Hallo forumleden,
Ik ben van plan om mode te gaan verkopen in mijn webwinkel en ik ben erg weg van Japanse mode. Ik ben alleen bang dat Japanse (of andere Aziatische) kleding te klein is voor amerikanen en europeanen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Odile
Re: Japanse kleding
2Ik weet niet wat je precies bedoeld met japanse mode, maar ik ken een hele hoop Japanse merken die internationaal (vooral in U.S.) extreem populair zijn. Dus qua maten zal dit echt niet zo een hoop verschillen hoor. Het is niet dat ze in Japan allemaal extreem klein zijn hoor, je zult gemiddeld gewoon wat meer L's verkopen terwijl dat in Japan, of heel Asia for that matter, eerder M en S zal zijn.
3Ik heb ooit voor een paar honderd euro aan kleding laten overkomen vanuit China en heb ik allemaal weg kunnen gooien. De chinese XXXL was te vergelijken met een M hier in Europa.
Actief in webshopontwikkeling
4Jordi schreef:Ik heb ooit voor een paar honderd euro aan kleding laten overkomen vanuit China en heb ik allemaal weg kunnen gooien. De chinese XXXL was te vergelijken met een M hier in Europa.

Waarom koop je dan niet eerst één of een paar om het te checken?
Wat ik zelf doe;
Ik koop eerst 1 (of 3 indien het goedkoop is

Zo is de kans kleiner dat je met een hoog "rotzooi" gehalte blijft zitten

http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5probleem 2 daarmee is in China 
de ene xl is de andere xl niet (verscheelt per order)

de ene xl is de andere xl niet (verscheelt per order)
6Neem ook mee dat je in kleding heeeeel veel retouren gaat krijgen. 50% is normaal. Als je kleding gaat verkopen wat kwa maat iets anders is dan in NL zal je dat ook weer terugzien in de retouren.
Maar denk ook in kansen. In Nederland wonen ook Japanners. Die zijn misschien wel heel blij met 'kleding van thuis'.
Maar denk ook in kansen. In Nederland wonen ook Japanners. Die zijn misschien wel heel blij met 'kleding van thuis'.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
7En wat dacht je van Japanse kinderkleding.
Denk dat je dan minder problemen hebt met de maatverschillen.
(als je begrijpt wat ik bedoel)
8Japanse kleding is erg verschillend.. haha
Ik was toevallig in japan op werkvakantie en wouw toen wat kleren mee neemen had wat leuks gezien.. 5 xl hadden ze daar. .o dacht dat pas makelijk heb 4 xl vaak.. nee hoor het was volgens mij gewoon een xl stond ik daar als een ingepakte knakworst.
Denk beste wat kleine dingen bestellen kijken en uit proberen en dan beslissen scheelt je een boel centjes.
Ik was toevallig in japan op werkvakantie en wouw toen wat kleren mee neemen had wat leuks gezien.. 5 xl hadden ze daar. .o dacht dat pas makelijk heb 4 xl vaak.. nee hoor het was volgens mij gewoon een xl stond ik daar als een ingepakte knakworst.
Denk beste wat kleine dingen bestellen kijken en uit proberen en dan beslissen scheelt je een boel centjes.
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
www.genzobiedmeer.nl
9Maar dan wel volwassen kleding kopen uiteraardTinygadgets schreef:En wat dacht je van Japanse kinderkleding.

http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.