Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
Mareck
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 november 2011

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Heb je dat zwart op wit, dat klanten mogen ontbinden binnen 8 dagen?
Daar zou ik erg mee geholpen zijn...
In het eerste topic staat een link waar te lezen is dat in 8 verschillende zaken de rechter Proximedia er op heeft gewezen dat de consument het recht heeft binnen 8 dagen de overeenkomst te ontbinden. Er staat een link naar de uitspraken bij.

Verder verbazingwekkend dat er zo veel mensen in zijn getrapt. Ik heb ook al verschillende van dit soort bedrijven aan de telefoon gehad (ik geloof deze ook, maar dat weet ik niet 100% zeker). Ik heb zelf een achtergrond in de sociale psychologie dus vind het altijd enorm grappig om de (veelal cliché) trucjes die ze gebruiken te horen.

Als je weet dat je kwetsbaar bent voor dit soort praatjes is een goede manier om jezelf hier tegen te beschermen door uit principe nooit iets te kopen of een dienst af te nemen van een partij die zelf het initiatief voor het contact heeft genomen.

Word je gebeld of op straat aangesproken zeg dan dat je helaas niet kan ingaan op het aanbod omdat je uit principe niet telefonisch iets koopt of op straat koopt. In bijna alle gevallen zullen ze afhaken. Zo niet dan weet je al zeker dat het niet zuiver is en verbreek dan direct het contact.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3026
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Aangezien Beup zelf nogal stug lijkt te zijn naar hun klanten toe als ik de berichten hier lees maar ondertussen naar mij toe doet alsof het gewoon mogelijk is om op te zeggen, plaats ik hier toch maar het bewuste mailtje van hun directeur. Dat scheelt mij hopelijk veel telefoontjes en mailtjes van ongeruste mensen die toch getekend hebben maar dat achteraf niet hadden willen doen. Ik hoop dat iedereen voortaan zelfstandig -dus zonder interventie van mij- een en ander kan oplossen en dat Beup voortaan klantvriendelijkheid wat hoger in het vaandel zal dragen.

Afbeelding

EDIT: @Mareck; De info van jouw link geldt alleen voor consumenten. Een webwinkelier is geen consument.
 
Mareck
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 november 2011

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

EDIT: @Mareck; De info van jouw link geldt alleen voor consumenten. Een webwinkelier is geen consument.
De colportage wet biedt ook bescherming aan kleine zelfstandige ondernemers (deze worden inderdaad niet genoemd in deze wet, maar in de praktijk heeft de rechter verschillende malen beslist dat deze wel opgaat voor deze ondernemers). Ik ging er van uit dat degene waarop ik reageerde dit ook is.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3026
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Die wet is uitdrukkelijk niet van toepassing verklaard in andere rechtszaken van klanten vs. beup. Beup wint die rechtszaken wel eens, zie bijvoorbeeld LJN: BU9923
Advertentie

Succesvolle webwinkels hebben allemaal iets gemeen; ze worden online goed gevonden! Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) heb je de beschikking tot een grote hoeveelheid aan marketingtools die de vindbaarheid van je webwinkel vergroten. Het platform is geschikt voor on-page optimalisatie. Er zijn tags, geoptimaliseerde headings en sitemaps die automatisch door Google gevonden worden. Ook kun je tijdelijke prijsverlagingen tonen, producten exporteren naar Admarkt van Marktplaat of vergelijkingssites. Verkoop op Facebook en gebruik recensies in je voordeel. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

 
Mareck
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 november 2011

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Die wet is uitdrukkelijk niet van toepassing verklaard in andere rechtszaken van klanten vs. beup. Beup wint die rechtszaken wel eens, zie bijvoorbeeld LJN: BU9923
Ik heb het even nagezocht. Het was voorheen zo dat de meeste rechtbanken de bescherming lieten gelden voor kleine ondernemers. Maar: Sinds een jaar is dat inderdaad door een arrest niet meer het geval. Wel jammer voor de betrokkenen.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3026
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Inderdaad jammer. Maar hun directeur zegt steeds tegen mij dat klanten gewoon binnen 8 dagen kunnen opzeggen en klanten zelf menen in dit topic dat dat steeds niet kan. Ik weet niet waar dat mis gaat, maar dat misverstand zou nu uit de lucht moeten zijn.
 
