Hulp aangeboden bij het corrigeren van teksten

1
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb weinig verstand van webshops. Ik ben wel juf, dus goed in nakijken :D .
Wat mij vaak opvalt, is dat er op veel sites kromme zinnen en schrijffouten staan. Als klant haak ik dan snel af.
Ik heb geen Nederlands gestudeerd, maar ik heb wel een goed taalgevoel. Ik kijk graag je webshop (uiteraard gratis) voor je na. En dan natuurlijk niet 150 productomschrijvingen, maar bijvoorbeeld je voorstelpagina.
Zo kan ik hoop ik toch een actieve bijdrage leveren aan dit forum.
Groetjes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hulp aangeboden bij het corrigeren van teksten

5
Ik heb inmiddels al drie verzoeken gehad om websites te bekijken. Fijn dat ik kan helpen!
Ik wil wel benadrukken dat dit niet mijn werk is en ik dus niet 100% kan garanderen dat ik geen foutjes mis. Bij de meesten kan ik er wel veel uithalen. Als je zelf uren naar je tekst zit te staren zie je het ook gewoon niet meer. Dus geneer je niet :) ik help graag.

Re: Hulp aangeboden bij het corrigeren van teksten

12
Ik kon het onderschrift zien hoor :) dus ik zal er naar kijken.
Ik ben nu met zes shops bezig, dus even een time-out en liever geen nieuwe verzoeken meer. Het kost me meer tijd dan ik dacht en ik moet ook nog met mijn eigen shop bezig :D.
Voor de shops die nog wachten op een reactie: er wordt aan gewerkt!

Re: Hulp aangeboden bij het corrigeren van teksten

14
webshopindedop schreef:Ik kon het onderschrift zien hoor :) dus ik zal er naar kijken.
Ik ben nu met zes shops bezig, dus even een time-out en liever geen nieuwe verzoeken meer. Het kost me meer tijd dan ik dacht en ik moet ook nog met mijn eigen shop bezig :D.
Voor de shops die nog wachten op een reactie: er wordt aan gewerkt!
Dat vermoeden had ik al, we wachten rustig af.
http://www.Be-Slank.nl eiwitdieet voor verantwoord afvallen!