Stickervellen MyParcel?

1
Hallo,

de etiketten die bij MyParcel aangemaakt worden, dien ik uit te printen op stickervellen. Zijn dit speciale stickervellen, kan ik die via MyParcel krijgen, of dien ik deze bij een kantoorhandel of groothandel te bestellen? Onze printer print in A4 formaat.

Bedankt!

Re: Stickervellen MyParcel?

4
PreventieStore schreef:Wij gebruiken de standaard A4 stickervellen met daarop 4 A5 stickers.
Je kan in de portal dan aangeven op welke A5 sticker je wilt printen.
Werkt die portal bij jou? Bij mij niet, ik heb al 2 maal navraag gedaan echter werkt het op een of andere manier nog steeds niet :?
Zazuco schreef:Volgens mij kan je de stickervellen via MyParcel (gratis?) aanvragen.
Volgens mij niet gratis, enkel wanneer je net aangemeld bent bij MyParcel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Stickervellen MyParcel?

7
Zou iemand de exacte afmetingen van deze stickervellen misschien willen opmeten voor mij? Ik heb inmiddels een offerte aangevraagd bij MyParcel, maar waar ik me een beetje zorgen over maak is de grootte van de verzendlabels. Ik verstuur namelijk 90% van mijn pakketjes in doosjes met een oppervlak van 11x13cm (net iets kleiner dan A6).. Gaat een verzendlabel daarop passen?

Re: Stickervellen MyParcel?

10
Het is inderdaad precies A6 formaat, 148x105cm.

Ik ben inmiddels ook klant en tot nu toe erg tevreden. Het enige waar ik mee zit is iets (on)praktisch.. Op de meeste dagen verzend ik maar 1 pakket. Deze wordt op het label linksboven geprint, en vervolgens kan ik het stickervel alleen nog omdraaien om 3 pakketten tegelijk te printen (of ik moet ongeprinte labels weggooien)..

Weten jullie een oplossing om een label bijvoorbeeld rechtsboven of linksonder op het A4 vel te kunnen printen?

Re: Stickervellen MyParcel?

11
Daar zit ik inderdaad ook mee. Als ik 1 sticker heb geprint en ik moet er later nog 1 printen, draai ik het vel om. Dan heb je aan beide kanten nog 1 sticker zitten. Deze knip ik los van elkaar en plak ze weer vast zodat er 2 naast elkaar zitten.

Het is wat gepruts, maar zo gooi je niks weg.
http://www.horsetopshop.nl

Re: Stickervellen MyParcel?

12
ik leg alle vellen waar 1, 2 of 3 af zijn aan de kant.
Als ik tijd heb trek ik de stickers van 1 en 2 los en plak die op de vellen waar nog 3 op zitten.
Beetje werk maar wij zijn zuinig hé :lol:

Re: Stickervellen MyParcel?

13
Dit kan je indelen toch? Links onder bij je zendingenoverzicht kun je die vakjes selecteren. Bij mij werkt dit op een of andere manier niet, daarom heb ik nu ook heel veel stickervellen met nog 2 stickers erop. Of is die indeling ergens anders voor? :?

Re: Stickervellen MyParcel?

14
Ludger schreef:Dit kan je indelen toch? Links onder bij je zendingenoverzicht kun je die vakjes selecteren. Bij mij werkt dit op een of andere manier niet, daarom heb ik nu ook heel veel stickervellen met nog 2 stickers erop. Of is die indeling ergens anders voor? :?
Supertip! Ik printte altijd direct vanuit mijn webwinkelpakket (Biedmeer), maar voor deze functie vind ik het wel de moeite waard om af en toe op myparcel.nl in te loggen..

Re: Stickervellen MyParcel?

15
serviesonline schreef:ik leg alle vellen waar 1, 2 of 3 af zijn aan de kant.
Als ik tijd heb trek ik de stickers van 1 en 2 los en plak die op de vellen waar nog 3 op zitten.
Beetje werk maar wij zijn zuinig hé :lol:
Inderdaad en zorgen dat het goed plakt. Je gaat toch geen stickervellen weggooien! Gewoon opnieuw plakken op het andere vel en gebruiken. Dankzij dit forum zit ik nu ook bij MyParcel en dat is een stuk goedkoper en overzichtelijker. En een hele fijne plug in voor Magento.

Re: Stickervellen MyParcel?