Resa
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 april 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

08 april 2013

Wouter, mijn dank is groot!
Inmiddels heb ik via een andere site ook een bevestiging dat klanten kunnen opzeggen als ze er snel bij zijn. En snel waren we :lol:

Dat is het 'm juist... ik ben daar niet gevoelig voor. Ik kap alles af en geloof niets. Maar BeUp zei rake dingen en heeft precies de juiste snaar geraakt. Is geen excuus, het blijft stom.
 
Resa
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 april 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

09 april 2013

BeUp heeft contact met me opgenomen en me netjes te woord gestaan. Ze hebben aangegeven het contract kosteloos te zullen ontbinden. Ik heb de bevestiging al binnen per e-mail.
Zo kan het dus ook!
Advertentie

Succesvolle webwinkels hebben allemaal iets gemeen; ze worden online goed gevonden! Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) heb je de beschikking tot een grote hoeveelheid aan marketingtools die de vindbaarheid van je webwinkel vergroten. Het platform is geschikt voor on-page optimalisatie. Er zijn tags, geoptimaliseerde headings en sitemaps die automatisch door Google gevonden worden. Ook kun je tijdelijke prijsverlagingen tonen, producten exporteren naar Admarkt van Marktplaat of vergelijkingssites. Verkoop op Facebook en gebruik recensies in je voordeel. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

 
vampirelord
Berichten: 983
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

09 april 2013

Wouter == power :P
 
Sarah Govaert
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 april 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

Mijn naam is Sarah en ik werk als Marketing Assistent voor de Proximedia Groep, de overkoepelende holding van onder meer Proximedia Nederland B.V. en BeUP. Omdat er op dit forum regelmatig klachten verschijnen met betrekking tot BeUP, zouden wij graag enkele zaken willen rechtzetten.

BeUP NL
BeUP NL is een onderneming die SEA-diensten levert aan het MKB. Het gros van onze klanten is bijzonder tevreden over onze campagnes, de daaruit voortvloeiende resultaten en onze dienstverlening in het algemeen. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat (te veel) van onze nieuwe klanten blindelings afgaan op de negatieve online berichtgeving, overigens vaak eenzijdig en onvolledig, feitelijk onjuist en/of gedateerd, en derhalve de samenwerking niet wensen voort te zetten, waardoor wij zelfs nooit eens de kans hebben gekregen om onze diensten te leveren.

Colportagewet:
De Colportagewet is niet van toepassing op de overeenkomsten met BeUP. Alleen consumenten die niet handelen in de uitoefening van een beroep of bedrijf worden beschermd door deze wet. Omdat BeUP diensten levert aan bedrijven en enkel ten behoeve van hun bedrijfsvoering, vallen deze derhalve niet onder de Colportagewet.
Vroeger was er enige onduidelijkheid over de reikwijdte van deze wet, maar het Hof heeft hierover begin 2012 uitsluitsel gegeven.

Bedenktijd:
Daar de Colportagewet niet van toepassing is op bedrijven zijn wij wettelijk niet verplicht om onze klanten bedenktijd te geven of om een afkoelperiode te hanteren. Omdat wij echter begrip hebben voor klanten die van mening veranderen, bieden wij iedere klant de mogelijkheid om binnen acht dagen vanaf ondertekening van de overeenkomst af te zien van samenwerking. Wanneer een klant ervoor kiest om het contract op te zeggen, kan een vertegenwoordiger contact opnemen met de klant om een aanbod te doen welke wellicht beter aansluit op de wensen van de klant.
Voor alle andere gevallen van tussentijdse opzegging zijn de voorwaarden duidelijk leesbaar en onderlijnd weergegeven op de buitenkant van de overeenkomst.

Ten slotte...
De tevredenheid van onze klanten is voor ons uitermate belangrijk. Daarom staan onze klantenservice en onze SEA-specialisten alle werkdagen klaar om u met raad en daad bij te staan.
Wanneer een klant of een prospect hinder zou ondervinden wegens het doen of laten van een of meerdere van onze werknemers of een probleem, een opmerking of een vraag heeft, dan kan deze vrijblijvend contact opnemen door te bellen naar 030/266.96.00 of door een e-mail te sturen naar info@beup.nl. U kunt mij persoonlijk bereiken via marketing@proximedia.nl

