Studie onderzoek naar webwinkels

1
Beste web winkelier,

U heeft als webwinkel eigenaar dagelijks te maken met voorraadbeheer, orderverwerking, inpakken van bestellingen en tijdige, foutloze uitlevering aan uw klanten. Drukke werkzaamheden die u zelf kunt doen, maar die u ook kunt uitbesteden aan een e-Fulfilment bedrijf. Daarnaast bieden e-Fulfilment bedrijven vaak ook andere diensten/services om u als de webwinkel nog verder te ontzorgen. Hierdoor kunt u uw kostbare tijd volledig aanwenden voor de front office operatie (klant/markt) en dus verdere groei van uw webwinkel.
Op dit moment doe ik als afstudeeropdracht, onderzoek naar de wijze waarop webwinkels zich oriënteren op e-Fulfilment bedrijven (deel 1) en wat webwinkels wel en niet belangrijk vinden bij het maken van een keuze voor een e-Fulfilment bedrijf (deel 2).

Hiertoe heb ik een enquête opgesteld waarvoor ik heel vriendelijk uw hulp vraag. De enquête bestaat uit twee delen en het invullen zal maximaal 5 minuten in beslag nemen.
Uiteraard blijven de resultaten anoniem en garandeer ik volledige vertrouwelijkheid. Wanneer u de resultaten van het onderzoek wilt ontvangen is dat geen probleem.

Mag ik rekenen op uw medewerking?

http://www.thesistools.com/web/?id=321897

Bij voorbaat dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Nort van Schayik
Fontys hogescholen Eindhoven, opleiding Small Business & Retail Management