Re: Watersport artikelen voor uw boot bij Jager Watersport N

2
Leuke artikelen! :)

Heb even snel gekeken, wat me zo snel opviel was;
- Ik mis de "contact" knop op de home page
- Klantenservice is lastig vindbaar, tevens kom je dan op een hele rij tekst. Persoonlijk zou ik het overzichtelijk maken in meerdere pagina's.
- De blauwe tekst, bovenop het grijze deel kan voor "ouderen" lastiger te lezen zijn.
- Persoonlijk zou ik iets meer gebruik maken van de ruimte rechts bovenin je scherm voor bijv. Winkelwagen, account, contact
- Persoonlijk zou ik de artikelen iets meer visueel scheiden van elkaar, kijkende naar bijvoorbeeld dit beeld: http://jagerwatersport.nl/touw/voorverp ... rline.html komt mij erg vol en druk over.

Overige zal ik spoedig eens bekijken :)
Ben je benieuwd naar ons, of de laatste updates? Volg het op facebook -> Gerichtekeuze
Mooie huis en tuin decoratie http://gerichtekeuze.nl/

Re: Watersport artikelen voor uw boot bij Jager Watersport N

4
Ik ben wel eens bezig met CSS wijzigingen op mijn test site, en dan komt het soms voor dat je een klein foutje maakt. Div niet gesloten o.i.d., en dan ligt de hele website uit elkaar.

Dit is bij jou niet het geval, maar het lijkt wel zo. Er is iets waardoor het lijkt of alles uit verband ligt. Tekst is niet altijd goed leesbaar en het is niet duidelijk waar je precies moet kijken.

Ook de navigatie is niet altijd even duidelijk. Probeer bijvoorbeeld zelf eens vanaf een product pagina verder te navigeren. Je hebt dan eigenlijk alleen de breadcrumps. Dit is vooral erg schadelijk bij verkeer van zoekmachines. Als die de terug knop van de browser wel bijna verplicht zijn te gebruiken, dan ben jij ze kwijt.

Ik zou eerst eens zeer kritisch naar het template gaan kijken.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!