Met vriendelijke groet,

Sarah
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

Mijn naam is Sarah en ik werk als Marketing Assistent voor de Proximedia Groep, de overkoepelende holding van onder meer Proximedia Nederland B.V. en BeUP. Omdat er op dit forum regelmatig klachten verschijnen met betrekking tot BeUP, zouden wij graag enkele zaken willen rechtzetten.
En daar gaat het al fout, benader die mensen ipv dat ze hier komen klagen :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5341
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

Mijn naam is Sarah en ik werk als Marketing Assistent voor de Proximedia Groep, de overkoepelende holding van onder meer Proximedia Nederland B.V. en BeUP. Omdat er op dit forum regelmatig klachten verschijnen met betrekking tot BeUP, zouden wij graag enkele zaken willen rechtzetten.
En daar gaat het al fout, benader die mensen ipv dat ze hier komen klagen :)
Nee, ik denk dat we daar we stelliger mogen zijn. Deze Sarah Govaert is onervaren en mag de kolen uit het vuur halen. Je zou, vooral als ondernemer, verwachten dat het management of de directie dat zelf doet. Nee dus.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

En dan ook nog jurisprudentie durven te gebruiken in die post. Dan zak je wel erg diep. Ik begrijp niet hoe je het überhaupt in je hoofd haalt een dergelijke post als deze te schrijven, dit bewijst maar weer eens het karakter van de organisatie.

In plaats van je als een emotieloze klootzaak - excuus voor mijn woordgebruik - te gedragen, denk eens mee met je - gedupeerde - klanten en laat die wet even achter je. Dat is klantenservice bieden.
 
frafra
Berichten: 1060
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

Ik werd 2 weken geleden alweer! gebeld door deze partij. Direct aangegeven wederom geen interesse te hebben en ik kreeg het verhaal dat ze een beurs genoteerde onderneming waren. Dat had ik nog niet eerder voorbij zien komen op HL of hier.

Buiten deze partij moet ik wel zeggen dat de SEA/SEO/Adwords bedrijven snel in de telefoon klimmen en aardig doortastend kunnen zijn. Volgens mij hanteren die echter niet allemaal een wurgcontract zoals BEUP ;)
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

10 april 2013

Mjah, beurs genoteerd of niet.. (al geloof ik daar ook niet in, en doe niet eens de moeite om na te kijken)
een bedrijf heeft een doel en een klantenservice normaal gezien, dat staat los van hoeveel geld je kan verdienen en of je beursgenoteerd bent. Dat ze een doel hebben is duidelijk, die klantenservice mogen ze nog gaan creeren denk ik :P

edit: http://www.digimedia.be/News/nl/13997/p ... beurs.html
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

08 mei 2013

nu moet die niet mooier worden.. ik heb een jaar geleden alles aangevochten .. toen zeiden ze dat ik geen bedenk tijd had en nu word er weer aan gegeven dat je een bedenktijd hebt.. ?

zo hier word ik dus echt pissig van.. heeft mij al met al 4000 euro gekost..

Trap niet in deze leuke praatjes..

ze willen voor geen meter wijken zo dra je een contract hebt getekend word die niet ontbonden.

hier word dus echt met 2 maten gemeten.
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

13 mei 2013

Zou ik met deze informatie bv mijn geld terug kunnen krijgen? Of denken jullie dat het weinig kans is?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 938
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

13 mei 2013

Beste Sarah,
Bedankt voor uw reactie. Als u echter zoveel tevreden klanten heeft, waarom kiest u dan voor een abbonement van 4 jaar!!!! Iedere weldenkende internet ondernemer weet dat er in 4 jaar veel kan veranderen. Zeker met dergelijke dure contracten is het schappelijk om maandelijks of in ieder geval jaarlijks te kunnen opzeggen.

Tevens zou het leuk zijn als hier een aantal tevreden klanten met naam en toenaam zouden willen reageren. Met zon tevreden klantenbestand moeten die toch bereid zijn om hier hun zegje te doen?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
dickjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 september 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

09 september 2013

Hier nog een slachtoffer van deze praktijken.

