[trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

1
Mijn webshop is nu een 6 maanden online. Sinds een maand sta ik ook op beslist.nl en beslist.be. Sindsdien zie ik dagelijks de bezoekersaantallen stijgen. Momenteel zitten we aan een 60 tal bezoekers per dag. In ieder geval al heel wat meer als voordien. Enkel blijft de verkoop uit.

Moet ik het intern op mijn site zoeken? Zitten er fouten in of dingen die ik moet wijzigen.
Graag jullie ongezouten mening en tips.

http://www.trendyjuweeltjes.be
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

2
Beste,

Ik ben even op uw webshop wezen kijken en wat mij direct opvalt dat de welkoms tekst onderaan staat het is een keuze maar ik zou hem boven aan zetten.

Ik heb een product in de winkelwagen gedaan en ben naar afrekenen gegaan en daar zit denk je probleem te veel invoervelden en te ingewikkeld de eerste "Voornaam, Tussenvoegsels, Achternaam" ook 3 invoervelden achter elkaar zet elk invoerveld op een aparte regel en kijk of je tussenvoegsels kan samenvoegen met achternaam.

Ik zou alle optionele velden onderaan zetten of zelfs weg laten.
Op mijn laptop zie ik de lijntjes bijna niet van de invoervelden.

En track eens met Google analytics waar je je bezoekers kwijt raakt dan kan je daar wat aan doen.
Martijn Moes
https://www.intermoes.nl/
https://www.goedkoopparfum.nl/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

5
Ik heb even in analytics gekeken. Mijn winkelmandje is geen uitstappagina, amper 3,83%.
Ik moet het dus elders zien. Ik zie dat mijn uitstappagina's vooral pagina's van produkten zijn. Zo staat er een ring op nr 1 die bij Beslist ook bovenaan staat. Mensen klikken op Beslist dus op die ring maar gaan niet over tot kopen.
Wat kan ik hier aan doen?
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

7
Waar ik zelf over zou vallen is. Je hebt geen keurmerk, geen beoordelingen, men kan niet achteraf betalen. Kortom, het komt een beetje 'verdacht' over. Er is werkelijk niets om vertrouwen te wekken. De webshop ziet er gelikt uit, maar dat is tegenwoordig geen maatstaaf voor betrouwbaarheid. Dat weten ook veel mensen. Ik zou persoonlijk daarom niets kopen bij je.

En verder ben ik zelf ook niet altijd heel sterk in taal. Maar wat ik zelfs een beetje storend vind is dat je erg wisselend tutoyeert en vousvoyeert. Daar zou ik proberen 1 lijn in te trekken. Ik denk niet, dat je daar klanten direct op mist, maar het staat wel beter.

Ook zag ik de cookie melding. Ben je er bewust van, dat je functionele cookies geen toestemming voor hoeft te vragen? Functioneert de webshop echt niet, als ik geen toestemming geef?

Wat betreft de velden. Ik vind dat juist keurig. Dat voorkomt misverstanden. Ik zou enkel wel het veld 'hoe komt u bij ons' weg laten. Dat is een beetje onzinnig lijkt me. Die info is betrouwbaarder te verkrijgen via analytics programma's.

Ook is het in Nederland verplicht om een mailing als 'opt-in' te bieden en niet 'opt-out'. Dat wil zeggen. Als ik wat wil afrekenen, moet ik zelf nieuwsbrief nee kiezen. Het staat standaard op 'ja'. Dat zou andersom moeten zijn.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

8
Zojuist nog een aanvullende gevonden. Als men iets aan zijn/haar winkelwagentje toevoegt, wordt het al van de voorraad afgehaald. Dat is niet goed!

Als ik een kwaad willende concurrent van je ben. Voeg ik gewoon je halve webshop aan me winkelwagentje toe en reken ik niet af. Dan staat alles op niet leverbaar bij jou. Lijkt me niet wenselijk!

Lijkt me wijzer om het pas van de voorraad af te tellen, als de bestelling definitief is.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

9
Het klopt inderdaad dat ik nog geen keurmerk heb. In hoeverre is een keurmerk geloofwaardig als je er moet voor betalen. In principe koop je gewoon een keurmerk. Dit zou een onafhankelijk orgaan moeten zijn die webshops keurt en hen een beoordeling geeft.
Klantreviews ben ik aan het verzamelen maar dan moet je eerst een heleboel klanten hebben, niet. De reviews die ik heb zijn allemaal zeer enthousiast.

