Beste mensen,
Inmiddels ben ik alweer wat langer in de webshop wereld en het vergaat mij eerlijk gezegd zeer goed. Met vallen en opstaan dat wel maar dat is natuurlijk logisch. Ben begonnen met klein aantal producten te verkopen en heb ik een redelijk stabiel aanbod dat prima loopt. Heb geleerd dat succes alleen voor doorzetters is in de-ecommerce wereld en dat vooral focus en je op een niche gebied richten zeer belangrijk is. Om al niet te spreken van concurrentie waarbij je moet op blinken op het gebied van service en support.
Omdat ik lange tijd gebruiker was van Joomla en Virtuemart dat mij toendertijd prima beviel heb ik nooit gedacht om mijn website meer te upgraden. Jammergenoeg had mijn hostingprovider weleens last van ddos-attacks en heb ik besloten door het enorme succes van mijn webshop te kijken of het platform wat ik gebruikte wel voldeed aan de beveiligingseisen van nu. Het antwoord daarop was NEE! Daarom besloten om de site volledig te vernieuwen en de overstap gewaagd naar het zeer gebruikersvriendelijke platform van biedmeer.nl.
Een ideaal webshop software pakket dat alles biedt wat de veeleisende gebruiker nodig heeft om en een professionele site te maken en deze van alle technieken kan voorzien.
Mijn vraag aan jullie is: Wat is jullie eerste indruk van mijn webshop? Hoor graag commentaar, suggesties of dingen waar ik nog aan kan denken....
Mvg,
Rafael
P.S. De site is zoals de titel al aangeeft: http://www.mijnpcprobleem.nl
Re: Make-over van MijnPCprobleem.nl => Compleet nieuwe layou
2Fijn dat het zo goed loopt! Maar zou het geen idee zijn om je webshop compleet door iemand te laten bouwen?rafahol schreef:Beste mensen,
Inmiddels ben ik alweer wat langer in de webshop wereld en het vergaat mij eerlijk gezegd zeer goed. Met vallen en opstaan dat wel maar dat is natuurlijk logisch. Ben begonnen met klein aantal producten te verkopen en heb ik een redelijk stabiel aanbod dat prima loopt. Heb geleerd dat succes alleen voor doorzetters is in de-ecommerce wereld en dat vooral focus en je op een niche gebied richten zeer belangrijk is. Om al niet te spreken van concurrentie waarbij je moet op blinken op het gebied van service en support.
Omdat ik lange tijd gebruiker was van Joomla en Virtuemart dat mij toendertijd prima beviel heb ik nooit gedacht om mijn website meer te upgraden. Jammergenoeg had mijn hostingprovider weleens last van ddos-attacks en heb ik besloten door het enorme succes van mijn webshop te kijken of het platform wat ik gebruikte wel voldeed aan de beveiligingseisen van nu. Het antwoord daarop was NEE! Daarom besloten om de site volledig te vernieuwen en de overstap gewaagd naar het zeer gebruikersvriendelijke platform van biedmeer.nl.
Een ideaal webshop software pakket dat alles biedt wat de veeleisende gebruiker nodig heeft om en een professionele site te maken en deze van alle technieken kan voorzien.
Mijn vraag aan jullie is: Wat is jullie eerste indruk van mijn webshop? Hoor graag commentaar, suggesties of dingen waar ik nog aan kan denken....
Mvg,
Rafael
P.S. De site is zoals de titel al aangeeft: http://www.mijnpcprobleem.nl
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van biedmeer. Puur omdat er zoveel webshops mee zijn gemaakt die allemaal dezelfde opbouw hebben (en dus min of meer op elkaar lijken) waardoor ik op zo'n site een naar gevoel krijg en snel weg klik. But that's me

Misschien in je naam veranderen? Klinkt wel zo persoonlijk.10
Mar
Welke HDMI kabel heb ik nodig?
Auteur: Beheerder webshop
-> No cure. No pay;
-> Prijs is altijd concurrerend dan die van de concurrentie*;
-> Multi-OS. Wij zijn bekend met de ins- en outs van Windows en MacOS; Zelfs Linux distro's worden ondersteund.
-> Geen vaste openingstijden. Als het u uitkomt, ook ’s avonds en in het weekend**).
* Concurrenten rekenen vaak 50 euro per uur
** Altijd op afspraak
Fijn dat je concurrenten vaak €50 euro per uur rekenen. Maar wat als iemand €25 rekent? Dan is het gratis omdat je liegt? Of betaal je het verschil terug?
No cure no pay is wel een goed initiatief.
uchuch bij je algemene informatie moeten je bedrijfsgegevens > KVK, adres enzo!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.