alleen heet het betreffende bedrijf in mijn geval Firstchoize uit Hoofdorp.
verder exact dezelfde voorwaarden.
ik ben er ingetrapt met mooie praatjes van de firstchoize verkoper, u bent speciaal geselecteerd, dit is de enige unieke kans, als u niet gelijk tekent gaat het u neus voorbij, u bent de enige geselecteerde in uw regio. bla bla bla
het zag er in de eerste instantie goed uit. m.a.w. ik tekende!
het ging in mijn geval om het beheren van een google adwords campagne.
maar om een lang ellendig verhaal kort te maken mijn onderbuikgevoel zij al na een uur dit is niet goed.
gelijk, 2.5 uur na het tekenen van het contract gebeld met Firstchoize dat ik er toch vanaf wilde zien.
maar dat kon niet er was al van alles in gang gezet om de campagne op te starten.
en de colportage wet geldt niet voor ondernemers.
mocht ik het contract niet nakomen dan zou het bij hun juridische afdeling neergelegd worden en zou voor de gevolgen opdraaien. mijn onderbuikgevoel klopte dus.
ik gaf ze het voordeel van de twijfel en besloot om te kijken of ze hun beloftes waar konden maken. het halen van 11 kliks per dag op 15 km rond mijn woonplaats zonder vermelding in het display netwerk en in de weekenden geen vertoningen van de advertenties.
allemaal geen enkel probleem volgens de Firstchoize man. de experts zouden dat varkentje wel even wassen.
dat bleek ze dus absoluut niet te lukken.
de eerste dag 35 kliks uit heel het land behalve uit mijn regio.
gebeld met Firstchoize, oh sorry mijnheer wij gaan het aanpassen we hebben u email niet gelezen waarin u wensen stonden.
daarna daalde het aantal kliks naar 2 a 3 per dag, dat zijn dus best dure kliks.
maar toch af en toe pieken van rond de 12 kliks per dag.
het viel mij wel op dat als er veel geklikt werd, dat de meeste van die kliks bij serviceprovider prolocation.net vandaan kwamen, en in de twee jaar dat ik zelf de campagne runde is er nooit één klik daar vandaan gekomen (dit is allemaal via google analytics te achterhalen)
en laat nou toevallig Firstchoize prolocation als service provider te hebben, dus hebben ze er blijkbaar een sport van gemaakt om zelf wat kliks te genereren.
in jullie schoot het aantal kliks weer omhoog. toen hadden ze het display netwerk weer aangezet, weer nutteloze kliks uit heel het land.
maar weer gebeld met Firstchoize waar ze tot 3 maal toe ontkende dat dit zo was,maar uiteindelijk toch toegaven dat het wel zo was.
toen werd me ook heel duidelijk gemaakt dat ik toch niet kon verwachten dat ik met deze campagne, 15 km rond mijn woonplaats, zonder het display netwerk, niet kon verwachten dat we dat aantal kliks zouden halen.
maar als alternatief boden ze mij een nieuwe website aan maar dan met een drastisch aantal minder kliks. ik ben hier niet op ingegaan en wilde alleen het contract ontbinden.
daar waren ze niet zo blij mee maar uit coulance waren ze bereidt om het contract voor €2500 te ontbinden. ik heb dit geaccepteerd omdat ik volgens de algemene voorwaarden geen poot had om op te staan en ik er niet aan moet denken om nog 4 jaar met deze gasten geconfronteerd te worden.
dit is maar een gedeelte van alle ellende, als ik alle beloftes en missers moet opschrijven heb ik zeker nog zo een stuk nodig.
en voor iedereen die nu wil gaan zeggen je hebt zelf getekend , "ik weet het" dus dat hoeft niet meer.
maar als je googelt op beup proximedia of Firstchoize zal je zien dat ik niet de enige ben, al is het een schrale troost.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

09 september 2013

Je zult mij niet horen zeggen "eigen schuld". Dit is gewoon schofterig en gelukkig heb je het kunnen ontbinden, maar dit is op een vieze manier proberen geld te verdienen.
 
Cardexchange.com
Berichten: 266
Lid geworden op: 23 december 2011
Locatie: Arkel
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

09 september 2013

Ik weet niet precies wat er in het contract stond, maar als daarin staat dat ze een bepaalde prestatie moeten leveren en die wordt niet geleverd, dan lijkt mij dat het contract kostenloos kan worden ontbonden wegens wanprestatie. En zo te lezen proberen ze ook nog eens de boel te flessen.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer
 
dickjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 september 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

10 september 2013

Was het maar waar dat dit in de algemene voorwaarden staat.
daarin staat dus letterlijk Firstchoize heeft geen resultaatplicht maar een inspanningsplicht.
Nou en geloof me, ingespannen hebben ze zich zeker.
om zoveel mogelijk geld uit mijn zak te harken met zo min mogelijk resultaat.
probeer daar maar onderuit te komen. :twisted: :twisted:
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

10 september 2013

Het is eigenlijk te zot voor woorden dat je van alles zelf maar in de AV mag zetten en je mensen onder druk mag zetten om te ondertekenen en dan als blijkt dat ze gewoon niet hun werk doen en de boel flessen dan sta jij tegen de bierkaai te vechten.

