Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

2
Ai, het geel doet zeer aan mijn ogen. Wordt er scheel van.

Verder is het niet helemaal duidelijk waar je de webshopproducten hebt staan? Er staat wel een winkelmandje rechts, maar naar de producten heb ik wel even moeten zoeken.

Daarnaast mis ik veel foto's. Je biedt allerlei workshop aan. (leuk!) Maar er staan geen foto's bij van het bijvoorbeeld het resultaat of van de workshop zelf.

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

4
creamar schreef:Zoals ik al schreef ik ben nog niet klaar met mijn shop.
Ik heb de kleuren veranderd, en ook al wat foto's geplaatst.
De kleuren iets beter zo?
Als ik naar de header kijk en ik zie "kettingen maken" denk ik dat ik erop kan klikken, kan wel maar dan ga ik terug naar de Homepage :lol:

Als reclame voor de workshops en als informatie bron voor mensen zeg ik okay. Als webshop zeg ik noway.
De site is erg gericht op de workshops en om de webshop zelf moet je even zoeken. Als betaalmogelijkheden ga je alleen overschrijving doen? En naar je privé rekening? Ik zou dat persoonlijk niet vertrouwen.
Die foto's is leuk, maak ze wel even zo dat als je erop klikt dat ze groter worden. Of zet ze in een slider?
De koper ontvangt na de bestelling een orderbevestiging per e-mail met alle betaal gegevens. U dient na ontvangst van de orderbevestiging de betaling binnen 7 werkdagen te voldoen.
Is dit zo? En als ik als klant niet betaal? (nooit geweten trouwens! Kan ik mijn pending orders doorsturen naar een incassobureau 8)

Succes!

p.s. algemene voorwaarden. Tiepfoutje denk ik ;).
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

6
creamar schreef:Dank voor je reactie.
Ik begrijp niet zo goed dat je moet zoeken naar de webshop.
Er staat toch duidelijk webshop?

De betalingen worden nog veranderd er komt nog i-deal bij.
Nee. Dat staat er niet.
Ja, er staat webshop. Maar dat het onvindbaar is ben ik mee eens met Elecs.

En als ik dan eenmaal bij een product kom, bijvoorbeeld de lampdecoratienogwat. Dan mag joost weten wat de inhoud van dit product is, ik heb geen idee. Duidelijkheid is gewenst, bijvoorbeeld:
- 10 lintjes roze met witte bolletjes ( voorbeeld..)
- 1x lampen lijm
- 20 kraaltjes ( voorbeeld..)
- 10 glitters ( voorbeeld..)
- 5 steentjes ( voorbeeld..)
- 10 bolletjes ( voorbeeld..)
- 5x papier met roze en witte bolletjes van 10x15cm( voorbeeld..)

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

7
creamar schreef:Dank voor je reactie.
Ik begrijp niet zo goed dat je moet zoeken naar de webshop.
Er staat toch duidelijk webshop?

De betalingen worden nog veranderd er komt nog i-deal bij.
Je moet het zo zien:
Jij hebt de pagina gemaakt, jij weet waar het staat, voor jouw is het logisch. Maar blijkbaar voor andere niet.

Stel je hebt een stenen winkel, de action bijvoorbeeld, en jij zoekt een artikel wat je niet kan vinden. Je vraagt het personeel "Waar staat artikel x". En je krijgt als reactie, "Dat is toch logisch dat staat daar."
Als het "goed" personeel is en ze krijgen de vraag een paar keer gaan ze iets veranderen zodat artikel x goed vindbaar is. (in ieder geval, dat is de bedoeling.)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

8
Als je het zo schrijft begrijp ik het wel ja.
Maa r hoe zou ik dat moeten veranderen?

Webshop betekend toch dat daar de shop is als je er op klikt?
Zou ik het anders moeten formuleren, webwinkel of zo?

Dank je voor het mee denken.

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

11
creamar schreef:Dank je wel Ricardo super !
Ik heb weer wat te doen morgen.
Bijvoorbeeld,
Je kan ook het zo instellen dat mensen eerst kunnen kiezen of ze naar de webshop gaan of naar de workshop pagina?
Of via een grote banner ergens ipv een woord.
Wees creatief :). Daar gaat de site toch om? :lol:
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

14
Om een nuchtere FB te geven ga ik bovenstaande punten niet lezen, dus excuses als ik dingen noem die al vermeldt zijn door anderen:

- Je grote header loopt niet door aan de rechterzijde:
Afbeelding

- Op de homepage gebruik je twee verschillende fonts/fontgrootte's.
- <title> in de head niet netjes ingesteld, laat de www. weg en gebruik hoofdletters.
Afbeelding

- Ik klik vervolgens op workshops, en daar wordt weer een ander lettertype gebruikt. Ook op deze pagina's 2 verschillende fonts.
- Ik klik op Kettelen, Ik heb geen idee wat het is en nog nooit van gehoord.
Dus ik wil de productomschrijving bekijken, zie ik staan:
"Kettelen is een hele leuke techniek."
Heel leuk allemaal, maar ik weet nog steeds niet wat een kettel is.
Actief in webshopontwikkeling

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

15
Jordi schreef:Om een nuchtere FB te geven ga ik bovenstaande punten niet lezen, dus excuses als ik dingen noem die al vermeldt zijn door anderen:

- Je grote header loopt niet door aan de rechterzijde:
Afbeelding

- Op de homepage gebruik je twee verschillende fonts/fontgrootte's.
- <title> in de head niet netjes ingesteld, laat de www. weg en gebruik hoofdletters.
Afbeelding

- Ik klik vervolgens op workshops, en daar wordt weer een ander lettertype gebruikt. Ook op deze pagina's 2 verschillende fonts.
- Ik klik op Kettelen, Ik heb geen idee wat het is en nog nooit van gehoord.
Dus ik wil de productomschrijving bekijken, zie ik staan:
"Kettelen is een hele leuke techniek."
Heel leuk allemaal, maar ik weet nog steeds niet wat een kettel is.

Alles aangepast.
Dank je wel !

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

17
:lol: In je footer staat prominent powered by Professioneel Webwinkel Beginnen, maar de link naar die professional eindigt in een beginnersfout:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'leonwinkels'@'localhost' (using password: YES) in /home/sites/site260/web/db.class.php on line 24 Fatal error: Call to undefined function error() in /home/sites/site260/web/db.class.php on line 25

Re: [Creatiefmetkidsshop.nl]Graag uw mening

18
Ward schreef::lol: In je footer staat prominent powered by Professioneel Webwinkel Beginnen, maar de link naar die professional eindigt in een beginnersfout:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'leonwinkels'@'localhost' (using password: YES) in /home/sites/site260/web/db.class.php on line 24 Fatal error: Call to undefined function error() in /home/sites/site260/web/db.class.php on line 25

Ik zal het doorgeven.
Dank je wel.