verschil in google adsense en google adwords

1
Hoi iedereen ik zat bezig om mijn marketing project te gaan klaar maken. want zodra ik bij de kvk ingeschreven bent wil ik gelijk beginnen aan adverteren op het web. :) maar gisteren avond was ik ermee bezig aan het zoeken wat is google adwords heb ik en account aangemaakt. maar wat dit in hetgeheel is weet ik niet precies :shock: . en ik lees ook over google adsense. :shock:

kan iemand mij de weg wijs maken over deze twee dingen. :D

2
Bij Google Adsense komen er advertenties op jouw site te staan. Bij Google Adwords kun jij advertenties maken en die komen dan bij de advertenties op andere pagina's te staan :)

En je website bestaat niet?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

3
Heb je wel al een webshop dan?? Wat verkoop je? Google adwords zou ik maar even niet aandenken in dit stadium. Kan je een heleboel geld kosten zonder dat het iets oplevert.

4
Verkoper schreef:Heb je wel al een webshop dan?? Wat verkoop je? Google adwords zou ik maar even niet aandenken in dit stadium. Kan je een heleboel geld kosten zonder dat het iets oplevert.
Nou dat zat ik ook aan te denken, maar er is er is ook andere manieren om te adverteren natuurlijk dit is de laatse wat ik aan denk.

Ik ben nog steeds bezig met de webwinkel ik ben er nog niet klaar in 10 dgn ga ik de lucht in. ik ben opzoek naar dropshipping kan van alles zijn vooral kleding en schoenen en tassen, accessoires noem maar op. maar moet wel serius zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.