot gemaakt. Als mensen in je webshop komen, heb je 30 sec. om ze wijs te maken waar ze zijn, anders zijn ze terug weg.
Op jou homepage is dat helemaal niet duidelijk.
Je favicon is die van shoptrader. Zoek maar even op de helppaginas van shoptrader.hoe je je favicon kan aanpassen
Jij rekent voor rembours € 6.30. Daar ga je zwaar je broek aan scheuren,want dat is het bedrag dat erbij komt bovenop een normale zending. Evenals naar nederland versturen, daar is je prijs ook veel te laag voor. Voor die prijs kan je niet verzenden, tenzij het envelopzendingen zijn, en dan reken je weer teveel voor Bpost zonder rembours.
Je hebt een taalvlag voor NL, redelijk gek als er maar één taal beschikbaar is.

Kan je al even mee voort denk ik. :)
Succes

Re: Mijn webshop is online....

3
Beste Peggy
Heb even een blik op je shop geworpen en deze ziet er netjes en verzorgt uit.
Ook een leuk product, ben dit nog niet eerder tegen gekomen.
Wat ik mis is aanvullende informatie over hoe ik nu een sierraad moet gaan maken, dit zie ik hier nergens op de site terug. En voordat ik iets zou bestellen zou ik wel willen weten hoe ik het dan doen en wat ik precies nodig heb.(misschien een You Tube filmpje)
Verder mis ik de algemene voorwaarden en een telefoonnummer waar ik heen kan bellen voor vragen etc.
Succes met de verkoop.
http://www.unspokenbeauty.nl/ Jouw online beautyadres!

Re: Mijn webshop is online....

4
Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.
Favicom is intussen verwijdert. Algemene voorwaarden staan op de site hoor, link bovenaan. Heb ook informatie over het gebruik van het product aangepast en youtube filmpje kan, maar ik ga er zelf eentje maken.
Vandaag wordt het gelanceerd op de hobbybeurzen, en daar geef ik demonstraties en laat dit in één keer filmen. Dan heb ik mijn eigen filmpje, en dat vind ik persoonlijker en beter dan iets van youtube....
Ik zit ook met een specifieke doelgroep, dus daarom mijn deelname aan hobbybeurzen. Doe dit gelukkig onder de vleugels van een grote kralenshop waar ik freelance voor werk tijdens beurzen. Ben die mensen ongelooflijk dankbaar voor deze kans!
Groetjes
Peggy
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.