Te Koop Magento Multi-Webshop met Omzet

1
Er zijn totaal 5 shops (.nl + .be domeinen) waarbij de klant met één account bij alle shops kan bestellen (alles verloopt via dropshipping). Dit is dus ook erg geschikt als iemand al bestaande webshops heeft en deze kan toevoegen aan de multishop. De domeinen passen ook perfect bij de shops.

De multishop heeft zeker potentie om heel groot te worden maar er moet dus tijd in gestoken worden, wat ik dus niet had en nog steeds niet heb. Dit is pas in juli 2012 gestart en er is door tijdsgebrek weinig aan promotie gedaan maar er draait wel al omzet. Ik was dit begonnen naast mijn fulltime baan meer als hobby en doordat ik steeds in contact kwam met meerdere leveranciers zijn zo meerdere webshops ontstaan maar het is nu meer dan ik aankan.

De shop is kant en klaar, ziet er erg professioneel uit en er kan dus meteen begonnen worden met promotie. Alleen al met de opmaak en extensies die zijn geïnstalleerd ben je al gauw duizenden kwijt bij een extern bedrijf.

Het onderhoud is heel makkelijk, de kosten zijn erg laag en de marges hoog. Er kan dus rustig tijd worden gestoken in promotie zonder dat er verlies wordt gemaakt.

De artikelen zijn leren tassen, sieraden, carnaval kostuums, lingerie, gadgets, kindermeubels en speelgoed en heb nog een lijst van andere leveranciers.

E-mail wat je wilt weten dan kan ik meer informatie sturen.