Schrijf een blog over jouw webwinkel

1
Op het WebwinkelKeur blog ben ik gestart met de rubriek "van 8 tot 6". Het idee is dat telkens een webwinkel beschrijft hoe zijn dag eruit ziet. Het gaat er niet om om een waarheidsgetrouwe weergave van 1 dag te geven, maar om aan niet webwinkeliers en startende winkeliers te laten zien wat er nu komt kijken bij het runnen van een webwinkel. Een voorbeeld van zon blog is te vinden op http://blog.webwinkelkeur.nl/van-8-tot- ... t-airsoft/ .

Nu ben ik op zoek naar webwinkel eigenaren die het leuk zouden vinden om hier een blog voor te schrijven. Doelstelling is op een informele manier uit te leggen wat jij allemaal voor je webwinkel doet. Het mooiste zou zijn als hierbij zowel startende webwinkels als grotere webwinkels aan bod komen. Zo krijgen we een mooi beeld hoe het werk van een webwinkel eruit ziet.

Het voordeel voor jou is een beetje gratis reclame, een link naar je webwinkel en de mogelijkheid om te laten zien wat je nu zoal doet. Denk dat je daar veel mensen mee kunt helpen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Schrijf een blog over jouw webwinkel

7
het lijkt mij dat het verstandig is om als je hier aan mee wilt doen, je ook gebruik maakt van het keurmerk.

niet dat ik niets tegen dit keurmerk heb, maar als ik een stuk daar op zou vermelden krijg ik zelf het idee dat men dan denkt dat mijn webshop aangesloten is bij dit keurmerk, terwijl ik gebruik maak van een ander keurmerk.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Schrijf een blog over jouw webwinkel

8
Zelf vind ik dat geen vereiste, ik ben zelf wel bereid om te vermelden dat de site een ander keurmerk hanteert. Ik wil graag algemene informatie geven richting webwinkeliers. Een keurmerk is een manier om het doel "veilig online shoppen" te bereiken. Denk dat het delen van informatie middels deze blogs daaraan ook bijdraagt. Dat hoeft zich dus niet te beperken richting de eigen leden.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m