17
HorseTopShop schreef:Bij mij werkt dat wel, maar ik snap er geen reet van. Althans.... Ik kan niet bepalen dat de sticker bijvoorbeeld linksonder geprint moet worden.
Ben je wel ingelogd op myparcel.nl? Simpelweg in het zendingenoverzicht de zendingen selecteren die je wil versturen, vervolgens waar het eerste label geprint moet worden en dan op print drukken. Heb net succesvol 3 labels geprint op een stickervel waarvan ik er al 1 gebruikt had..

Re: Stickervellen MyParcel?

18
Ja inderdaad zoals uitgelegd, als je elke keer 1 sticker uit print. Kan je onderaan de zendingslijst de labels vanaf de 2e positie laten printen. Simpelweg op het symbool het vakje rechtsboven aanklikken, dan zet hij de labels vanaf de 2e positie in het pdf'je. Hierdoor kan je de alle stickervellen gebruiken, ook bij elke keer een print van 1 label.
Voordelig en snel een professionele website || http://www.eenwebsitekopen.nl/

Re: Stickervellen MyParcel?

19
Davey schreef:Ja inderdaad zoals uitgelegd, als je elke keer 1 sticker uit print. Kan je onderaan de zendingslijst de labels vanaf de 2e positie laten printen. Simpelweg op het symbool het vakje rechtsboven aanklikken, dan zet hij de labels vanaf de 2e positie in het pdf'je. Hierdoor kan je de alle stickervellen gebruiken, ook bij elke keer een print van 1 label.
Ah dat werkt zo, dat wist ik dus niet. Heb ooit eens bij een bedrijf met Parcelware van de PostNL gewerkt en daar heb je dat dus niet bij en ik zit pas sinds kort bij MyParcel.

PS: Davey misschien slim om je link in je handtekening te laten werken ;)

Re: Stickervellen MyParcel?

20
Zyra schreef:
Davey schreef:Ja inderdaad zoals uitgelegd, als je elke keer 1 sticker uit print. Kan je onderaan de zendingslijst de labels vanaf de 2e positie laten printen. Simpelweg op het symbool het vakje rechtsboven aanklikken, dan zet hij de labels vanaf de 2e positie in het pdf'je. Hierdoor kan je de alle stickervellen gebruiken, ook bij elke keer een print van 1 label.
Ah dat werkt zo, dat wist ik dus niet. Heb ooit eens bij een bedrijf met Parcelware van de PostNL gewerkt en daar heb je dat dus niet bij en ik zit pas sinds kort bij MyParcel.

PS: Davey misschien slim om je link in je handtekening te laten werken ;)
Ah oke thanks:) stond dubbele http://

wel grappig om te zien dat er steeds meer mensen overstappen naar myparcel, op dit moment is dit zeker ook de goedkoopste aanbieder voor deze service?
Voordelig en snel een professionele website || http://www.eenwebsitekopen.nl/

Re: Stickervellen MyParcel?

21
DJdeRidder schreef:
HorseTopShop schreef:Bij mij werkt dat wel, maar ik snap er geen reet van. Althans.... Ik kan niet bepalen dat de sticker bijvoorbeeld linksonder geprint moet worden.
Ben je wel ingelogd op myparcel.nl? Simpelweg in het zendingenoverzicht de zendingen selecteren die je wil versturen, vervolgens waar het eerste label geprint moet worden en dan op print drukken. Heb net succesvol 3 labels geprint op een stickervel waarvan ik er al 1 gebruikt had..
Helemaal super. Ik wist dat helemaal niet.
http://www.horsetopshop.nl

Re: Stickervellen MyParcel?

22
Davey schreef: Ah oke thanks:) stond dubbele http://

wel grappig om te zien dat er steeds meer mensen overstappen naar myparcel, op dit moment is dit zeker ook de goedkoopste aanbieder voor deze service?
Nou ik kwam wel op een andere uit, maar die site was vaag en daar houd ik niet van. Dit is gewoon duidelijk en heeft alles wat ik moet hebben en zijn goedkoper dan PostNL (zelfs het contract wat PostNL aanbood €6,02 + €0,32 per kilo erbovenop).

Heb nu zelfs een pakket aangetekend verzonden en was gewoon veel goedkoper. Ik had dit vorig jaar al moeten weten, had mij echt wat geld gescheeld.

Re: Stickervellen MyParcel?

25
Lizzyathome schreef:Wie kan mij vertellen waar je de "gratis" sticker vellen besteld bij myparcel?
Ik heb nu al een paar keer de hele site afgespeurd maar kan het nergens vinden..
gewoon even een mailtje sturen en je hebt ze binnen 2 dagen in huis.

