digitaal uittreksel voor sisow voldoende?

1
Goedemorgen!

Voor registreren bij Sisow is een uittreksel van de KvK nodig. Ik kan één digitaal uittreksel per jaar gratis aanvragen, maar mijn vraag is of Sisow een digitaal uittreksel voldoende vindt, of dat dit een papieren moet zijn?

Bedankt!

Re: digitaal uittreksel voor sisow voldoende?

2
Of, neem contact met ons op,



Telefonisch (ma-vr, 08:30-17:30):

+31 (0)85 2 734 734



Bel voor sales of support vragen buiten kantoortijden naar 0900-3300060 (€ 0,10 p/m), voor administratieve vragen kunt u alleen bellen tijdens kantooruren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: digitaal uittreksel voor sisow voldoende?

5
vampirelord schreef:
RicardoV schreef:Of, neem contact met ons op,



Telefonisch (ma-vr, 08:30-17:30):

+31 (0)85 2 734 734
Werk je tegenwoordig ook al bij Sisow?
voor een domme vraag ga ik geen moeite doen de tekst van de sisow website aan te passen :- )

Re: digitaal uittreksel voor sisow voldoende?

6
Zonnepakje schreef:Digitaal is prima, dat heb ik ook gebruikt onlangs bij Sisow.

Maar inderdaad, waarom hier vragen in plaats van aan Sisow zelf? ;)
Nou, misschien zodat dat andere lezers ook nog iets hebben aan deze informatie. Zo is dit antwoord voor mij nuttig aangezien ik binnenkort waarschijnlijk naar sisow ga. Dus, bedankt voor de post en het antwoord.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer

Re: digitaal uittreksel voor sisow voldoende?

7
Inderdaad een digitaal uittreksel is voldoende zoals eerder gezegd. Wel met de kanttekening dat we deze dan ook digitaal moeten ontvangen. Wanneer een digitaal uittreksel namelijk geprint zou worden vervalt de geldigheid volgens de Kamer van Koophandel en kunnen wij deze dus ook niet meer gebruiken.