2
Hallo,

Heb je de website al aangemeld bij zoekmachines? Heb je alle meta gegevens goed ingevuld (beschrijving, trefwoorden). Ik heb gezien dat er bij omschrijving ook trefwoorden staan. Het is beter dit niet te doen en daar een inleidend verhaaltje te schrijven. Dit wordt dan weergegeven in google en andere zoekmachines (nu staat er een lijst met woorden, daar heeft de consument niets aan). Probeer eens naar websites te gaan die passen bij jou producten en vraag of ze een link willen plaatsen. Dit is allemaal gratis. Wil je ook betalen probeer dan adwords van google.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen
http://www.NIA-Webdesign.tk

3
Bedankt voor de reactie,
Ik heb de zoekwoorden aangepast. Ik heb er nu een verhaaltje neergezet. Ik denk alleen wel dat het even duurt voordat google weer langs is geweest en het veranderd of werkt dat zo niet?

4
Hallo,

Dit klopt. Het duurt een tijdje voordat de site weer wordt geindexeerd door google. Maar het zal het iniedergeval aantrekkelijker maken om de website te bezoeken dan een aantal trefwoorden op een rij.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Bedankt voor deze tip! heb er neit opgelet ziet er idd niet goed uit alleen zoekwoorden! hoelang duurt het ongeveer voordat je goed te vinden bent in google? of is dat heelv erschillend?

6
Dit kan wel een tijdje duren. Ik heb een week of 3 geleden mijn teksten aangepast en dit is nog niet te zien in google. Ik denk dat je op 1 tot 2 maanden moet rekenen.

7
oke en hoeveel bezoekers moet ik rekenen op n dag? heb er nu ongeveer 25 per dag. en ben nu n maand online.

8
niekj schreef:Dit kan wel een tijdje duren. Ik heb een week of 3 geleden mijn teksten aangepast en dit is nog niet te zien in google. Ik denk dat je op 1 tot 2 maanden moet rekenen.
Dat hoeft helemaal niet hoor. Ik heb onlangs voor een website een blog gemaakt, gewoon op hetzelfde domein. Deze site was al lang niet gecrawled. Toen voor de blog o.a.deze stappen gevolgd en werd al heel snel weer gecrawled.

9
Ik heb ook even wat nagezocht en dit klopt inderdaad. Stukjes schrijven op websites die hoog in google staan zoals op Twitter of NUjij kan ook wel eens helpen (met een link naar jouw website natuurlijk). Deze sites worden ongeveer om de 10 minuten geindexeerd.

10
niekj schreef:Deze sites worden ongeveer om de 10 minuten geindexeerd.
Twitter wordt gepusht. Twitter stuurt alle berichten direct door naar Google en krijgt daar van de zoekmachine een interessante vergoeding voor.

11
Ben even bezig geweest op nujij.nl werkt idd op het gebied van traffic. ga het zeker vaker doen. bedankt voor de tips tot nu toe!! nogmeer tips ?? :)

12
Toby schreef:Ben even bezig geweest op nujij.nl werkt idd op het gebied van traffic. ga het zeker vaker doen. bedankt voor de tips tot nu toe!! nogmeer tips ?? :)
Iemand moet mij dat eens leren. Dat Nujij.nl heb ik meerdere keren geprobeerd maar ik krijg het nooit succesvol aan de praat. Ik wil graag een nujij.nl button bij artikelen bijvoorbeeld, of het automatisch via de RSS feed publiceren. Maar dat lukt me niet. Ik heb het een beetje opgegeven en gebruik het niet meer.