Misschien komt de shop een beetje onprofessioneel over? Ik heb een nieuwe test layout. Weliswaar werken de knoppen nog niet maar zo zou bv de homepage er kunnen uitzien. Wat vinden jullie ervan? http://bit.ly/ZLEB9O Graag een eerlijke mening.

Wat de voorraad betreft hebben jullie een punt. Dat ga ik aanpassen en ook de cookies haal ik volledig weg.
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

10
TDB schreef:Het klopt inderdaad dat ik nog geen keurmerk heb. In hoeverre is een keurmerk geloofwaardig als je er moet voor betalen. In principe koop je gewoon een keurmerk. Dit zou een onafhankelijk orgaan moeten zijn die webshops keurt en hen een beoordeling geeft.
Klantreviews ben ik aan het verzamelen maar dan moet je eerst een heleboel klanten hebben, niet. De reviews die ik heb zijn allemaal zeer enthousiast.

Misschien komt de shop een beetje onprofessioneel over? Ik heb een nieuwe test layout. Weliswaar werken de knoppen nog niet maar zo zou bv de homepage er kunnen uitzien. Wat vinden jullie ervan? http://bit.ly/ZLEB9O Graag een eerlijke mening.

Wat de voorraad betreft hebben jullie een punt. Dat ga ik aanpassen en ook de cookies haal ik volledig weg.
Over dat keurmerk ben ik het met je eens, ik heb hem zelf ook niet, maar mensen weten dit namelijk niet. Vraag wat rond aan bekenden wat zei weten over een keurmerk. 8/10 gaat zeggen dat je dit "krijgt" als je webshop is goedgekeurd.

Volgens mij zit je ook bij Beslist.nl? Ik zie hier nergens een banner van!

Ik vind je "nieuwe" homepage tof! Alleen (denk ik) zou ik elke keer terug moeten naar de homepage om een andere categorie te gaan opzoeken (ik neem aan dat de afbeeldingen dan klikbaar zouden worden). Dus dan zou je bovenaan ergens een extra balk moeten toevoegen met de categorie producten.

Maar ik vind de tweede persoonlijk wel mooier omdat het wat anders is dan al die mainstream webshops met 3 kolommen. En de tweede spreekt vrouwen ook meer aan vermoed ik zelf en dit is je doelgroep vermoed ik? Tevens is je blog daar ook een handig middel in, koppel je blog met facebook?

Tip: Ga niet eindeloos je webshop veranderen(verbeteren) zoek bezoekers! Haal ze op van forums ed. Ga op forums in gesprek met mensen en doe je webshop in je handtekening. Gebruik je bedrijfsnaam als nickname overal. Maak gebruik van facebook (vrouwen mogen dit graag doen). Maak een optie om producten te delen op facebook. Want 2/3% van de bezoekers koopt hooguit wat. Dat is op 60 bezoekers 1 iemand of 2 hooguit.

Goed bezig!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

11
Bedankt voor je feedback.

Wat de nieuwe layout betreft is het de bedoeling dat op de onderliggende pagina's een linkerkolom komt waar de categorieën instaan. Zo moet de bezoeker niet steeds terug.
Ik ga zeker niet eindeloos van layout veranderen. Vandaar eerst deze test layout voor jullie mening.

Ik zit inderdaad ook op Beslist. Zowel beslist.be als beslist.nl. raden jullie aan dit te vermelden dus? Ik overweeg ook de mogelijkheid om de klant achteraf te laten betalen. Volgens mij komt dit de betrouwbaarheid ten goede.
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

12
TDB schreef:Bedankt voor je feedback.

Wat de nieuwe layout betreft is het de bedoeling dat op de onderliggende pagina's een linkerkolom komt waar de categorieën instaan. Zo moet de bezoeker niet steeds terug.
Ik ga zeker niet eindeloos van layout veranderen. Vandaar eerst deze test layout voor jullie mening.

Ik zit inderdaad ook op Beslist. Zowel beslist.be als beslist.nl. raden jullie aan dit te vermelden dus? Ik overweeg ook de mogelijkheid om de klant achteraf te laten betalen. Volgens mij komt dit de betrouwbaarheid ten goede.
Oke, dat is een tactische oplossing voor de navigatie! Goed bedacht!

