![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
+1HorseTopShop schreef:Als het belangrijk is, bellen ze altijd wel even terug. Of wij bellen terug.
En ja, wij worden er ook doodziek van. De hele dag dat gebel over advertenties plaatsen, sponsoring, super aanbiedingen.
Nee, onze telefonische bereikbaarheid is voor de klanten. Niet voor dat "gezeik".
Helemaal mee eens.HorseTopShop schreef: En wat denk je van de mensen die naast hun vaste baan een webshop hebben.
Zijn die allemaal niet betrouwbaar?
Ik ben niet van mening veranderd tov mijn vorige post. Ik blijf het geldklopperij vinden.WebxhopXL schreef: @RicardoV
1. Goede telefonische bereikbaarheid is een stukje 'service' WebshopXL is geen webshop keurmerk maar een verzameling van websites die net even wat meer doen aan service en waarbij de telefonische bereikbaarheid onafhankelijk is gecontroleerd.
Oké kan ik mee leven. Hebben we hier als consument iets aan? Ik denk het niet.
2. Bij het controleren van een privacybeleid, bedoelen we de aanwezigheid van een privacy beleid, niet het naleven hiervan.
Dus ik kan concluderen dat dit punt dat op jullie website vermeld wordt, totale onzin is? Ik kan zeggen dat ik geen gegevens doorspeel. Wie weet verkoop ik mijn klantenbestand wel aan iemand op dit forum.
3. Recensies elders op internet zijn zeker wel te controleren; makkelijk uitgelegd > wanneer er (vele) negatieve recensies te vinden zijn over een webshop komt deze niet in aanmerking voor een vermelding op WebshopXL.
In dit geval is het beleid dat betreffende webshop zich eerst dient te bewijzen door meer dan 10 verschillende positieve recensies te verzamelen op 3 verschillende 'recensie websites' hierna beoordelen wij betreffende webshop opnieuw.
Handig, dus als ik bij een concurrent 10 negatieve reviews ga plaatsen wordt hij/zij niet opgenomen? Opnieuw: een dikke wassen neus. Ik kan zelf 1000 positieve reviews over mijn webshop schrijven, dan wordt ik opgenomen? Nu stimuleer je deze valsheid.
Dat ben ik niet met je mee eens.DannyvdM schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er erg kinderachtig wordt gedaan op het moment.
Jôh, 1 linkje?Beter vindbaarheid bij zoekmachines
Doordat wij een backlink plaatsen naar uw webshop komt u hoger in de resultaten naar voren, omdat de zoekmachine deze backlink ziet als vote. Hoe
meer votes hoe hoger uw betrouwbare webshop naar voren komt
Wat ik me verder afvraag; Zelf werk ik er naast (32 uur) en studeer ik nog. Als iemand voicemail achterlaat bel ik, zodra het lukt, terug. Zou dit betekenen dat mijn webshop niet veilig is, puur omdat ik de telefoon niet altijd kan opnemen?Ward schreef:+2HorseTopShop schreef:Als het belangrijk is, bellen ze altijd wel even terug. Of wij bellen terug.
En ja, wij worden er ook doodziek van. De hele dag dat gebel over advertenties plaatsen, sponsoring, super aanbiedingen.
Nee, onze telefonische bereikbaarheid is voor de klanten. Niet voor dat "gezeik".