Multisite welk pakket of laten bouwen?

1
Beste Forumleden,

Ik ben voor mijn webshop op zoek naar een Nieuw systeem waar meerdere shops onder kunnen hangen. Ook moet het een admin omgeving hebben voor dropshippers zodat zij de bestellingen kunnen bekijken en verzenden. (of hier een oplossing voor)

Wij hebben namelijk verschillende fysieke winkels die de bestellingen in hun eigen bezorg gebied uitvoeren.

Nu moet de klant eerst zijn afleverplaats invullen voordat hij in de shop komt waardoor ze niet eerst in het assortiment kunnen snuffelen en dit zou ik graag wat handiger opgelost hebben.

Ik werk nu met Magento maar het nadeel vind ik de zware hosting die je nodig hebt
en aangezien wij maar hooguit 50 producten hebben moet hier toch ook een ander systeem voor zijn?

Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die hier een oplossing voor weten.

Alvast bedankt voor de reacties!
http://www.360direct.nl
Productfotografie doe je gewoon zelf!

Re: Multisite welk pakket of laten bouwen?

2
Lammert schreef:Wij hebben namelijk verschillende fysieke winkels die de bestellingen in hun eigen bezorg gebied uitvoeren.

Nu moet de klant eerst zijn afleverplaats invullen voordat hij in de shop komt waardoor ze niet eerst in het assortiment kunnen snuffelen en dit zou ik graag wat handiger opgelost hebben.
Bedoel je dat klanten in Leeuwarden een ander assortiment krijgen voorgeschoteld dan klanten in Maastricht op basis van de lokale voorraad? Dan wordt het zeer waarschijnlijk maatwerk of open source met maatwerk voor de extra's.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.