Ik zou het wel doen. Ik denk dat het vertrouwen van mensen creëert om logo's te plaatsen van grote bekende webshops (indien relevant) en in de client van Beslist kun je ook een banner krijgen waar mensen op kunnen klikken om je feedback te geven via beslist.nl

Achteraf betalen is in Nederland wettelijk verplicht. Ik zou het via Afterpay of Buckaroo ofzoiets doen. Het 1 keer per maand uitbetalen houdt mij op het moment wat tegen, maargoed dan zijn afwegingen die je kunt maken.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

13
Ik ben aan het bekijken om achteraf te betalen in te schakelen.
Momenteel werk ik samen voor iDeal via Sisow. Zij hebben Ecare zie ik. Is dit aan te raden of kan ik beter naar buckaroo gaan? Ik ga hier wel een administratieve kost van € 5 voor aanrekenen
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

14
TDB schreef:Ik ben aan het bekijken om achteraf te betalen in te schakelen.
Momenteel werk ik samen voor iDeal via Sisow. Zij hebben Ecare zie ik. Is dit aan te raden of kan ik beter naar buckaroo gaan? Ik ga hier wel een administratieve kost van € 5 voor aanrekenen
Ik werk zelf ook samen met Sisow en iDeal ed gaat goed. Dus ik vermoed Ecare ook vast wel. Zelf heb ik hier ook naar gekeken, maar ik zit nog in twijfel. Afterpay wordt steeds groter en bekender dus voor de consument ook herkenbaarder. Maar ik denk dat Ecare zeker een goed alternatief is. 5 euro is wel veel, ik zou eerder €2.50 doen om de kosten te dekken.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

15
Mijn webshop is gemaakt met Luondo en Luondo ondersteunt nog altijd niet Afterpay bij mijn weten. Vandaar dacht ik aan Ecare. De kosten zijn daar 5% + € 1,5. Ik zou 2,5 kunnen vragen maar dan dekt het belange na de kosten niet. Reken dat een gemiddelde verkoop rond de € 50 zit en mijn verzendkosten zijn voor Nederland en België altijd gratis.
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

16
TDB schreef:Mijn webshop is gemaakt met Luondo en Luondo ondersteunt nog altijd niet Afterpay bij mijn weten. Vandaar dacht ik aan Ecare. De kosten zijn daar 5% + € 1,5. Ik zou 2,5 kunnen vragen maar dan dekt het belange na de kosten niet. Reken dat een gemiddelde verkoop rond de € 50 zit en mijn verzendkosten zijn voor Nederland en België altijd gratis.
2,50 zou bij mij de kosten wel aardig dekken (mijn gem. zit rond de 15)

Dan zou je moeten kijken wat zou de kosten wel dekken? Mensen kunnen wel schrikken om ineens 5 euro meer te moeten betalen.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

18
TDB schreef:Misschien moet ik het toch maar deels voor mijn rekening nemen en 2,50 vragen.
Ik zie nu wel dat Ecare alleen van toepassing is voor Nederlandse klanten. :-(
En mijn Belgische dan?
Belgen zijn niet belangrijk uchuch.
Misschien biedt Mollie hier wel oplossingen voor? (sisow is de dochter van Mollie) dus zou je eventueel kunnen overstappen.
Of kijk eens naar Buckaroo? Ik weet niet wat in België vaak gebruikt wordt om achteraf te betalen?
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

19
Hela jij, ben zelf Belg e :D

Eerlijk gezegd heb ik er geen idee van. De mogelijkheden zijn hier niet zo groot daarin. We hebben Ogone maar dat is verschrikkelijk duur.

Het voordeel met Ecare is dat er geen vaste kost is. Bij Buckaroo wel dacht ik. Ik zal eens kijken bij Mollie.
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

20
TDB schreef:Hela jij, ben zelf Belg e :D

Eerlijk gezegd heb ik er geen idee van. De mogelijkheden zijn hier niet zo groot daarin. We hebben Ogone maar dat is verschrikkelijk duur.

