Importeren uit Thailand

1
In September staat onze volgend bezoek aan Thailand op het programma om bestaande contacten te onderhouden, en nieuwe te vinden.
Toekomstplanning is dat we 50% per jaar daar zijn (controle en uitbreiding) en 50% hier in Nederland.

Naar wat voor producten bent u op zoek, ook drop-shipping is zeer bespreekbaar.

We kijken uit naar de reactie's

Re: Importeren uit Thailand

3
Website hebben we (nog) niet, aangezien we die pas gaan vullen zodra we daar zijn, wat we (kunnen) gaan leveren zijn o.a. tassen, kleding, sieraden consumenten-electronica, enz enz,

het idee spitst zich toe op het zoeken van artikelen op aanvraag.

Re: Importeren uit Thailand

4
Wacht even. Dus jullie zijn al eerder in Taiwan geweest maar hebben nog geen idee wat jullie willen gaan aanbieden. Behalve een vaag idee van totaal verschillende producten...

Sounds legit
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Importeren uit Thailand

5
Het Varaantje schreef:Wacht even. Dus jullie zijn al eerder in Taiwan geweest maar hebben nog geen idee wat jullie willen gaan aanbieden. Behalve een vaag idee van totaal verschillende producten...

Sounds legit
Het is Thailand, en willen als "agent" daar aan het werk, dus een Nederlands sprekend aanspreekpunt om producten te zoeken, processen te controleren en verzendingen te garanderen.

Re: Importeren uit Thailand

6
Ik zou het plan nog wat beter uitwerken dan voordat je je hier aanbied. Zo gaat niemand hier op in natuurlijk.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Importeren uit Thailand

7
Inderdaad blinkt deze post nogal uit in vaagheid. Wie is "ons"? Gaat het om partikulieren of een bedrijf? Hoe had je gedacht te gaan dropshippen vanuit Thailand?

De aanbieding doen voor er een plan of site is, lijkt me wat voorbarig ;) Ik heb op zich best interesse, maar niet op deze manier (niet onaardig bedoeld, maar op basis van "we gaan naar Thailand" zonder zelfs maar te weten wie 'we' is doe je immers geen zaken).
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: Importeren uit Thailand

8
Op het moment dat we in Thailand aankomen, willen we gelijk op zoek naar leveranciers, en de tijd die ik nodig (denk te hebben) om afnemers te vinden wil ik op voorhand doen, de Webwinkel waar de producten die we zelf aan gaan bieden komt online aan het eind van week 1.

Op dit moment doen wij zaken met Thaise leveranciers welke bouw-gerelateerd zijn, en dus niets met deze branche van doen hebben.

Vandaar dat ons voorstellen met die achtergrond niet gepast is.

Zodra de site online is is alles helder.

Dus op dit moment probeer ik zoekopdrachten binnen te krijgen, welke ik gelijk na aankomst uit kan gaan voeren, ook daar vliegt de tijd nl.

Groetjes Thai_import