Hallo iedereen,
sinds kort ben ik begonnen met het importeren van hoesjes voor smartphones. Ik heb er een aantal verkocht aan vrienden en familie, en heb het sinds kort ook op marktplaats staan.
Graag wil ik een webwinkel beginnen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik wil graag een eigen domeinnaam en niet te hoge maandelijkse kosten. Ook vroeg ik me af of ik wel een webwinkel kan beginnen aangezien ik (nog) niet ingeschreven sta bij de kvk. Kan iemand me a.u.b. vertellen wat ik allemaal nodig heb voor een eigen webwinkel, waar ik dat het best kan vinden en of het überhaupt wel mogelijk is om een webshop te beginnen als particulier?
m.v.g.,
Tom
Re: Webwinkel beginnen
2Als je voor jezelf begint dan wordt je zelfstandig ondernemer. Dat houdt in dat je een en ander zelfstandig moet kunnen redden. Nu willen we je graag helpen, maar volgens mij heb je nu nog helemaal niets zelf uitgezocht. Probeer eens wat vragen in te tikken in Google en kijk dan hoe ver je komt. Mocht je in een later stadium specifieke vragen hebben, dan kan je die gerust hier stellen. Voor nu gaat er een slotje op dit topic omdat de vraag veel te algemeen is.
Re: Webwinkel beginnen
3Heb je dit artikel al gelezen? Hier vind je de basisinformatie over inschrijven bij de KVK etc. Je zit in een lastige markt volgens mij, maar als je rustig begint met Marktplaats of vrienden en bekenden kun je natuurlijk prima wat eerste ervaringen opdoen. Mocht je echt specifieke vragen hebben, zijn die altijd welkom op dit forum!