www.hoesjescentrum.nl te koop

1
Doordat ik geen zakelijke rekening geopend krijgt ivm. met minder jarig zijn bied ik mijn webshop aan.

http://www.hoesjescentrum.nl

- een website met een heel strak design.
- vooraad met iets meer dan 40 hoesjes en screenprotector's
- hosting en domein van 1 jaar.
- professionele facebook pagina
enzovoort enzovoort.
-Promotie voor aantal producten is al gergeld

Ik zou zelf verder met deze onderneming willen gaan maar ik heb geen keuze. Geen zakelijke rekening betekent geen iDeal geen iDeal geen klanten..

Ook kan je nog altijd support krijgen van onze web designer.

Doe een klein bod en we komen er wel uit

mailen kan ook naar: hoesjescentrum@gmail.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.hoesjescentrum.nl te koop

5
vampirelord schreef:Stel dat je nu een bankrekening hebt bij bank A

Dan open je nog een bankrekening bij bank B en die gebruik je alleen voor je webwinkel
Volgens mij snap je het probleem niet...
iDeal vereist een zakelijke rekening.
En welke webwinkel runt nou goed zonder iDeal?

Re: www.hoesjescentrum.nl te koop

10
Maar heel erg bedankt voor jullie hulp.
Alleen ik heb alles al uitgezocht.
Ik baal er ook heel erg van dat ik niet verder kan ik heb er namelijk wel wat geld in gestoken.
Daarom hoop ik ook dat ik voor een mooi bod een deal met iemand kan maken.
Als iemand interesse heeft hoor ik het graag

Re: www.hoesjescentrum.nl te koop

13
roald18 schreef:Ik ontvang iDEAL betalingen via Sisow op een prive rekening. Wel een KvK nummer natuurlijk!
Bij mij hetzelfde, zakelijke rekening is niet nodig. Ik vind je site er mooi uitzien.

Re: www.hoesjescentrum.nl te koop

14
Ludger schreef:
roald18 schreef:Ik ontvang iDEAL betalingen via Sisow op een prive rekening. Wel een KvK nummer natuurlijk!
Bij mij hetzelfde, zakelijke rekening is niet nodig. Ik vind je site er mooi uitzien.

Dankjewel.
Maar sissow heb je wel een zakelijke rekening voor nodig hoor kijk maar op de aanmeld pagina.
Ik heb een account gemaakt bij targetpay ga het daar proberen.
Als dat niks gaat worden hoop ik dat iemand een leuk bod doet :P