Adyen

1
Ik wil een webshop beginnen die veel verschillende betalingsmethoden kan accepteren, ik heb gezocht op internet en kwam Adyen een paar keer tegen en dit lijkt mij een interessante PSP.
Heeft er iemand ervaring met Adyen?

Bedankt alvast voor de reacties!

Re: Adyen

2
Ik had er nog nooit van gehoord, en een simpele Google zoekopdracht toont tientallen topics vol klachten van consumenten. Ik zou eens kijken bij Sisow of Pay.nl.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Adyen

3
Het lijkt me niet direct een PSP voor kleinere bedrijven. Wanneer je alles wilt aanbieden zou je ook eens bij Cardgate+ kunnen kijken; Sisow biedt alleen maar iDeal en wat kleinere betaalmogelijkheden: geen creditcards.

Re: Adyen

4
adyen is een relatief nieuwe psp-er (inmiddels 3jaar op de markt) en richt zich inderdaad voornamelijk op de grotere webwinkels.
een andere partij waar ik wel veel goede ervaringen over hebt gehoord is buckaroo.

succes
Beginnende ondernemer met een winkel met moestuin artikelen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Adyen

5
Buckeroo ben ik tot nu toe 1x toegekomen bij een webwinkel.
Ik zou echt voor een vertrouwde PSP kiezen die zich al reeds heeft bewezen zoals Pay of Sisow.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Adyen

6
Toch gebruiken heel veel webwinkels Buckaroo, waaronder wij. Ze zijn een van de grotere en bekendere PSP's. Het is alleen niet zo heel erg zichtbaar, omdat het volledig geintergreerd in de shop zelf zit en je als het goed is maar een fractie van een seconde een site van buckaroo voorbij ziet flitsen, voordat je naar de site van de bank gaat. Maar goed, dat is een ander onderwerp. Hier gaat het over Adyen, waar ik dan weer totaal niet van gehoord heb. Ben benieuwd of we TS ooit nog terug zien.

Re: Adyen

7
Buckaroo ken ik reeds een 5/6 jaar al, ik heb mede de oscommerce module van hun destijds geïmplementeerd en geoptimaliseerd. Leuke partij welke openstaat ook voor feedback. Inmiddels zijn ze wel een heel stuk groter :) ik zou niet twijfelen bij hun eigenlijk
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.