Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

242
Ik denk ook zeker dat het wat toe kan voegen. Goede reviews verhogen hopelijk de conversion rate en wie weet heeft het daarnaast nog een positief effect in de zoekmachines.. Ik heb de inlogverplichting inderdaad maar uitgeschakeld, ik kan berichten altijd nog afkeuren voordat deze geplaatst worden. Ben benieuwd of men nu wel bereid is iets te plaatsen.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

243
DJdeRidder schreef:Ik denk ook zeker dat het wat toe kan voegen. Goede reviews verhogen hopelijk de conversion rate en wie weet heeft het daarnaast nog een positief effect in de zoekmachines.. Ik heb de inlogverplichting inderdaad maar uitgeschakeld, ik kan berichten altijd nog afkeuren voordat deze geplaatst worden. Ben benieuwd of men nu wel bereid is iets te plaatsen.
Wijs je mensen erop? bv in het laatste scherm van het betalingsproces?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

244
Ja in het laatste geautomatiseerde bericht dat klanten van mij ontvangen meld ik dat ik het erg op prijs zou stellen als ze een review of 'klantenervaring' op de site achterlaten. Tot nu toe hebben ze wel ervaringen gedeeld, maar nog amper reviews plaatst.. Ik kijk het nog even aan. :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

247
Inderdaad weer behoorlijk wat zaken toegevoegd; sommige heb ik lang op gewacht.

Hier een korte opsomming en met mijn idee/vragen/opmerkingen.

Lijst met updates:
- Nieuwe productweergave
- Een wat ruimere weergave; aardig.
- Afbeeldingenbeheer
Ziet er zo uit:
Afbeelding

Stuk professioneler geworden !
Wel beperkt tot 10 MB; wanneer ik afbeeldingen op de traditionele manier plaats is dit blijkbaar niet zo.
Binnenkort testen.
- Buckaroo 3.0
Fijn.
- Groothandel import interval instellen
Prima.
- Sitemap voor afbeeldingen
Yes! Webmastertools heeft er gister al 1600 ontdekt; maar ik denk eigenlijk dat dit voor ons nog weinig relevant is. We hebben de meeste image's geupload in de tijd dat we de naamgeving nog neit konden aanpassen/beïnvloeden. Iemand een mening?
- Pinterest website verificatie
Mooi, wel een keer een account aangemaakt maar verder niet. Geen idee of het echt iets toevoegt.
- Nieuwe groothandelkoppelingen met Axihandel
Prima.
- Nieuwe groothandelkoppeling met LEEA
Ok.


Al met al best wel weer nice-to-have en must-have's toegevoegd; blij mee ! :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

248
Twee vraagjes m.b.t. Biedmeer en web analytics waar ik niet uitkom, hopelijk kunnen wat meer ervaren gebruikers mij verder helpen..

Bijna 10% van mijn bezoekers krijgt in Google Analytics als referral kameramarkt.nl (mijn eigen domein) mee. Volgens mij heeft dit iets te maken met het feit dat Biedmeer gebruik maakt van een tweede domein (securearea.eu) voor beveiligde data-uitwisseling. Is er iets aan te doen dat mijn eigen website als verwijzende website getoond wordt?

In Google Analytics worden mijn AdWords conversies keurig getoond, maar in AdWords zelf nog niet. Volgens de AdWords helpsectie moet je een stukje HTML op een pagina plaatsen, maar hoe doe ik dit binnen het systeem van Biedmeer?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

249
Ik kreeg vandaag voor het eerst een datalimiet melding.
Nou zal het wel loslopen aangezien de maand bijna voorbij is. Maar ik vraag me af hoe het kan. We hebben niets bijzonders achter de schermen gedaan en we hebben deze maand ook niet ineens veel meer bezoekers gehad. Hoe is dit nu dan mogelijk?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

250
Zo, ff wat anders doen; ben alle artikelen bij langs aan het lopen voor de SEO alias en ALT attributes :( :|

Hebben we ook gehad; zou nu beter moeten zijn IVM implementatie GZIP; browsercaching is nog niet geactiveerd.

Wat zegt Google pagespeed eigenlijk bij jou? Bij ons waren er enkele fouten; is er nu nog 1 die kritisch is.

Er is nog een tool om te zien welke image's traag laden, weet ik ff niet zo te noemen.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

253
Ik heb het volgende probleem:
Er is een order geplaatst in mijn webwinkel nu staat er dit: Betaalmethode: iDEAL (Diverse aanbieders)
Maar er staat niet bij dat de order betaald is, ook heb ik geen email gehad dat de ideal betaling mislukt is, heeft iemand dit eerder gehad?
De klant reageert tevens ook niet op mijn mail.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

269
sinds gisteren heb ik problemen om in het productbeheer te komen, de rest van het controlepanel is te gebruiken.
ik krijg deze melding: This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
zijn er meer biedmeer houders die hier problemen mee hebben?
ik heb al een mail naar support gestuurd, maar zal pas maandag denk ik antwoord en oplossing krijgen (:
http://www.energie-techniek.com
de installatie shop

cv gas water sanitair vloerverwarming riolering zonnepanelen zonneboilers etc