Re: Feedback voor mijn webwinkel

2
Een super nette en dynamische site, als je het mij vraagt.
Als ik er naar zou moeten gokken zou ik zeggen dat het door een professionele webbouwer in elkaar is geknutseld, een die meer winkels doet. Zo niet, mijn complimenten!

Slim ook om in de winkelmand nog een paar mooie aanklik opties te zetten. Dat genereert vast en zeker wat extra omzet.

Re: Feedback voor mijn webwinkel

3
Peer schreef:Een super nette en dynamische site, als je het mij vraagt.
Als ik er naar zou moeten gokken zou ik zeggen dat het door een professionele webbouwer in elkaar is geknutseld, een die meer winkels doet. Zo niet, mijn complimenten!

Slim ook om in de winkelmand nog een paar mooie aanklik opties te zetten. Dat genereert vast en zeker wat extra omzet.
Hoi Peer, thanks voor de complimenten! En je hebt gelijk, we hebben inderdaad een (naar mijn mening) top webbuilder. :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mooieschoenen.nl]Feedback voor mijn webwinkel

5
Eerste indruk: Nette website. Alles is meteen duidelijk en goed te vinden.

Ik kijk even bij de dames schoenen. Wat grappig en handig. Als ik met mijn muis op de afbeelding van een product ga staan, schiet hij over van zijkant naar voorkant. Hoe ideaal is dat!!

Product informatie en afbeeldingen is maximaal. En wat ook handig is, zijn de tabbladen betalen, verzenden, ruilen en retourneren.
Alles is in 1 oogopslag duidelijk.
Ja, bij MooieSchoenen.nl is retour sturen vanuit Nederland altijd gratis. Ook artikelen met korting. Stuur je de de schoenen retour van buiten Nederland, dan betaal je zelf de kosten voor het retour sturen.
Ja ja ja, dat is service. Er is niks moeilijker dan schoenen online bestellen. Hoe valt de maat? Zitten de schoenen lekker? Smal, breed...
En juist met deze service zou je mij over de streep trekken om bij jou te bestellen.


Er is maar 1 tip die ik je kan meegeven: Zo doorgaan.
http://www.horsetopshop.nl