Zeer goed draaiende webshop en stijgt alleen maar meer.! De webshop verkoopt clone telefoons , voornamelijk de iPhone 5 clone, Samsung clones, Blackberry Clones, Nokia Clones etc!
De Webshop is pas actief 15-07-2013 en heeft al 4828 page vieuws en 2000 bezoekers dit zeer snel in 2 weken!
Veel mensen kunnen de echte niet betalen en verkiezen liever een top namaak er van, en dit groeit alleen maar.
Omzet op dit moment €700 waarvan €350 winst.
Er is nog niet heel veel gedaan aan Seo, maar staat toch op de 2e pagina al van Google.
De webshop doet het zeer goed en zal over een maand zeker een omzet van €2800 gaan halen.
Het is geen dropshipping, u krijgt de leverancier en u kan rechtstreeks inkopen bij haar.
Winst per product netto €125 voor u.
U krijgt er bij:
Leverancier ( inkoop adres, gegevens)
Twitter account
klanten
Nieuwsbrieven
Vraagprijs €2000 gelet op de snelle omzet binnen een week en winsten die zullen stijgen.
Re: Webshop te koop smartphones (omzet €750) bezoekers 2000
2Hoe weet je dat er over een maand al een omzet is van €2800 ?
3Dat is toch logisch! Hij is al bijna twee weken open en beschikt dus over zeer representatieve statistieken. Bovendien is dit een "kip met de gouden eieren" als ik het verhaal lees, dus waar wachten we nog op!
Waar ik zelf wel bang voor ben is of de producten wel helemaal legaal zijn. Apple, Samsung, BlackBerry en consorten zijn vaak niet echt blij met klonen van de toestellen die ze verkopen. In principe zouden dergelijke producten het land niet eens in mogen komen bij controle van de Douane.
Als deze producten via Marktplaats verkocht worden, dan zal er waarschijnlijk niet zoveel aan gedaan (kunnen) worden. Bij een webwinkel zullen er binnen een paar weken of maanden toch wel een paar leuke brieven binnen komen van dure advocatenkantoren. Is dat toevallig de reden van verkoop?
Waar ik zelf wel bang voor ben is of de producten wel helemaal legaal zijn. Apple, Samsung, BlackBerry en consorten zijn vaak niet echt blij met klonen van de toestellen die ze verkopen. In principe zouden dergelijke producten het land niet eens in mogen komen bij controle van de Douane.
Als deze producten via Marktplaats verkocht worden, dan zal er waarschijnlijk niet zoveel aan gedaan (kunnen) worden. Bij een webwinkel zullen er binnen een paar weken of maanden toch wel een paar leuke brieven binnen komen van dure advocatenkantoren. Is dat toevallig de reden van verkoop?
4Rudy,Rudy schreef:Dat is toch logisch! Hij is al bijna twee weken open en beschikt dus over zeer representatieve statistieken. Bovendien is dit een "kip met de gouden eieren" als ik het verhaal lees, dus waar wachten we nog op!
Er bestaan vele shops in deze sector, maar lang niet alle kwaliteit is hetzelfde en dat maakt het verschil, De grote merken zoals Samsung , Apple, zullen ons niet in de gaten gaan houden tenzij je natuurlijk een echte winkel op straat opent waar vele mensen op af komen.
Meeste is via Marktplaats. De reden van verkoop is dat ik de sector wil verlaten en voor horloges replica's ga, daar ik al een zeer goede leverancier heb is het voor mij beter om een shop te openen in replica Horloges van goede kwaliteit en betaalbaar. Ik kan heel moeilijk 2 webshops combineren, het vraagt tijd en de nodige verzendingen.
De omzet is vandaag gestegen naar €930, zo juist een bestelling mogen ontvangen.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Het is zeker haalbaar, omzet is nu gestegen naar €930, netto winst inmiddels €450merksupport schreef:Hoe weet je dat er over een maand al een omzet is van €2800 ?
6Dus je geeft hiermee eigenlijk aan dat het niet legaal is, maar dat je verwacht dat de pakkans niet groot genoeg is om bang voor te zijn. Lijkt mij reden genoeg voor de mods om dit verkooptopic te sluiten.telecomsector schreef:De grote merken zoals Samsung , Apple, zullen ons niet in de gaten gaan houden tenzij je natuurlijk een echte winkel op straat opent waar vele mensen op af komen.
7Plus dat van die "replica horloges".Rudy schreef:Dus je geeft hiermee eigenlijk aan dat het niet legaal is, maar dat je verwacht dat de pakkans niet groot genoeg is om bang voor te zijn. Lijkt mij reden genoeg voor de mods om dit verkooptopic te sluiten.
Slotje graag.
