onderlijnshop feedback gevraagd

1
Beste forumleden,

Graag zou ik feedback willen krijgen over mijn webshop. Met name de vraag of jullie het vertrouwen krijgen om er wat te bestellen houdt mij de laatste tijd veel bezig.

Ik ben dan ook bezig geweest om de webwinkel meer vertrouwen te laten uitstralen en het bounce percentage proberen te verminderen.

Met mijn webwinkel probeer ik hengelsport producten te verkopen aan de karpervisser. Het assortiment is nog relatief smal, maar hier worden binnenkort meer producten en merken aan toe gevoegd.

De link naar de webwinkel is : http://www.onderlijnshop.nl

Alvast bedankt voor de moeite.

Re: onderlijnshop feedback gevraagd

2
Ik vind de site erg donker en slecht opgebouwd.
De header met de vis is niet totaal zichtbaar. De naam van de site al helemaal niet.
Pas als ik de browser 175% inzoom zie ik alles.
Het blok met ideal staat steeds in beeld en moet ik naar beneden scrollen om de tekst en artikelen te zien. Laat eerst de tekst zien, en stop dat ideal en de categorieen ergens aan de zijkant.

Re: onderlijnshop feedback gevraagd

3
Dank voor de snelle reactie.

Ik vraag mij af of u via uw mobiele telefoon kijkt, op een tablet of op een pc?
Ik ben vergeten te vermelden dat ik de website nog niet heb geoptimaliseerd voor kleine beeldschermen van een telefoon. De versie voor op mobiele telefoons is nog in ontwikkeling.

met vriendelijke groet,
Jan Jurie

Re: onderlijnshop feedback gevraagd

4
Als een tagline begint met de pay-off “Voor al uw ...”, haak ik af.

Probeer eens objectief naar de propositie van je webwinkel te kijken: waarin blink je uit en waarom zou de klant bij jou kopen en niet bij je concurrent? Dat is nooit “al uw ...”, want daarvoor is het assortiment beperkt, maar wat dan wel?
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: onderlijnshop feedback gevraagd

5
Bekeken vanuit het oogpunt van een visser, vind ik de kleuren best prima.
Maar donkerrood op donker groen is niet ideaal te noemen voor de prijzen.

Je zit wel in een zwaar concurrerende markt. Er is ontzettend veel te vinden online. Je zult jouw klanten dus in jouw winkel moeten houden. Als visser heb je bijna nooit een ding nodig. Daarnaast bied visgerei de heel goede mogelijkheden om de klant te verleiden tot impulsaankopen.

om deze twee dingen te bereiken zal jouw aanbod echt enorm uitgebreid moeten worden, anders maak je geen schijn van kans denk ik.

Waarom zie ik in mijn winkelwagentje geen verzendkosten?

Re: onderlijnshop feedback gevraagd

7
@ward
Goed punt, dat wordt weer een avondje brainstormen.. Het lijkt inderdaad meer op een commerciële algemene tekst dan echt toegespitst op mijn eigen webwinkel.

@peer
Ik had zelf een beetje de camouflage kleuren in gedachte in plaats van een wit vlak.
Het is inderdaad een moeilijke markt, maar ik wil met deze site meer ervaring krijgen in het runnen en opzetten van een webwinkel.

Het uitbreiden van het assortiment staat dan ook hoog op het programma. In de tussentijd wilde ik de site kunnen laten testen door gebruikers/potentiële klanten om zo met behulp van Google analytics de webwinkel te optimaliseren.

Ik bied verschillende mogelijkheden voor het verzenden. Daarom komen de verzendkosten pas in de winkelwagen na het kiezen van een verzendmethode. Is het beter om op de frontpage te vermelden verzending vanaf?

@paulG
Hmm.. hier heb ik zelf met firefox, IE, chrome en safari nog geen last mee gehad.. Ik zal dit probleem proberen op te zoeken en verhelpen, want dat is inderdaad hinderlijk.

@allen
In ieder geval hartelijk dank voor de feedback. Hier kan ik mee aan de slag.