Bestelde producten in bevestiging bestelling

1
Ik heb een probleem met mijn bestelbevestiging op Magento. Als er een bestelling komt ontvangt de klant wel al de persoonlijke gegevens, manier van verzending etc. maar onder al deze gegevens zouden de details van de bestelling moeten staan, dit is niet het geval.

Code: Selecteer alles

{{/depend}}
                    {{layout handle="sales_email_order_items" order=$order}}
                    <p style="font-size:12px; margin:0 0 10px 0">{{var order.getEmailCustomerNote()}}</p>

Volgensmij is dit het deel waar het fout gaat. Kan iemand mij vertellen wat er verkeerd is of waar ik een betere template kan vinden?

Re: Bestelde producten in bevestiging bestelling

2
Kan iemand mij aub helpen? Bestellingsgegevens zijn nog steeds niet vindbaar in "mijn account" en in "bestellingsbevestiging".

Alvast bedankt :D !

Op andere forums (in het Engels) zie ik vaak dat de fout ligt bij sales.xml. Daar lees ik dat het aan mijn template (van de website ligt).

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het herstel!?
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!