8Gelieve u commentaar voor u te houden, dit zijn chinese telefoons en geen namaak!Rudy schreef:Dus je geeft hiermee eigenlijk aan dat het niet legaal is, maar dat je verwacht dat de pakkans niet groot genoeg is om bang voor te zijn. Lijkt mij reden genoeg voor de mods om dit verkooptopic te sluiten.telecomsector schreef:De grote merken zoals Samsung , Apple, zullen ons niet in de gaten gaan houden tenzij je natuurlijk een echte winkel op straat opent waar vele mensen op af komen.
9Inmiddels zit er al een optie op van 4 mensen,Ward schreef:Plus dat van die "replica horloges".Rudy schreef:Dus je geeft hiermee eigenlijk aan dat het niet legaal is, maar dat je verwacht dat de pakkans niet groot genoeg is om bang voor te zijn. Lijkt mij reden genoeg voor de mods om dit verkooptopic te sluiten.
Slotje graag.
Mag een slotje
10Maar in je eerste post schrijf je het volgende:telecomsector schreef:Gelieve u commentaar voor u te houden, dit zijn chinese telefoons en geen namaak!
telecomsector schreef:De webshop verkoopt clone telefoons , voornamelijk de iPhone 5 clone, Samsung clones, Blackberry Clones, Nokia Clones etc!
11Ja zo noemt men dat, maar het zijn chinese telefoons, daar heb je vele merken in.Rudy schreef:Maar in je eerste post schrijf je het volgende:telecomsector schreef:Gelieve u commentaar voor u te houden, dit zijn chinese telefoons en geen namaak!
telecomsector schreef:De webshop verkoopt clone telefoons , voornamelijk de iPhone 5 clone, Samsung clones, Blackberry Clones, Nokia Clones etc!
12Ik vind zelf dat dit altijd een risico blijft.
13Ieder zijn mening en manier van denken natuurlijk, maar ik begrijp u mening wel.merksupport schreef:Ik vind zelf dat dit altijd een risico blijft.
Leden: er zijn al 4 mensen die de shop willen overnemen, ben even in onderhandeling, dit omdat ze nog even met de vriendin willen bespreken en enkele andere redenen.
Maar wie de webshop direct wilt overnemen, is eerst natuurlijk ongeacht de opties die daar op zitten
14Wat een training voor mijn lachspieren.
Deze personen moeten ze direct beboeten en opsluiten.
Deze personen moeten ze direct beboeten en opsluiten.
15Iedereen loopt hier Telecomsector af te zeiken zonder dat men met goede argumenten komt.
Volgens mij worden die clone phones bij meerdere bekende shops oa wehkamp verkocht.
Toevallig heb ik zo'n toestel gisteren in mijn handen gehad en ik merkte meteen dat het nep was. Maar hij zag er wel gewoon leuk uit.
Ik begrijp best dat hier een markt voor is: Als je bijvoorbeeld een hekel hebt aan Apple maar de IPhone mooi vindt dat is een Iphoneclone de ideale product om te kopen.
Volgens mij worden die clone phones bij meerdere bekende shops oa wehkamp verkocht.
Toevallig heb ik zo'n toestel gisteren in mijn handen gehad en ik merkte meteen dat het nep was. Maar hij zag er wel gewoon leuk uit.
Ik begrijp best dat hier een markt voor is: Als je bijvoorbeeld een hekel hebt aan Apple maar de IPhone mooi vindt dat is een Iphoneclone de ideale product om te kopen.
16Erg frappant dat plots iemand hier lid wordt op het forum om alleen op dit topic een reactie te geven.
Ik ben dan wel - samen met alle andere forum gebruikers denk ik - benieuwd naar deze 'clone iphone's' die verkocht worden bij bekende shops.
Naast het feit dat dit een kwalijke zaak is, want consumenten worden opgescheept met goedkope toestellen en krijgen negatieve ervaringen met het online kopen van artikelen, is het natuurlijk gewoon bij wet verboden.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de website van TS zodat we deze kunnen aangeven bij de hiervoor betreffende instantie zodat hij/zij vervolgd kan worden door de officier van justitie.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel amateurs die denken dat via internet maar alles verkocht kan worden.
Ik ben dan wel - samen met alle andere forum gebruikers denk ik - benieuwd naar deze 'clone iphone's' die verkocht worden bij bekende shops.
Naast het feit dat dit een kwalijke zaak is, want consumenten worden opgescheept met goedkope toestellen en krijgen negatieve ervaringen met het online kopen van artikelen, is het natuurlijk gewoon bij wet verboden.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de website van TS zodat we deze kunnen aangeven bij de hiervoor betreffende instantie zodat hij/zij vervolgd kan worden door de officier van justitie.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel amateurs die denken dat via internet maar alles verkocht kan worden.
