partner gezocht voor webwinkel

1
Beste forum leden,

Ik ben opzoek naar een partner die erg goed is in het bouwen van een webshop.Ik heb een uniek product waar erg veel potentie in zit en waar erg veel winst uit te halen is. Mocht je interesse hebben in een partnerschap dan hoor ik dat graag :)


Groet!

Re: partner gezocht voor webwinkel

2
merksupport schreef:Beste forum leden,

Ik ben opzoek naar een partner die erg goed is in het bouwen van een webshop.Ik heb een uniek product waar erg veel potentie in zit en waar erg veel winst uit te halen is. Mocht je interesse hebben in een partnerschap dan hoor ik dat graag :)


Groet!
Misschien moet je het "unieke", "erg veel potentie", "erg veel winst" eruit halen aangezien je nike schoenen wil gaan dropshipping. Nogal misleidend...
Stuitr.nl

Re: partner gezocht voor webwinkel

3
lol

Ik dacht electronica via dropshipping (klik).

Uit je oproep maak ik op dat je wilt dat iemand de shop gratis voor je maakt, en dan ALS er later wat geld uit komt daar een deel van naar de maker gaat? Of hoe moet ik me dat 'partnerschap' voorstellen?
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: partner gezocht voor webwinkel

4
Beste Zonnepakje,

Wij hebben meerdere projecten op dit moment lopen waar onder ook 'Nike schoenen'
Wij zijn inderdaad op dit moment opzoek naar iemand die een webwinkel kan maken.
Klanten trekken is voor mij niet zo moeilijk omdat ik al bijna 5 jaar in de marketing zit.
De winst wordt voor ieder 50% om 50%.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag :)


Groet!
Zonnepakje schreef:lol

Ik dacht electronica via dropshipping (klik).

Uit je oproep maak ik op dat je wilt dat iemand de shop gratis voor je maakt, en dan ALS er later wat geld uit komt daar een deel van naar de maker gaat? Of hoe moet ik me dat 'partnerschap' voorstellen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: partner gezocht voor webwinkel

5
Nee, op basis van "betaald worden als er winst gemaakt wordt en anders niet" werk ik niet - een webshop bouwen kost enorm veel tijd en zoveel tijd investeer ik niet in de hoop dat ik er ooit een betaling voor zie ;)

Maar succes met je plannen, wellicht kun je iemand vinden die daar minder problemen mee heeft dan ik ;)
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: partner gezocht voor webwinkel

6
In iedergeval bedankt voor je interesse :)


Groet!
Zonnepakje schreef:Nee, op basis van "betaald worden als er winst gemaakt wordt en anders niet" werk ik niet - een webshop bouwen kost enorm veel tijd en zoveel tijd investeer ik niet in de hoop dat ik er ooit een betaling voor zie ;)

Maar succes met je plannen, wellicht kun je iemand vinden die daar minder problemen mee heeft dan ik ;)