Virtuemart & IE

1
Hopelijk kan iemand hier mij helpen.
Ik ben al minstens een half jaar op zoek naar de oplossing.
Diverse forums hadden geen oplossing voor mij.

Mijn website word in IE niet goed weergeven, waardoor klanten niet kunnen bestellen ( de helft van de fracturatiegegevens is dan spoorloos).

Ik heb een plugin voor IE geinstalleerd in joomla, dit mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen? heeft iemand dé oplossing?! Ik ben nu zo'n beetje ten einde raad.
Genieten van de oude plaat: www.vinylhuisje.nl

2
Kan je iets specifieker zijn wat het probleem is en met welke versie van IE of alle? welke versie Virtuemarkt je gebruikt etc etc etc
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Vreemd probleem maar je moet het hele bestel systeem eens debuggen, in Chrome kan ik überhaubt niet bestellen. Kan zo 1 2 3 niet zien waar het aan ligt. Inderdaad verschillende weergave bestelling FF - IE ( 8 ).

4
Volgens mij bij alle internet explorers...
Ik ben een leek wat betreft technische kennis van webwinkels enzo.

Ik gebruik joomla 1.5
en VirtueMart 1.1.4 stable

Het probleem ligt voornamelijk bij het bestellen,
zodra een klant bij het afrekenscherm komt,
dus zodra deze zijn gegegevens moet achter laten gaat het mis.

De klant moet alle velden in vullen, doet dit, maar krijgt dan de melding,
vult u alle velden in.
Volgens de klant is dit gebeurd, maar wat hij niet weet is dat de helft van de velden niet zichtbaar is ( dit is alleen voor zover ik weet in IE, in firefox is wel alles zichtbaar)
De klant kan dus niet bestellen..

Ook word door IE de site niet goed weergeven, sommige knoppen vallen weg (net zoals het formulier)

Ik hoop dat ik het zo beter uitgelegd heb.
Genieten van de oude plaat: www.vinylhuisje.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Bij mij doet je webshop het in Firefox wel, maar in Internet Explorer helemaal niet.

Heb je je vraag op het Dutch Joomla forum al gepost, in het Virtuemart gedeelte? Eventueel kun je je probleem in het gedeelte voor betaalde hulp zetten. Dan bied je gewoon 100 of 200 euro voor degene die het probleem kan oplossen, wie weet is het een eenvoudig ding voor een expert.

En een andere template helpt ook niet?

In het slechtste geval kun je de database backuppen, Joomla en VM helemaal opnieuw installeren met een nieuwe template en daarna al je data er weer in zetten.

6
Als ik de CSS uitschakel krijg ik wel alle velden te zien in de checkout.

Ik zou beginnen de fout daar te zoeken.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

7
Het klinkt een beetje als een probleem dat ik eerder had. Toen heb ik het opgelost door opnieuw de verzendkosten tabellen enz in te voeren. Ik wou bv palm zaden en palm planten verkopen/verzenden en de 2 hadden hele andere verzendkosten. In mijn geval, 25 zaden 1,50 of 5 planten 3,00 euro verzendkosten. De 2 posten werkten niet samen en mijn klanten konden dus geen bestelling doen als ze beide tegelijkertijd wilden kopen.
www.palmboomtekoop.nl voor palm, banaan en oleander zaad