Goede printer

1
Binnenkort gaan we verhuizen naar een nieuw onderkomen.

Nu ben op zoek naar een goede printer.
De huidige printer blijft als privé printer thuis staan. Deze wilde ik graag weer aanschaffen, want hij bevalt uitstekend. Helaas is deze niet meer te krijgen.

Hebben jullie een goede tip voor mij?

Eisen:
- Alles in 1: printer, scannen en kopieren
- Makkelijk in gebruik
- Geen gigantisch apparaat
- Aantal printjes per dag: ca 100.
- buget max E 250- 300.-


Ik hoor graag jullie ideeën.

Re: Goede printer

2
Ben zelf giga te spreken over de HP Officejet PRO 8600 Plus (e-All-in-one Printer)!

Print lekker snel en maakt prima scans!
Ook het dubbelzijdig printen en scannen is geweldig.

De prijs was destijds even uit men hoofd €230,-

Mvg,

Bouw
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/

Re: Goede printer

3
Bouw schreef:Ben zelf giga te spreken over de HP Officejet PRO 8600 Plus (e-All-in-one Printer)!

Print lekker snel en maakt prima scans!
Ook het dubbelzijdig printen en scannen is geweldig.

De prijs was destijds even uit men hoofd €230,-

Mvg,

Bouw
Ik had deze printer ook gelijk in gedachten. Super ding.
Letterlijk plug & play. Wifi instellen was een fluitje van een cent en alles deed het gelijk.
Zeker een aanrader!

Re: Goede printer

4
Ik zou er twee kopen. Een goedkope en zuinige zwart / wit printer voor het magazijn waarbij je goed let op de kosten per print. Deze dan voor de pakbonnen en dergelijke. Daarnaast een all-in-one machine met kleuren print, scanner, fax etc. voor gebruik op kantoor.

Wij hebben in het magazijn een super goedkope Samsung printer van als ik het goed herinner 5 tientjes. Het ding heeft al vele tienduizenden pakbonnen geprint. Niet kapot te krijgen. (Wel eenzelfde tweede backup machine aanwezig overigens voor de zekerheid... :P )
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goede printer

5
Rudy schreef:Ik zou er twee kopen. Een goedkope en zuinige zwart / wit printer voor het magazijn waarbij je goed let op de kosten per print. Deze dan voor de pakbonnen en dergelijke. Daarnaast een all-in-one machine met kleuren print, scanner, fax etc. voor gebruik op kantoor.

Wij hebben in het magazijn een super goedkope Samsung printer van als ik het goed herinner 5 tientjes. Het ding heeft al vele tienduizenden pakbonnen geprint. Niet kapot te krijgen. (Wel eenzelfde tweede backup machine aanwezig overigens voor de zekerheid... :P )

Geweldige tip! Doe ik ook zo. Zeker met 100 printjes per dag loop je leeg op een inkjet printer.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Goede printer

6
2 is inderdaad briljant heb zelf een hp 6800 en moet zeggen prima printertje

Wel zou ik Wifi printer overwegen de hp 6800 is ook Wifi en dat is een verademing geen gekloot met kabels ... Heerlijk
http://www.linouslingerie.nl/ voor betaalbare en alledaagse Lingerie

Re: Goede printer

7
NOP Webdesign schreef:
Rudy schreef:Ik zou er twee kopen. Een goedkope en zuinige zwart / wit printer voor het magazijn waarbij je goed let op de kosten per print. Deze dan voor de pakbonnen en dergelijke. Daarnaast een all-in-one machine met kleuren print, scanner, fax etc. voor gebruik op kantoor.

Wij hebben in het magazijn een super goedkope Samsung printer van als ik het goed herinner 5 tientjes. Het ding heeft al vele tienduizenden pakbonnen geprint. Niet kapot te krijgen. (Wel eenzelfde tweede backup machine aanwezig overigens voor de zekerheid... :P )

Geweldige tip! Doe ik ook zo. Zeker met 100 printjes per dag loop je leeg op een inkjet printer.

Zeker goede tip, dank je!
Jullie hebben het over het 'leeg lopen' van een inkjet printer. Is het dan beter om een laserprinter aan te schaffen?

Re: Goede printer

8
De HP Officejet PRO 8600 Plus heeft speciale inktpatronen, ben de naam even kwijt, maar deze gaan giga lang mee! Google er even op zou ik zeggen :) En netjes per kleur te vervangen..
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/

Re: Goede printer

9
Ik meng me even in deze discussie omdat ik op korte termijn ook een printer zoek. De grootste kosten zitten over het algemeen niet in de aanschafkosten, maar in de kosten voor printcartridges. Hoe zit dat met die HP8600, zijn daarvoor third-party inktpatronen te krijgen of moet je telkens hele dure van HP zelf aanschaffen?

Re: Goede printer

10
Inmiddels erg veel printjes gemaakt en tot op heden nog geen lege patronen! De kosten hiervan moet ik je even onthouden!
Mijn ervaring met "third party" patronen zijn minder goed, snel leeg, minder goede prints.. Maar kon destijds ook aan het soort liggen (had een Canon printer).
Ik betaal liever iets meer ervoor als ik weet dat ze goed zijn!
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/

Re: Goede printer

11
Bouw schreef:Inmiddels erg veel printjes gemaakt en tot op heden nog geen lege patronen! De kosten hiervan moet ik je even onthouden!
Mijn ervaring met "third party" patronen zijn minder goed, snel leeg, minder goede prints.. Maar kon destijds ook aan het soort liggen (had een Canon printer).
Ik betaal liever iets meer ervoor als ik weet dat ze goed zijn!
Heb jij ook nog een andere printer ernaast? Dus eentje voor alleen zwart en een andere voor alleen kleur.

