Even een vraag: Ik doe bij bestellingen altijd een extraatje. Nu krijg ik zelden iets retour. Maar als iemand wat retour zendt is het dan normaal dat ze het extraatje meesturen?
(Nu heb ik het even niet over wat wel of niet in mijn voorwaarden staat, maar gewoon; hoe denken jullie daarover).
De retourkosten neem ik in dit geval ook voor mijn rekening, omdat het een fout van mijn kant was (verkeerde maat).
Re: Retour en gratis producten
2Een cadeautje is een cadeautje en eens gegeven blijft gegeven, zou ik zeggen. We sturen zelf bijvoorbeeld wel eens kleurplaten of knutselboekjes voor kinderen mee en kleertjes.com had deze week een vergelijkbare knutselplaat voor het maken van een kijkdoos, maar het lijkt mij ongepast die terug te vragen bij retouren.
Re: Retour en gratis producten
3Ik denk dat het afhangt hoe je het extratje market.
Er zullen altijd mensen zijn die overal misbruik van maken, maar focus je op de massa en laat niet de 95% lijden onder de 5%, desnoods maak je een aantekening. Als deze klant weer besteld, dat deze dan geen extraatje krijgt.
Er zullen altijd mensen zijn die overal misbruik van maken, maar focus je op de massa en laat niet de 95% lijden onder de 5%, desnoods maak je een aantekening. Als deze klant weer besteld, dat deze dan geen extraatje krijgt.
Re: Retour en gratis producten
4Het zal erg raar staan bij de klant om juist dat extraatje terug te vragen. Het is namelijk ook een stuk promotie voor jezelf.
Niet te druk over maken en de klant het laten houden.
Niet te druk over maken en de klant het laten houden.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.