Ervaring met dropshippinggids?

1
Ben bezig een webshop op te zetten op basis van dropshipping. Nu is er veel te lezen over dropshipping, maar een makkelijke lijst met dropshippers is ver te zoeken. Ook hier op het forum, vind ik alleen links naar buitenlandse dropshippers...

Op een ander forum werd ik geattendeerd op deze dropshipping lijst - http://ow.ly/nwrbu

Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe is de kwaliteit van een dergelijke gids? Het zou mij uren zoeken schelen als het een kwalitatieve lijst is.

Ik hoor het graag!
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com

Re: Ervaring met dropshippinggids?

3
Wauw! Bedankt allemaal voor de goed adviezen (aanbiedingen...) en andere betrouwbare websites. Dat had ik niet gedacht. Ik heb vanmiddag de keuze gemaakt voor de website van - 1000dropshippers

Zeer betrouwbaar (nu wel gekeken wie er achter de website zit. Dom van me dat eerder niet te controleren!) en snel geleverd.

Top lijst met dropshippers in diverse niches en ook in de door mij gekozen niche :D

Ik ben dus helemaal tevreden, wilde ik even delen. Mochten mensen nog opzoek zijn dan is deze website een aanrader!
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com

Re: Ervaring met dropshippinggids?

4
Rob_nl schreef:Wauw! Bedankt allemaal voor de goed adviezen (aanbiedingen...) en andere betrouwbare websites. Dat had ik niet gedacht. Ik heb vanmiddag de keuze gemaakt voor de website van - 1000dropshippers

Zeer betrouwbaar (nu wel gekeken wie er achter de website zit. Dom van me dat eerder niet te controleren!) en snel geleverd.

Top lijst met dropshippers in diverse niches en ook in de door mij gekozen niche :D

Ik ben dus helemaal tevreden, wilde ik even delen. Mochten mensen nog opzoek zijn dan is deze website een aanrader!
Uhm, er heeft maar 1 iemand gereageerd :? Zit je nu hier reclame te maken voor je eigen site?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaring met dropshippinggids?

5
Ludger schreef:Uhm, er heeft maar 1 iemand gereageerd :? Zit je nu hier reclame te maken voor je eigen site?
Denk ik niet: je weet niet wat hij aan privé-berichten en e-mail heeft ontvangen.

Probleem van die dropshipping-lijsten is dat iemand er eentje koopt en vervolgens uit de kosten probeert te komen door de lijst door te verkopen. Mede daardoor lijken al die lijsten als twee druppels water op elkaar.
StoreCore.io

Re: Ervaring met dropshippinggids?

6
Ludger schreef:
Rob_nl schreef:Wauw! Bedankt allemaal voor de goed adviezen (aanbiedingen...) en andere betrouwbare websites. Dat had ik niet gedacht. Ik heb vanmiddag de keuze gemaakt voor de website van - 1000dropshippers

Zeer betrouwbaar (nu wel gekeken wie er achter de website zit. Dom van me dat eerder niet te controleren!) en snel geleverd.

Top lijst met dropshippers in diverse niches en ook in de door mij gekozen niche :D

Ik ben dus helemaal tevreden, wilde ik even delen. Mochten mensen nog opzoek zijn dan is deze website een aanrader!
Uhm, er heeft maar 1 iemand gereageerd :? Zit je nu hier reclame te maken voor je eigen site?
Of simpelweg verder gezocht ;)

Re: Ervaring met dropshippinggids?

7
Ward schreef:
Ludger schreef:Uhm, er heeft maar 1 iemand gereageerd :? Zit je nu hier reclame te maken voor je eigen site?
Denk ik niet: je weet niet wat hij aan privé-berichten en e-mail heeft ontvangen.

Probleem van die dropshipping-lijsten is dat iemand er eentje koopt en vervolgens uit de kosten probeert te komen door de lijst door te verkopen. Mede daardoor lijken al die lijsten als twee druppels water op elkaar.
Inderdaad, misschien had ik het moeten vermelden, maar via PB heb ik de nodige tips en aanbiedingen gehad. Dit is geen reclame, en zeker niet mijn eigen website. Wilde alleen delen dat ik tevreden was met de dropshiplijst en wellicht anderen hier ook naar zochten.
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com