Gelooft u in dit concept?

Ja
Totaal aantal stemmen: 3 (38%)
Nee
Totaal aantal stemmen: 5 (63%)
Totaal aantal stemmen: 8

Winkelruimte voor webwinkels.

1
Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Lars van der Wolf, ik ben afgestudeerd aan de IVA te Driebergen.

Ik ben bezig met een nieuw concept welke het volgende inhoud :

Ik bied winkelruimte aan per meter zodat u uw webwinkel kunt promoten. Iedere meter zal een eigen 'vitrine' hebben en daarin kunt u uw spullen tonen. In deze winkel zal een systeem komen waarop mensen direct een link hebben naar uw website waar zij ook meteen de spullen kunnen bestellen.

Op deze manier kunnen mensen direct de producten zien + bestellen.
Uw website krijgt meer hits en uw omzet zal stijgen.

Potentiële klanten die door de stad lopen zouden zomaar uw producten kunnen bestellen die waarschijnlijk goedkoper zijn dan in de reguliere winkels.

Bij genoeg interesse voor dit concept is het zeker het overwegen waard om hier mee te startten.

Heeft u interesse of vragen dan kunt u mij mailen : lars.vanderwolf@hotmail.com

Re: Winkelruimte voor webwinkels.

2
Je weet dat er al winkels zijn waar dit concept wordt gebruikt? In Rotterdam is een winkel die geheel volgens dit concept werkt en waar gerecyclede producten worden aangeboden, elders is nog een zeer succesvolle shop die volgens mij alleen heel bijzondere producten doet.
Daarnaast zijn er nog verschillende winkels die dit op kleine schaal aanbieden.
Volgens mij zitten er een hoop haken en ogen aan de praktische uitwerking van dit idee. Wil je gewoon allerlei producten van allerlei webwinkels door elkaar in je winkel plaatsen? Moet je voor een bepaalde periode huren? Heb je opzegtermijn? Kun je het wat uitgebreider toelichten?
Ik kreeg namelijk onlangs een aanbod van een zonnestudio die deels vakken voor webwinkels ging verhuren, en ik heb een tijdje een vak gehuurd in een kinderkledingzaak, dus ik ben benieuwd naar jouw ideeën.

Re: Winkelruimte voor webwinkels.

3
Droomjuweeltjes schreef:Je weet dat er al winkels zijn waar dit concept wordt gebruikt? In Rotterdam is een winkel die geheel volgens dit concept werkt en waar gerecyclede producten worden aangeboden, elders is nog een zeer succesvolle shop die volgens mij alleen heel bijzondere producten doet.
Daarnaast zijn er nog verschillende winkels die dit op kleine schaal aanbieden.
Volgens mij zitten er een hoop haken en ogen aan de praktische uitwerking van dit idee. Wil je gewoon allerlei producten van allerlei webwinkels door elkaar in je winkel plaatsen? Moet je voor een bepaalde periode huren? Heb je opzegtermijn? Kun je het wat uitgebreider toelichten?
Ik kreeg namelijk onlangs een aanbod van een zonnestudio die deels vakken voor webwinkels ging verhuren, en ik heb een tijdje een vak gehuurd in een kinderkledingzaak, dus ik ben benieuwd naar jouw ideeën.

Het gaat om een soort 'kijkshop' idee, verschillende afdelingen voor diverse soorten producten. Zo kunnen alle soorten en maten webwinkels de kans krijgen om hun producten in een winkel te leggen en blijft het toch overzichtelijk.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!