Contact

1
Hallo,

Al een tijdje loop ik met het idee rond om een webwinkel te starten.
Nu ga ik er echt werk van maken. :)
Ik zou graag via dit forum in contact willen komen met mensen die al een webwinkel gestart zijn om zo aan informatie te komen.
Dus, heb jij tijd en zin om mijn vragen te beantwoorden? Reageer dan op dit bericht of stuur me rechtstreeks een e-mailtje: mirjam-1984@live.nl

Wie weet er toevallig of er in Rotterdam of in de buurt een grote hobbywinkel gevestigd is?

Misschien tot snel en bij voorbaat dank.

Mirjam

2
Je bedoelt een groothandel of gewoon een hobbywinkel? Ik zou goed rekening houden met winkels als Pipoos, ze zijn niet goedkoop maar het zal niet meevallen om daar klanten weg te halen.

3
Hoi Mirjam, leuk dat je een webwinkel wilt gaan beginnen! Ik ben er zelf ook mee bezig, wilde eerst een hobbywinkel starten maar wordt toch iets anders maar het heeft wel met hobby te maken ik wil wel vragen voor je beantwoorden (als ik er antwoord op weet natuurlijk) stuur me maar een prive berichtje met je vragen.
Ik zou goed rekening houden met winkels als Pipoos, ze zijn niet goedkoop maar het zal niet meevallen om daar klanten weg te halen.
Er is idd wel grote concurrentie op het gebied van Hobbyspullen maar als jij je op 1 gebied (of meerdere) goed richt en het later eventueel nog uitbreid dan moet het wel te doen zijn. Het is wel belangrijk dat je eerst goed rondkijkt wat er allemaal te koop is en welke soort webwinkels er al zijn, dus je goed oriënteren..

Ik wacht op je berichtje :)

Groetjes Annemieke