Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

31
beginjewebshopnl schreef:Met dit soort websites kun je wel starten om de facebook pagina "op gang" te helpen.

Immers een pagina waar al wat gebeurd wordt eerder "geliked" dan een pagina zonder.

Alleen ik ben zelf ook lid bij linktrader en hebt het idee dat de gebruikers niet meer (of weinig) actief zijn.
De gebruikers zijn wel degelijk actief, en dat is nu net je probleem: je credits zijn (al) opgebruikt...

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina of website!

32
RvH1983 schreef:Als marketeer gaan mijn haren van dit soort initiatieven echt recht overeind staan.
Maar als Marketeer moet je ook inzien dat het verzamelen van 'loze' Likes wel degelijk voordelen heeft.
Voor veel kleine bedrijven is het tijdens de opstartfase van een pagina bijvoorbeeld heel moeilijk om meer dan 30 Likes te verzamelen. Hierdoor zal de motivatie bij deze bedrijven om hier meer tijd in te steken snel afnemen, terwijl de inzet van Facebook voor deze bedrijven op lange termijn zeer lucratief kan blijken.
Wij merken deze 'psychologische truc' uiteindelijk zeer veel effect heeft op de kwaliteit van de Facebookpagina's.

Om te voorkomen dat deze bedrijven afhaken in de opstartfase, raad ik aan om deel te nemen aan like-4-like.com

Feit blijft overigens dat betalen voor willekeurige likes altijd vermeden dient te worden.

Gratis meer Likes verzamelen

33
Hallo,

Graag wil ik u via dit forum kennis laten maken met een nieuw systeem, dat het op eenvoudige wijze mogelijk maakt om gratis meer Likes te verzamelen voor uw Facebook-fanpage.

We hebben het hier over http://www.Like-4-Like.com. Met dit programma kunt u door een eenmalige handeling oneindig veel Likes krijgen.

Hoe werkt het?
U logt in met uw persoonlijke Facebookgegevens. Vervolgens dient u de tien bedrijven, die getoond worden, leuk te vinden. Wanneer u dit gedaan heeft, kunt u de URL van uw eigen fanpage toevoegen aan het systeem.
De deelnemende bedrijven worden op basis van een roulatiesysteem om beurten op de website getoond, zodat iedereen gelijke kansen heeft op het vergroten van zijn fan-base.

Addertjes?
Wij garanderen dat er geen addertjes onder het gras zitten.
Zo dient u weliswaar toestemming te geven om de reeds door u 'gelikede' bedrijven aan ons te openbaren, maar wij vragen niet of wij berichten via uw account mogen sturen (en doen dit dus ook niet). Verder is het systeem reclamevrij en is het gebruik ervan volledig gratis. Mocht u toch het gevoel hebben een addertje tegen te komen, dan verzoeken wij u direct contact op te nemen met ons.

nuttig?
U moet zich realiseren dat een stijgend aantal likes , bestaande uit onbekenden en mede-ondernemers, niet direct zal zorgen voor een stijging in omzet of winst. toch kleven er zeer veel voordelen aan een uitgebreide fan-base. Een aantal belangrijke voordelen kunt u hier lezen.

Overtuigd?
Ga dan snel naar http://www.Like-4-Like.com en schrijf u vandaag nog in. Voor vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

38
Beste mensen,

Realiseer u dat deelname aan dergelijke kunstmatige marketing:

- nooit relevante likes brengt;
- de zaak omdraait (goede business behoeft geen kunstmatige groei);
- u het risico loopt gestraft te worden voor deelname (Google, FaceBook en Twitter investeren veel tijd en geld in het 'schoon' houden van hun business);

want de grote jongens weten dat vertrouwen in hun product cruciaal is voor het voortbestaan ervan!

Tim
DOMAINleads
Een bedrijfsnaam bedenken gaat beter met dit stappenplan!

NoH2o,auto wassen zonder water,altijd en overal in showroomstaat!

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

39
RicardoV schreef: Geliked ;)
Gewonnen, alleen is het nu wachten op bevestiging want er zouden valse stemmen tussen zitten.
Geen idee hoe ik aan valse stemmen zou komen, maar heb eigenlijk ook geen idee hoe we aan zoveel stemmen komen...
Nog even afwachten met het bestellen van die handschoenen dus :roll:

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

40
biancib schreef:
RicardoV schreef: Geliked ;)
Gewonnen, alleen is het nu wachten op bevestiging want er zouden valse stemmen tussen zitten.
Geen idee hoe ik aan valse stemmen zou komen, maar heb eigenlijk ook geen idee hoe we aan zoveel stemmen komen...
Nog even afwachten met het bestellen van die handschoenen dus :roll:
Valse stemmen :')
Straks geven ze dat ding nog aan een eigen medewerker.

Gefeliciteerd iig.

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

41
RicardoV schreef: Valse stemmen :')
Straks geven ze dat ding nog aan een eigen medewerker.

Gefeliciteerd iig.
Mja ze denken dat er auto likes tussen zitten ofzoiets. Dan toch niet van mijn kant, ik zou niet weten hoe je aan auto likes kan geraken. En in hun reglement staat dat je dan gediskwalificeerd zal worden. Ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien. Het is in ieder geval heel duidelijk dat nr 2 goed bekend is met enkele personeelsleden daar... :roll:

Nu terug on-topic :wink:

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

44
Waarom worden dit soort hulpmiddelen altijd tamelijk hard als een "keuze" neergezet? Je kan toch beiden doen? Ik heb prachtige producten, leuke acties maar het wil nog niet heel erg van de grond komen. Door een bereik injectie van een x aantal likes vergoot je je exposure en kan bijvoorbeeld een Like en Win actie helpen een beetje Viral te gaan. Ik heb het eens aangeslingerd en ga eens kijken wat het doet
http://www.ghalia.nl eerlijke, handgemaakte woonaccessoires. Eigen import en productie

Re: Gratis likes uitwisselen voor je FB-pagina verzameltopic

45
Ik heb net nog een artikel geschreven over het verschil Facebook fans en Facebook likes. Kijk hiervoor even op mijn blog:[url]html://Likemachine.nl[/url]
Een Facebook pagina hebben is niet alleen om meer klanten te bereiken maar ook voor populariteit, geloofwaardigheid en SEO. Zelfs als heb je Facebook fans, zolang je niet zorgt voor interactieve content zijn je likers zo weg.