Re: Feedback elecs.nl

31
chrsab schreef:Als Belg kan ik helemaal geen bestelling plaatsen vermits er geen verzending mogelijk is naar dit land. Dit krijg ik dan als melding. Ik kom na het invullen van mijn persoonlijke gegevens geen stap verder.

Bij het verstrijken van de zichttermijn en het retourneren van de bestelling bevestig je dat Elecs.nl niet verantwoordelijk is voor het eventuele verlies van het pakket met de post. Wat dan?????

Antwoorden van mails binnen 12uur vind ik wel lang. Tegenwoordig met de middelen dat we hebben kun je overal je mails lezen en beantwoorden.

Je vermeld dan 7 en dan weer 10 dagen zichttermijn.

In de winkelwagen staat de prijs van het artikel incl. BTW. Echter het BTW tarief wordt ook nog apart vermeld zonder het btw-bedrag.

Een peiling vind ik "no go"!
Hm.. Dat is raar, Ik zal de instellingen even nakijken.

Een verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als ik als webwinkel iets verstuur ben ik verantwoordelijk. Als u als klant iets retour stuurt bent u verantwoordelijk. Mocht het niet aankomen zult u met bewijzen moeten komen dat u het pakket wel retour gestuurd heeft. Anders kan iedereen wel zeggen dat iets retour gestuurd is.

Tekst aangepast.

Dat van de BTW snap ik niet helemaal. Zou je dat anders kunnen uitleggen? er staat Subtotaal;
Ex BTW. Het BTW bedrag & inc. BTW.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Feedback elecs.nl

32
Maurice schreef:Webshop hosting is inderdaad bij Magento een vak apart.
Ik ga geen namen noemen voor de rest maar er zijn er nog maar weinig in NL die het echt snappen in elk geval. :roll:

Mijn tips voor jou zijn in elk geval
- JS combineren
- CSS combineren

Aan hosting navragen hoeveel PHP Memory je krijgt. (moet minimaal 512 zijn, liefst 768)
en of memcached aanwezig is op de server in combinatie APC. (Moet ook in je magento backend aanstaan)
Ik zal dit even doorspelen naar de webbeheerder. Dit is voor mij hocus pokus. :lol:. Ik weet wel wat het is. Maar hoe ik JS & CSS zou kunnen combineren, geen idee. Maar bedankt voor de tips!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Feedback elecs.nl

33
chrsab schreef: Antwoorden van mails binnen 12uur vind ik wel lang. Tegenwoordig met de middelen dat we hebben kun je overal je mails lezen en beantwoorden.
Hier ben ik het niet mee eens. Als eenmanszaak is het ONMOGELIJK om op elk moment van de dag E-mail te beantwoorden. Twee keer per dag een uur toewijden aan het beantwoorden van e-mail vind ik een hele schappelijke tijd.

Er zijn ook winkels die maar eens in de 24 uur antwoorden.

Persoonlijk houd ik er ook niet van om elk moment van de dag te bereiken zijn via e-mail. Dit werkt als een rem op mijn productiviteit.

On-topic:
Sla de afbeeldingen van je Slider op tegen iets betere kwaliteit. Ze komen nu erg gestippeld over en dit oogt amateuristisch.

De site staat lekker vol en het menu is overzichtelijk. Binnen een paar klicks had ik al een product te pakken.

Succes.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien