Re: Mooie shop aangeboden, met custom systeem. Startklaar!

2
Deze shop heb ik hier al eerder voorbij zien komen en ook toen zei ik:

http://www.tandenblekenhoe.nl/tandbleekmiddelen.html

citaat:

'Per 1 november 2012 mogen tandbleekmiddelen of bleekgel alleen nog gebruikt worden door tandartsen. Dit wordt gemeld in diverse media, naar aanleiding van een bericht van de NVMA, de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit. Tandbleekmiddelen die worden verkocht via internet of drogisterijen mogen niet meer dan 0,1% waterstofperoxide bevatten. Deze hoeveelheid is echter niet genoeg voor tanden bleken. Dit percentage is de hoeveelheid die in onderhoudsmiddelen zit, om het resultaat van tanden bleken te onderhouden.'

Dus is deze webshop behoorlijk een kat in de zak.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Mooie shop aangeboden, met custom systeem. Startklaar!

3
Misschien een raar vraagje maar is dit ethisch verantwoord binnen jouw vak Wesley?
Je maakt op vraag van de klant een webschop en wanneer de klant niet tevreden is / niet afneemt, gooi jij de webshop inclusief product alsnog op de markt.

Nu gaat het dit keer om bleekmiddelen, maar wat als de klant een uniek concept heeft bedacht? Dan heeft deze klant aan de door jouw aangeboden webshop ineens een concurrent die er anders niet was geweest. Ik zou dit niet wenselijk vinden en het is, lijkt mij, op zijn minst niet netjes te noemen.

Re: Mooie shop aangeboden, met custom systeem. Startklaar!

4
Er staat niet dat de webshop in opdracht is gebouwd.

Er zijn heel wat webbureaus die aan de lopende band webwinkels bouwen met het assortiment van een dropshipping-leverancier en die vervolgens in de verkoop doen. Kijk maar eens op SiteDeals.

Wat wel sneu is, is dat de koper meestal geen exclusiviteit bedingt. Hetzelfde bouwsel kan dan met een ander template opnieuw in de verkoop. Maar goed, dan nog ligt dat in de eerste plaats aan de naïviteit van de koper.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mooie shop aangeboden, met custom systeem. Startklaar!

6
Allen,

Deze opdracht was in opdracht van een klant gemaakt, maar de klant kon door omstandigheden de shop niet betalen.
Opdrachtgever heeft wel afstand gedaan van de shop, dus is nu in mijn bezit.

Het is uiteraard ook mogelijk peroxidevrije bleekmiddelen te verkopen, ook deze bied de leverancier aan. Kwestie van wat plaatjes veranderen en dat was het.
Inmiddels een bod van €400 ontvangen op de shop, bij uitblijven van betere biedingen zal de shop eind vd week verkocht worden.

Dank iedereen.