Re: Stickervellen MyParcel?

26
Elecs schreef:Oud forum;

Wat je ook kan doen is voor de "lege" plekken een oud label selecteren. Kost misschien net wat meer inkt, maar het is gemakkelijker dan zegels om plakken ;).
Misschien ben ik wat raar hoor, maar wat een werk voor stickervellen die je gratis krijgt, of die een paar euro per 100 vel kosten.

Dan kom je op 2-3 cent per label als je 2 van de 4 labels gebruikt, waar hebben we het over. Als dat de winst bij een bestelling moet verhogen is er wel iets mis :lol:

Sommige dingen moet je niet willen, en dat is labels omplakken omdat je dan 2 cent bespaart.

Re: Stickervellen MyParcel?

27
henk-k schreef:
Elecs schreef:Oud forum;

Wat je ook kan doen is voor de "lege" plekken een oud label selecteren. Kost misschien net wat meer inkt, maar het is gemakkelijker dan zegels om plakken ;).
Misschien ben ik wat raar hoor, maar wat een werk voor stickervellen die je gratis krijgt, of die een paar euro per 100 vel kosten.

Dan kom je op 2-3 cent per label als je 2 van de 4 labels gebruikt, waar hebben we het over. Als dat de winst bij een bestelling moet verhogen is er wel iets mis :lol:

Sommige dingen moet je niet willen, en dat is labels omplakken omdat je dan 2 cent bespaart.
Ik doe het ook, en niet om 2 cent te besparen. maar ik heb geleerd van mijn ouders om niet zomaar dingen die je nog kunt gebruiken weg te gooien ;). Uiteindelijk heeft zo'n velletje papier maken ook energie gekost, en dan ga je het weggooien, waarna het weer verwerkt moet worden. Misschien wat te ver doorgedacht, maar ik denk ook aan het milieu en de toekomst ;).
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Stickervellen MyParcel?

28
Hilda schreef:
henk-k schreef: Misschien ben ik wat raar hoor, maar wat een werk voor stickervellen die je gratis krijgt, of die een paar euro per 100 vel kosten.

Dan kom je op 2-3 cent per label als je 2 van de 4 labels gebruikt, waar hebben we het over. Als dat de winst bij een bestelling moet verhogen is er wel iets mis :lol:

Sommige dingen moet je niet willen, en dat is labels omplakken omdat je dan 2 cent bespaart.
Ik doe het ook, en niet om 2 cent te besparen. maar ik heb geleerd van mijn ouders om niet zomaar dingen die je nog kunt gebruiken weg te gooien ;). Uiteindelijk heeft zo'n velletje papier maken ook energie gekost, en dan ga je het weggooien, waarna het weer verwerkt moet worden. Misschien wat te ver doorgedacht, maar ik denk ook aan het milieu en de toekomst ;).
Inkt is ook milieuvervuilend en daarbij kun je met My Parcel gewoon aangeven waar het etiket moet komen. Hoef je het ook niet om te leggen. En gewoon zo'n vel MET eventueel 1 etiket weggooien dat vind ik gewoon verspilling.

Re: Stickervellen MyParcel?

29
Zyra schreef:
Hilda schreef:
Ik doe het ook, en niet om 2 cent te besparen. maar ik heb geleerd van mijn ouders om niet zomaar dingen die je nog kunt gebruiken weg te gooien ;). Uiteindelijk heeft zo'n velletje papier maken ook energie gekost, en dan ga je het weggooien, waarna het weer verwerkt moet worden. Misschien wat te ver doorgedacht, maar ik denk ook aan het milieu en de toekomst ;).
Inkt is ook milieuvervuilend en daarbij kun je met My Parcel gewoon aangeven waar het etiket moet komen. Hoef je het ook niet om te leggen. En gewoon zo'n vel MET eventueel 1 etiket weggooien dat vind ik gewoon verspilling.
Ja en ja. Helemaal mee eens.
Ik vind het ook zonde om weg te gooien. Zeker niet om die 2 cent, maar vooral om het milieu.
Ik zal wel een muts zijn, maar hier wordt ook alle afval gescheiden en netjes weggebracht. Dozen worden hergebruikt. Oude tasjes worden gevuld met plastic.
Papier wat aan 1 kant onbedrukt is, gebruiken we als klad papier.

En thuis doe ik precies hetzelfde :)
http://www.horsetopshop.nl