Op dinsdag 25 juni om 16.00 uur organiseren SEOshop, ROBIN en KiyOh Klantenbeoordelingen het webinar 'Klanttevredenheid: cruciaal voor webwinkels die willen groeien'. Dit webinar is speciaal gericht op middelgrote webwinkels die willen gaan sturen op klanttevredenheid en daarnaast ook hun organisatie moeten managen.
Aanmelden voor de webinar kan hier: http://www.seoshop.nl/resources/webinar ... redenheid/
Webwinkeliers kunnen op deze site ook het e-book 'Klantenservice als groeistrategie voor kleine webwinkels' gratis downloaden. http://www.seoshop.nl/klantenservice-al ... inkeliers/
Webshops te koop
Te Koop: Webshop in koffiebonen en groothandel te koop
Te koop: Webshop in koffiebonen met potentieel voor groei in B2B en B2C. Sterke SEO-positie en mogelijkheden voor uitbreiding via marketplaces.
Statistieken
1 bericht
1 bericht
Plaats reactie