Re: Feedback op ByDevon.nl kleding, sieraden en mode-accesso

3
Levertijd van 15-60 dagen niet reël en schrikt iedereen af?
Eerdat ik iets bestel en het ontvang zitten we alweer in de zomer.

"Krygt"? "By"?
Retourneren moet altijd even in overleg, zodat ik weet waar het om gaat en wat de redenen zijn.
Mag wettelijk gezien niet.
Mocht u het pakket aangetekend willen laten versturen dan kan dat, op eigen kosten.
Wat is het nut van dit systeem? Verzekerd verzenden of niet, klant moet in beide gevallen hetzelfde product in dezelfde staat ontvangen.

Algemene voorwaarden niet conform de wettelijke informatieplicht. Zoek maar uit wat de consequenties er van zijn in bw7..

Algemene voorwaarden niet conform de wet door het uitsluiten van sale artikelen. Yay, klant heeft 3 maanden retourtermijn!

Algemene voorwaarden niet conform de wet door de aansprakelijkheid voor verzending bij tnt te leggen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Design ziet er goed uit.

Re: Feedback op ByDevon.nl kleding, sieraden en mode-accesso

4
- kan o.a. bij de broeken geen maten aangeven, behalve bij het betaalproces. Lijkt me makkelijker bij het product zelf.
- Algemene voorwaarden kloppen van geen kant.
- Het is tegenwoordig PostNL en niet TNT of TGP Post.
- je het een categorie aanbiedingen, maar daar staat niets.
- Er staan geen maten bij de armbanden, ringen of kettingen.
- Kleuren zijn niet uitnodigend.
- Het verhaaltje bij 'over ons' zou ik aanpassen, daar staan dingen in die klanten echt niet hoeven en willen weten.

Gezien bovenstaande en de lange levertijden zou ik persoonlijk geen bestelling bij je plaatsen.

Toch succes gewenst.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback op ByDevon.nl kleding, sieraden en mode-accesso

5
Bedankt allen voor de input ik zal de punten aan de klant doorgeven.
Graag zou ik voor de volgende punten wat meer argumenten willen ontvangen:

- Kleuren zijn niet uitnodigend.

- Ik zou de prijzen niet in Times New Roman zetten

- Veel mensen weten niet wat een creditnota is
Wat is een andere voor creditnota welke beter te begrijpen is?

Het logo welk linkt naar de homepage heb ik zojuist aangepast. Verder zijn we bezig om een SSL certificaat toe te passen.

Alvast bedankt voor jullie input.

Re: Feedback op ByDevon.nl kleding, sieraden en mode-accesso

6
drw026 schreef:Bedankt allen voor de input ik zal de punten aan de klant doorgeven.
Graag zou ik voor de volgende punten wat meer argumenten willen ontvangen:

- Kleuren zijn niet uitnodigend.

- Ik zou de prijzen niet in Times New Roman zetten

- Veel mensen weten niet wat een creditnota is
Wat is een andere voor creditnota welke beter te begrijpen is?

Het logo welk linkt naar de homepage heb ik zojuist aangepast. Verder zijn we bezig om een SSL certificaat toe te passen.

Alvast bedankt voor jullie input.

* De kleur zwart is niet 'gezellig' om het zo maar even te zeggen. Het komt koud en kil over.
* Met Times New Roman wordt een lettertype bedoeld.
* Creditnota: Maak een zin in de trand van: Het aankoopbedrag zal aan u teruggestort worden op de door u opgegeven bankrekening.

Er viel me net nog iets anders op: In de algemene voorwaarden staat het woord 'artikel .." in verschillende lettertype geschreven. Dit komt heel onrustig over.

Ik zag ook dat het het woord TPG post en TNT hebt aangepast, maar je bent er een paar vergeten. O.a. bij 'bezorging' het eerste woord, ook bij artikel 8 van de algemene voorwaarden staat het nog onjuist vermeld.

Ook een beetje rare zin:
1) De producten reizen voor risico van Post NL of elke andere bezorger. De koper draagt het risico voor/van de producten vanaf het ogenblik waarop de producten aan het opgegeven adres ter ontvangst worden aangeboden/afgegeven.
Sinds wanneer "reizen" producten? Hebben ze een paspoort? :wink:
Lijkt me eerder: "Bestellingen worden verzonden met PostNL of met PostNL Pakketten."

Wederom succes.

Re: Feedback op ByDevon.nl kleding, sieraden en mode-accesso

8
Design ziet er opzich redelijk uit, ook ik zou inderdaad voor andere kleuren kiezen.
Het grietje die achter de verkoop zit heeft zich te weinig inlezen en heeft volgens mij geen idee wat ze doet. Ik zou hier niet kopen.... & dat is niet met de reden dat de site er grauw uit ziet maar omdat de ondernemer niet begrijpt hoe het hoort.