Want ja je had de AV moeten lezen, je had dit je had dat. Als iemand over de vloer komt, is het soms heel moeilijk om diegene weg te sturen als zij zo doen. Je wilt dan professioneel blijven, maar hun zijn zo gehaaid om iets te verkopen dat je als je het echt op dat moment niet wilt je totaal niet meer professioneel moet blijven. Nee is nee, maar ze zijn sluw, niet alleen zulke bedrijven ook helaas anderen.
 
dickjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 september 2013

Re: Beup ervaringen deel 2

10 september 2013

klopt helemaal.je bent gewoon een vis.
als ze beet hebben laten ze niet meer los.
wat ik hier wel mee geleerd heb is ieder telefoontje van wie of wat dan ook onmiddellijk af te kappen.(buiten mijn klanten om uiteraard)
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3026
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

02 januari 2014

Zojuist werd ik gebeld door Beup. Even subtiel verwezen dat ik al wel eens contact gehad heb met hun directeur. Toen was het al direct duidelijk dat ik niet geïnteresseerd was.

Anyways, ze zijn weer aan het bellen.
 
jidoshop
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 maart 2012

Re: Beup ervaringen deel 2

20 januari 2014

Ook wij Werden zojuist gebeld door Beup,

Met hetzelfde verhaal wat overal te lezen is.

Ik Meneer vermeld dat wij hier al een bedrijf voor hadden die dit allemaal realiseert
Meteen ging meneer in de aanval dat hun uiteraard beter waren en een kosteloze actie hadden.
Zoals altijd vermeld ik ze dat ze me een mailtje mogen sturen met alle informatie zodat ik dit rustig kan doornemen,
Dit vondt hij niet zo'n slim plan want hij had maar een beperkt aantal plaatsen bla bla bla,
Helaas kon hij geen mail versturen want hun server lag eruit om dat te doen maar de Technische dienst was ermee bezig :shock:
Ik zei dat dat wel een slechte zaak was dat ze als internetbedrijf geen simpele mail kunnen versturen dus zei dat ik wel 1 dagje wilde wachten op dat mailtje.
Meteen werd hij best agressief en praatte heel minderwaardig,
Ik zei dat hij mij volgens mij niet goed gehoord had want vermeldde dat hij mij een mailtje mocht sturen,
Wat denk je dat die zegt :O
Nee meneer ik denk dat u mij niet verstaan heeft!!!!!!!
Ik kan u die actie alleen morgen aanbieden en onze mail doet het niet, Hoelaat kunt u morgen afspreken?
IK zeg je mag me mailen,
Dus zegt hij dat kan ik niet en daarop antwoord ik dan kunnen we het kort houden en houdt het helaas hierbij op, Waarop meneer nog net Doei zij maar daar bleef het bij !

Maar wat een reacties zijn er te vinden over dat bedrijf !

Slechte zaak :D
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!
 
Ryu
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 november 2011
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

21 februari 2014

Beup kan je gewoon opzeggen binnen 8dagen. Ze doen daar niet moeilijk mee. Heb het zelf ook gedaan, nadat ik de kleine letters heb gelezen via aangetekende brief, fax en email.

Verder voor de gene die vast zitten aan het contract sterkte.... Je kan beter uw contract uitdienen dan opzeggen.
Je ontvang teminste nog een paar klanten via hun clicks. Ik zou zeggen beter iets dan niets.
Als het helemaal geen order opleverd en je komt in de problemen dan kan je beter juridisch bijstand er bij halen.


Mvg,

Ryu
 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Beup ervaringen deel 2

10 maart 2014

Dan heb je geluk gehad ik had een uur naar het tekenen al op gezegd maar dat kon niet..
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
PatrickV
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 april 2014

Re: Beup ervaringen deel 2

03 april 2014

Bericht verwijderd door moderator.
 
PatrickV
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 april 2014

Re: Beup ervaringen deel 2

02 mei 2014

Bericht verwijderd door moderator.