geen grap...ik wil me even voorstellen

1
Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen, dat lijkt me wel zo netjes als ik me bij deze club aan wil sluiten.
Mijn naam is Monica Noordwijk en ik ben 36 jaar, moeder van 3 kinderen (10, 13 en 14) en ik ben getrouwd met een hele leuke vent.
Mijn hobby`s zijn er bijna teveel om op te noemen, maar eigenlijk alles wat enigszins creatief is doe ik graag. Koken, tekenen, boetseren, kleding maken, sieraden maken, verbouwen, meubels opknappen etc. etc.
Ik hou van aparte dingen die niet iedereen heeft, toen mijn kinderen klein waren wilde ik ook heel graag iets andere kleding dan dat er in de winkel te krijgen was.
Daarom maakte ik veel zelf, jaren later kwam ik allerlei leuke stoere baby en kinderspullen tegen waar ik zo enthousiast over was dat ik besloten heb om een webwinkel te beginnen met aparte stoere baby en kinderkleding en natuurlijk ook accessoires zoals flesjes en slabben.
Na verloop van tijd wil ik ook graag zelfgemaakte artikelen verkopen, maar voor nu heb ik dus alles ingekocht.

Ik ben begonnen met het inrichten van een webwinkel bij shoptrader, waar ik persoonlijk de begeleiding als heel prettig heb ervaren. Ik ben nu eigenlijk klaar met de winkel, maar heb de betalingsmogelijkheden nog niet helemaal op orde.
vandaar dat ik de winkel nog maar niet online heb gezet, maar ik hoop dat dit binnen nu en een paar dagen geregeld is. Dan maak ik ook zeker een topic aan in het daarvoor bedoelde forumonderdeel. Alle vrienden zijn erg enthousiast, mijn moeder heeft zo`n beetje alles afgebrand om vervolgens te eindigen met goh....heb je toch knap gedaan en ziet er gelikt uit :roll: Dus als de tijd rijp is wil ik graag jullie onbevooroordeelde ongezouten mening, alhoewel ik er nu al wel een beetje bang voor ben. Ik heb al veel andere topics gelezen en ook al wat dingetjes aangepast. Ik was bijvoorbeeld helemaal blij met mijn comic sans......zie ik hier dat dat een echte no go is....

Nou ja ehm....ik denk dat dit wel uitgebreid genoeg is, ik hoop hier in de toekomst ook van enige waarde voor dit forum te kunnen zijn.

groetjes Monica
alles voor stoere kids

Re: geen grap...ik wil me even voorstellen

2
Hallo Monica, welkom op dit forum! Ik ben zelf ook starter op het gebied van het hebben van een webwinkel. Dus wil je daar alvast veel succes mee wensen. Lijkt me toch een heel erg moeilijke markt de kinderkleding om daar een leuke draaiende webwinkel in te hebben.

Heb zelf hier ook al heel veel geleerd, dus zeker een aanrader om ook in de toekomst mee te blijven lezen, of ook zelf mee te posten :D. Ben erg benieuwd naar jouw stoere baby/kinderkleding.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

3
Welkom op het forum!

Ben hier zelf ook vrij nieuw, en ook mijn shop (ook kinderkleding, maar dan uitsluitend UV beschermend) is relatief nieuw. Ben erg benieuwd naar je shop en assortiment, zal zeker even komen kijken als je live bent.

Veel plezier op het forum en natuurlijk héél veel succes met je nieuwe webshop!
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

4
@Hilda,

Bedankt voor je welkom.
Ik hoop een ander publiek aan te spreken doordat ik wat aparter sul ga verkopen.
Ik heb me al helemaal suf gelezen hier en zal dat ook zeker blijven doen, en ik hoop ook weer andere mensen te kunnen helpen.
Ik heb in het desbetreffende topic inmiddels al om feedback gevraagd...
de site kun je hier vinden http://www.just-kid-ink.nl/

@Zonnepakje,

Ook jij bedankt voor je welkom en succes met je eigen winkel ik heb al even snel gekeken, mooi verhaal erachter. Ik hoop dat meer mensen zich ervan bewust worden.

Groetjes Monica
Welkom op het forum!

Ben hier zelf ook vrij nieuw, en ook mijn shop (ook kinderkleding, maar dan uitsluitend UV beschermend) is relatief nieuw. Ben erg benieuwd naar je shop en assortiment, zal zeker even komen kijken als je live bent.

Veel plezier op het forum en natuurlijk héél veel succes met je nieuwe webshop!
alles voor stoere kids
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!