Alle,
Ik ben enkele maanden geleden gestart met mijn webwinkel http://www.sottovesti.nl. Nu hoor ik graag van jullie wat jullie van mijn webwinkel vinden en wat jullie zouden veranderen.
Ik hoor het graag alvast bedankt.
Gr.
Re: Mijn nieuwe webwinkel Sottovesti
2Ik weet niet wat ik er echt van vind haha. Het is niet top, maar ik heb ook geen tip ;o.Sottovesti schreef:Alle,
Ik ben enkele maanden geleden gestart met mijn webwinkel http://www.sottovesti.nl. Nu hoor ik graag van jullie wat jullie van mijn webwinkel vinden en wat jullie zouden veranderen.
Ik hoor het graag alvast bedankt.
Gr.
Tips;
Ik zou de facebook knop "like us on facebook" kleiner maken.
Je layout wat "luxer" kunnen maken.
Wat je moet veranderen;
Je kunt artikelen in originele en ongeopende binnen 30 dagen na ontvangst retourneren aan Sottovesti.
Ja, hoe kan ik weten of iets past of niet? Je mag dit niet eisen (Wettelijk gezien)
Klanten hoeven geen reden op te geven binnen het zichttermijn. (wettelijk gezien) je mag dit niet verplichten.Als een product bij ontvangst niet aan je verwachtingen voldoet, moet je dit aangeven op de website van Sottovesti. Log hiervoor in met je inlognaam en geef bij ‘retour artikel’ aan dat je het artikel wilt retourneren en waarom.
wat is het retour bedrag? Wat krijg ik terug? Alles? De helft? Ik heb geen flauw idee. Maar snel naar een andere webshop.Na ontvangst en controle van het retourartikel door Sottovesti ontvang je een e-mail. In deze e-mail staat het retourbedrag. Dit bedrag wordt zo snel mogelijk overgemaakt naar het bij ons bekende rekeningnummer.
waar kan ik me inschrijven dan? Ik kan het nergens vinden?Wil je ook op de hoogte blijven en kans maken op gratis sokken? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief, dan houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen van Sottovesti.
Betaalmogelijkheden
Je bent wettelijk verplicht een achteraf betaalmogelijkheid aan te bieden.
Nog genoeg te doen dus! Wist je trouwens dat 50% aan kleding bij Zalando retour komt? Hou hier rekening mee

http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
3Hoi Elecs,
Dank je voor antwoorden, ik heb de cijfers van Zalando gehoord, maar ik heb andere verhalen gehoord waarbij het retour aantal lager ligt, rond de 25%.
Ik ga je opmerkingen op de algemene voorwaarden aanpassen. Super dat je de tijd hebt genomen om hier helemaal doorheen te gaan!
Je kunt je onder op de website inschrijven voor de nieuwsbrief, maar kennelijk is dit nog niet duidelijk genoeg! Hier moet ik dus nog iets aan gaan doen!
Dank je voor antwoorden, ik heb de cijfers van Zalando gehoord, maar ik heb andere verhalen gehoord waarbij het retour aantal lager ligt, rond de 25%.
Wat bedoel je hier precies, de term "luxer" klinkt natuurlijk leuk, maar dat bereiken is volgens mij niet ze makkelijk.Je layout wat "luxer" kunnen maken.
Ik ga je opmerkingen op de algemene voorwaarden aanpassen. Super dat je de tijd hebt genomen om hier helemaal doorheen te gaan!
Je kunt je onder op de website inschrijven voor de nieuwsbrief, maar kennelijk is dit nog niet duidelijk genoeg! Hier moet ik dus nog iets aan gaan doen!
4Klopt, bij Zalando zit het voornamelijk in de schoenen weet ik toevallig.Sottovesti schreef:Hoi Elecs,
Wat bedoel je hier precies, de term "luxer" klinkt natuurlijk leuk, maar dat bereiken is volgens mij niet ze makkelijk.Je layout wat "luxer" kunnen maken.
Ik ga er vanuit dat 25% van mijn bestellingen retour komen (gelukkig zit ik op 7%), maar ik zou bij kleding wel eerst van het negatieve uitgaan om eerlijk te zijn. En als de kosten hoger worden dan de opbrengsten, zit je vast.
Tsja, ik ken de mogelijkheden van Seo-shop niet. Ik heb me hier nooit in verdiept omdat ik hun manier van marketing niet tof vindt. Klinkt misschien raar, maar ik hou niet van dat razia marketing.
Maargoed, mijn tip die ik altijd geef, kijk naar andere webshops. Kijk hoe grote/bekende webshops de layout maken. Daar zijn mensen aan gewend

Ik heb niet alles gelezen hoor

Ik heb nog een keer gezocht, maar ik kan nog steeds geen nieuwsbrief vinden.
Ik zou in die tekst iets doen van "klik HIER om je in te schrijven voor de nieuwsbrief" hoeven mensen niet te zoeken en neem je weer een stap van hun weg. De kans is groter dat ze zich dan inschrijven.
Of moet je eerst een account aanmaken - je email verifiëren - weer terug naar de site gaan - inloggen - inschrijven nieuwsbrief?
Dan ben ik bang dat mensen bij stap 2 al afhaken. (als ik zie dat mensen bij mij 4/5 keer hun email niet even gaan verifiëren als ze een account hebben aangemaakt.)
oh, in je algemene voorwaarden staat dat alle prijzen exclusief BTW zijn tenzij anders aangegeven. Ik zou dit even andersom doen.
Vragen/opmerking hoor ik het graag!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!