IPhoneSafety.nl

1
Hallo allemaal,

Al geringe tijd ben ik bezig met het opzetten van mijn webwinkel omtrent het verkopen van IPhone Accessoires. Dit is ook mijn eerste webshop

Het gaat om de website http://www.iphonesafety.nl

Graag zou ik van jullie weten wat de eerste indruk is van de website en "eventuele" verbeterpunten die worden opgemerkt.

Er staan nog maar een paar artikelen op maar dit wordt na loop van tijd vanzelf aangevuld. Ook heb ik de betaalmodules even uitgezet om testbestellingen te voorkomen door deze topic.

Met vriendelijke groet,

Sander

Re: IPhoneSafety.nl

3
Ik weet niet in hoeverre de verpakkingen van je producten origineel zijn, maar als ik lees dat de desbetreffende distributeur de producten als 'bulk' levert, dan ga ik er van uit dat de originele verpakking ontbreekt. Aangezien ik wel kan gokken waar je inkoopt, lijkt het me op z'n minst zo klantvriendelijk dat je vermeld dat het product zonder originele verpakking wordt geleverd mocht dit het geval zijn.

Het feit dat je je genoodzaakt voelt om bij de producten te vermelden dat het om 'originele' producten gaat zegt denk ik eigenlijk al voldoende. Vooral het laatste is denk ik een waardevol stukje feedback.

Re: IPhoneSafety.nl

4
RicardoV schreef:Ik weet niet in hoeverre de verpakkingen van je producten origineel zijn, maar als ik lees dat de desbetreffende distributeur de producten als 'bulk' levert, dan ga ik er van uit dat de originele verpakking ontbreekt. Aangezien ik wel kan gokken waar je inkoopt, lijkt het me op z'n minst zo klantvriendelijk dat je vermeld dat het product zonder originele verpakking wordt geleverd mocht dit het geval zijn.

Het feit dat je je genoodzaakt voelt om bij de producten te vermelden dat het om 'originele' producten gaat zegt denk ik eigenlijk al voldoende. Vooral het laatste is denk ik een waardevol stukje feedback.
Beste RicardoV,

Allereerst bedankt voor je reactie.

Voorheen deed ik mijn inkopen bij dealextreme maar nu heb ik meerdere Nederlandse groothandels gevonden. Deze producten worden wel geleverd in orginele verpakkingen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!