Het voordeel met Ecare is dat er geen vaste kost is. Bij Buckaroo wel dacht ik. Ik zal eens kijken bij Mollie.
helahela. Had ik in de gaten.

buckaroo kost inderdaad monay elke maand. + opstartkosten

Wat ik me bedacht he, België kent meer inwoners dan alleen de Nederlandstaligen. Misschien zou je een extra winkelbeeld kunnen maken (ik ken luondo niet en de mogelijkheden) waar de site ook in het Frans zichtbaar is?

En wat is je grootste uitstap pagina (google analytics > Inhoud > site-inhoud > uitstappagina's
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

22
TDB schreef:Dat zou inderdaad een volgende stap kunnen zijn. Niet dat mijn frans zo goed is.

Trouwens, jouw shop ziet er goed uit!

Er is niet direct een uitstappagina die er bovenuit steekt. Het zijn vooral productpaginas die via beslist bezocht worden.
Bedankt! Nu heb ik dit niet helemaal zelf gedaan want daar heb ik geen tijd voor maar het algemene beeld en de manier hoe het eruit ziet wel :).

Ken je niet iemand die Frans is? Misschien een docent/oud docent (geen idee hoe oud je bent ;) ) of misschien een verre kennis? Die voor een paar tientjes je webshop wil vertalen.
Vertaalmachine raad ik af, deze geeft vaak onjuiste vertalingen die werkelijk nergens op slaan.

Wat me opvalt bij je product pagina;
prijs kwaliteitsverhouding > ik denk altijd, dus het is rotzooi.

Trendy Juweeltjes is officiële dealer van New Bling. De volledige collectie dames zilveren ringen zijn verkrijgbaar in onze webshop. Ook zijn alle sieraden van New Bling bij ons beschikbaar.
---------------------------------------------------------------------------------------
Trendy Juweeltjes is officiële dealer van New Bling. De volledige collectie van New Bling sieraden zijn bij ons beschikbaar, zoals bijvoorbeeld de collectie zilveren dames ringen.


In de teksten, gebruik wat meer woorden als "gemakkelijk". Mensen moeten denken dat alles zomaar en gemakkelijk gaat. De verwachte levertijd valt mensen ook tegen vermoed ik.

http://www.trendyjuweeltjes.be/lilidelu ... wart-large

vb. bij dit artikel

U kunt deze stenen gemakkelijk in uw ring plaatsen door (ik hebgeenidee) zodat u uw ring kunt matchen met uw kleding. Door deze stenen hoeft geen meerdere ringen meer te kopen, maar heeft u het gemak van maar één ring die u elke dag weer aan kunt passen.

Misschien de stenen opdelen in 3 categorieën? 1. 3 mm stenen 2. 6 mm stenen 3. 9 mm stenen
ofzoiets ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

23
Dat zijn inderdaad wel goeie tips.

Mijn levertijd staat nu wat langer dan normaal omdat mijn leverancier deze week in verlof is. Normaal is dat 1 a 4 dagen.

Prijs kwaliteit komt dus fout over. Ik bedoelde het eigenlijk omgekeerd. Onze sieraden zijn kwalitatief zeer goed. Geen goedkope brol. Ze zijn vergelijkbaar met ti sento maar wel veel goedkoper.
TDB

Re: [trendyjuweeltjes.be] wel bezoekers, geen verkoop

24
TDB schreef:Dat zijn inderdaad wel goeie tips.

Mijn levertijd staat nu wat langer dan normaal omdat mijn leverancier deze week in verlof is. Normaal is dat 1 a 4 dagen.

Prijs kwaliteit komt dus fout over. Ik bedoelde het eigenlijk omgekeerd. Onze sieraden zijn kwalitatief zeer goed. Geen goedkope brol. Ze zijn vergelijkbaar met ti sento maar wel veel goedkoper.
Dat snap ik. Maak er dan iets van dat het vergelijkbaar is met andere merken, maar dat de prijs goedkoper is.
Een prijs/kwaliteitsverhouding wil zeggen dat je betaald voor wat je krijgt. Maar het dan ook wel is (in de meeste gevallen)
Folder van Kruidvat van deze week (de Nederlandse)
Staat een 7" tablet voor €89.99. Voor dat geld is het uiteraard een goede tablet, niks mis mee. Maar niet te vergelijken met Samsung ed. Dan zou ik inderdaad een prijs/kwaliteitsverhouding erbij zetten. Anders zou ik er wat anders bij bedenken.

Content is king!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.