17@Ricardo V,
Blijkbaar behoor jij tot de mensen die uitspraken op de forum doen zonder de feiten te kennen en mensen dus misleiden die hier op dit forum komen.
A. Ben ik al lid sinds 2011
B. Heb ik niks te maken met deze verkoper.
C. Sta ik neutraal tegen over het verkoop van Clone toestellen. Ben er niet voor maar ook niet tegen.
D. Vind ik niet dat een verkoper van deze toestellen mensen misleidt. Er wordt duidelijk verteld dat het om clones gaat van Chinese makelij.
Dus als je ergens op tegen bent kom met argumenten. Mogen deze spullen nou wel verkocht worden of niet. Zo niet, waar staat dat geschreven en waarom verkopen sommige bekende winkels ook zulke telefoons.
Mensen komen hier voor waardevol informatie en voor de meesten kan het een worst wezen waar jij een hekel aan hebt of welke saus je bij je patat eet.
Blijkbaar behoor jij tot de mensen die uitspraken op de forum doen zonder de feiten te kennen en mensen dus misleiden die hier op dit forum komen.
A. Ben ik al lid sinds 2011
B. Heb ik niks te maken met deze verkoper.
C. Sta ik neutraal tegen over het verkoop van Clone toestellen. Ben er niet voor maar ook niet tegen.
D. Vind ik niet dat een verkoper van deze toestellen mensen misleidt. Er wordt duidelijk verteld dat het om clones gaat van Chinese makelij.
Dus als je ergens op tegen bent kom met argumenten. Mogen deze spullen nou wel verkocht worden of niet. Zo niet, waar staat dat geschreven en waarom verkopen sommige bekende winkels ook zulke telefoons.
Mensen komen hier voor waardevol informatie en voor de meesten kan het een worst wezen waar jij een hekel aan hebt of welke saus je bij je patat eet.
18Voor TS heb ik ook wel wat.
Het is mij nou niet duidelijk of het verkoop van clone toestellen strafbaar is of niet.
Als je hier duidelijkheid op kan geven zonder erom heen te draaien dan:
A Zul je meer geïnteresseerden vinden.
B Zal je veel tijd besparen van mensen die je zullen mailen maar later gaan afhaken.
Het is mij nou niet duidelijk of het verkoop van clone toestellen strafbaar is of niet.
Als je hier duidelijkheid op kan geven zonder erom heen te draaien dan:
A Zul je meer geïnteresseerden vinden.
B Zal je veel tijd besparen van mensen die je zullen mailen maar later gaan afhaken.
19Laat ons dan eens zien bij welke winkels dergelijke telefoons worden verkocht. Je zegt nu tweemaal dat 'bekende' winkels deze clone telefoons verkopen. Ik ben dan wel benieuwd of jij ons ook een link naar een dergelijke telefoon kan geven?Gamezzz schreef: Dus als je ergens op tegen bent kom met argumenten. Mogen deze spullen nou wel verkocht worden of niet. Zo niet, waar staat dat geschreven en waarom verkopen sommige bekende winkels ook zulke telefoons.
Een 'clone' is namaak. Daar zijn we het over eens? Als de topic starter 'iPhone 5 clones' noemt, is denk ik voor iedereen duidelijk dat het namaak iPhone 5's zijn. De import van namaak is verboden en strafbaar.
Artikel 337
1
Hij die opzettelijk:
a
valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b
waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,
c
waren, die ter aanduiding van herkomst, valselijk van de naam van een bepaalde plaats, met bijvoeging van een verdichte handelsnaam, zijn voorzien,
d
waren, waarop of op de verpakking waarvan een handelsnaam van een ander of een merk waarop een ander recht heeft, zij het dan ook met een geringe afwijking, is nagebootst of
e
waren of onderdelen daarvan die valselijk hetzelfde uiterlijk vertonen als een tekening of model waarop een ander recht heeft, dan wel daarmede slechts ondergeschikte verschillen vertonen,invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.
2
Niet strafbaar is hij die enkele waren, onderdelen daarvan of merken als omschreven in het eerste lid in voorraad heeft uitsluitend voor eigen gebruik.
3
Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4
Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
21@ Ricardo V,
Bedankt voor je notities.
Dus als ik het goed begrijp zijn clones verboden maar ook de replica voetbal tshirts die ik een keer kado heb gekregen en die je overal kan kopen in de winkels.
Bedankt voor je notities.
Dus als ik het goed begrijp zijn clones verboden maar ook de replica voetbal tshirts die ik een keer kado heb gekregen en die je overal kan kopen in de winkels.
22Is dit zopimchat?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
23Namaak is helaas niet toegestaan. Het slotje is hier.