NextBikeParts Mountainbike/Lifestyle

1
Beste mede webwinkeleigenaren,

Al weer een paar jaar draai ik met veel plezier mijn mountainbike/lifestyle webwinkel. Voor al uw onderdelen voor de mountainbike en andere extreme sporten die in de categorie vallen.

Nu ben ik al een paar keer gewisseld van het design om het allemaal nog beter te tonen aan de klanten en om de weg naar de producten nog makkelijker te maken.

Ik heb mijn website al is een hele tijd geleden hier laten keuren, maar was benieuwd wat jullie inmiddels van mijn website vinden.

Ik hoor graag kritiek en verbeterpunten.

De weburl: http://nextbikeparts.com/

Hartelijk dank en ben benieuwd.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.

Re: NextBikeParts Mountainbike/Lifestyle

2
Even kort door de bocht, de eerste opmerkingen:

- vreemde groene kleur zopim widget
- wazige header op homepage
- Beschikbare opties tekst is groter dan de product titel. Staat niet in verhouding met elkaar.
- Engels/Nederlands door elkaar.
- Algemene voorwaarden niet conform de wetgeving (informatieplicht oa).

Kortom: een hoop te verbeteren in je css.

Re: NextBikeParts Mountainbike/Lifestyle

3
RicardoV schreef:Even kort door de bocht, de eerste opmerkingen:

- vreemde groene kleur zopim widget
- wazige header op homepage
- Beschikbare opties tekst is groter dan de product titel. Staat niet in verhouding met elkaar.
- Engels/Nederlands door elkaar.
- Algemene voorwaarden niet conform de wetgeving (informatieplicht oa).

Kortom: een hoop te verbeteren in je css.
Bedankt! Om even beter het te kunnen aanpassen, wat bedoel je met wazige header?
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: NextBikeParts Mountainbike/Lifestyle

6
Ricardo, op die manier, dat komt inderdaad voornamelijk voor het sneller laden van de foto's. Misschien een tip om ze toch snel te laten laden en de kwaliteit te behouden van de foto?

Google Analystics hebben wij in gebruik gehad, maar is verdwenen door de nieuwe template die wij gebruikt hebben.

Ik heb intussen de chatbalk van een andere kleur voorzien, ook heb ik de verschillen van de lettertype aangepast.

Wat nog op de planning staat is de website geheel Engels en Nederlands te maken, dat aangezien wij steeds meer buitenlandse klanten ontvangen. Als tussen stap hebben wij wel de menu's al ingedeeld in het engels.

De algemene voorwaarde is inmiddels een beetje verouderd, ook deze dient aangepast te worden, bedankt.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.