Momenteel heb ik een HP printer een 6500A officejet, deze bevalt prima, maar niet meer te krijgen.
Ik had de 8600 ook al gezien en leek mij ook een goede keuze.

Re: Goede printer

12
Zelf momenteel nog geen tweede printer ernaast, maar moet eerlijk bekennen dat ik nog een "starter" ben op het gebied van internetverkoop..

Voor mijn andere werk dien ik bijna alles met een logo te voorzien, dus ben ik gebonden aan kleur!
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/

Re: Goede printer

13
Is het niet beter om voor een laserprinter te gaan als je zoveel print? Volgens mij zijn deze goedkoper in gebruik maar wat duurder in aanschaf.

100 printjes per dag vind ik aardig wat namelijk.
Gx. Media

Re: Goede printer

14
grr0x schreef:Is het niet beter om voor een laserprinter te gaan als je zoveel print? Volgens mij zijn deze goedkoper in gebruik maar wat duurder in aanschaf
Een laserprinter die alleen zwart print is niet zo duur in de aanschaf. Als je 100 pagina's per dag print met een goedkope compatible toner dan verdien je een hogere aanschafprijs snel terug.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten

Re: Goede printer

16
Jeroen__ schreef:
grr0x schreef:Is het niet beter om voor een laserprinter te gaan als je zoveel print? Volgens mij zijn deze goedkoper in gebruik maar wat duurder in aanschaf
Een laserprinter die alleen zwart print is niet zo duur in de aanschaf. Als je 100 pagina's per dag print met een goedkope compatible toner dan verdien je een hogere aanschafprijs snel terug.
Deze gedachte had ik dus ook.

De extra info die ik nog zou willen geven is dat printers een soort limiet hebben, betekende dat na zoveel duizenden printjes het een keer ophoud. Vaak beginnen afdrukken dan voor een deel te vervagen omdat de inkt niet meer goed overgebracht word. 100 printjes per dag kan gauw oplopen.

Als je dan een alles-in-1 hebt moet je alles vervangen ipv als je een simpele losse printer hebt staan. Een scanner kan langer mee namelijk.
Gx. Media

Re: Goede printer

17
grr0x schreef:Deze gedachte had ik dus ook.

De extra info die ik nog zou willen geven is dat printers een soort limiet hebben, betekende dat na zoveel duizenden printjes het een keer ophoud. Vaak beginnen afdrukken dan voor een deel te vervagen omdat de inkt niet meer goed overgebracht word. 100 printjes per dag kan gauw oplopen.
Daar heb ik nog geen ervaring mee. Mijn vorige 2 laserprinters zijn op een andere manier aan hun einde gekomen. Ik print maar ongeveer 15 pagina's per dag, dus een goede kwaliteit printer kan bij mij jaren mee gaan.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten

Re: Goede printer

19
Ik heb nog een z.g.a.n. professionele kleuren laserprinter staan.
Hij kan ook kopiëren, scannen en faxen.
De toners zijn nog bijna vol en er is nog een (extra) nieuwe toner bij.
Hij moet 100 euro (ex btw) kosten.
Alleen de toners zijn al duurder.
Mocht je belangstelling hebben mail me dan maar even.

Re: Goede printer

20
Gewoon een lasser doen ik heb een hp cp1525 nw printer werkt perfect daar naast heb ik gewoon een oude printer die kan scannen die gebruik ik voor scannen en dan die scan opslaan en afdrukken.

Je kunt ongeveer 6000 of meer prints doen met een vulling navulling kost om de bij 35 euro geen hp maar vervanger
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: Goede printer

21
Epson WP-4545. Zuinig, stabiel, kan alles, ook A5 velletjes (scheelt papier en gewicht bij kleine brievenbuszendingen: Bij het plaatselijke Office Centre-Staples snijden ze pakken A4 papier gratis doormidden op A5) Zeer bescheiden grondoppervlak.

Re: Goede printer

22
NOP Webdesign schreef:
Rudy schreef:Ik zou er twee kopen. Een goedkope en zuinige zwart / wit printer voor het magazijn waarbij je goed let op de kosten per print. Deze dan voor de pakbonnen en dergelijke. Daarnaast een all-in-one machine met kleuren print, scanner, fax etc. voor gebruik op kantoor.

Wij hebben in het magazijn een super goedkope Samsung printer van als ik het goed herinner 5 tientjes. Het ding heeft al vele tienduizenden pakbonnen geprint. Niet kapot te krijgen. (Wel eenzelfde tweede backup machine aanwezig overigens voor de zekerheid... :P )

Geweldige tip! Doe ik ook zo. Zeker met 100 printjes per dag loop je leeg op een inkjet printer.
Idd super tip!

Ik heb een Epson Stylus Photo, heel tevreden over maar zuipt inkt.
Na de verhuis ga ik misschien toch maar een goedkoop inktzuinig ding kopen voor de pakbonnen enz...