telefoon hoesjes

1
ik ben al enige tijd op zoek naar een goede leverancier voor gsm hoesjes/cases.
Nu ben ik op internet sites tegen gekomen als alibaba en zentrada. Maar hier sta ik toch een beetje huiverig tegenover.

Mischien weten jullie een goede (nederlandse) leverancier waarbij je kleinere hoeveelheden af kunt nemen?

Re: telefoon hoesjes

2
Wat is er mis met websites zoals Alibaba? Alibaba is een prima website waar goede producten worden verkocht. Helaas zijn er ook een hoop slechte verkopers met kwalitatief slechte producten op Alibaba actief.

Er zijn een aantal andere websites waar je tegen zeer scherpe prijzen goede producten kunt kopen. De Chinese webwinkel die het meest geschikt is in dit geval is Sunsky-Online.com. Hier kun je meer informatie over deze Chinese webwinkel vinden: http://chinesewebwinkels.nl/sunsky-online-com/.
Invoerkosten - Gratis hulp bij inklaren vanuit China!

Re: telefoon hoesjes

3
Ik heb nog een partij hoesjes liggen voor iphone 3, 4 en 5. Ik wil ze verkopen maar heb nog niet over de prijs nagedacht omdat ik niet zoveel haast heb.
Als je interesse hebt ga ik dat voor je doen en krijg je meteen de gegevens van mijn Nederlandse leveranciers als je ze wilt kopen.
Iedere dag een nieuwe app of game voor je Android - http://www.androidbytes.nl

Re: telefoon hoesjes

4
Wij verkopen alle soorten telefoon en tablet hoesjes tegen scherpe prijzen,wellicht kunt u een PB sturen over welke soorten hoesjes u precies naar opzoek bent en tussen welke prijs?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: telefoon hoesjes

6
Maurice schreef:Een "aanbieder' heeft toch reeds "verkoopprijzen" dan ga je toch niet aan afnemer vragen wat hij wilt betalen?
Doe mij maar merk A voor 0,5€ p stuk.

Sowieso de naam al 'i-trade'. Waarschijnlijk een particulier die bij alibaba in China alles opkoopt en zich als distributeur voordoet met 2 weken levertijd.

Re: telefoon hoesjes

8
Wij kopen zeker niet bij Alibaba maar importeren zelf unieke producten en hebben heel veel verschillende hoesjes voor diversen telefoons op voorraad.
Daarom is het handig om te weten naar welke soorten hoesjes u opzoek bent ook in welke prijs klasse.

Iedere kwaliteit heeft zijn eigen prijs klasse dat weet iedere verkoper.